GuidZP400 |
3426f6f4-1d69-4991-83a5-ba983cf3c6fe
|
Biuletyn |
555062-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
000017319
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bgk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bgk.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, VARSO II, ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie www. bgk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego i rozszerzającego natywne funkcjonalności platformy Sharepoint Server 2019.
|
Numer referencyjny |
DZZK.85.DIF.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostarczenie wraz z wszelkimi niezbędnymi licencjami, wdrożenie i utrzymanie oprogramowania do zarządzania komunikacją wewnętrzną w Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK). Oprogramowanie to ma wspierać i rozszerzać natywne funkcjonalności Sharepoint Server 2019 u Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) w zakresie warunku doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie:
• minimum 3 zamówienia, polegające na realizacji dostawy i/lub opracowania koncepcji i/lub wdrożenia i/lub serwisu rozwiązania rozszerzającego funkcjonalności MS SharePoint na rynku polskim w organizacji liczącej minimum 1500 pracowników.
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert spełniała wymogi określone przez Zamawiającego w warunku.
2) W zakresie potencjału kadrowego
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
• minimum 2 osobami posiadającymi certyfikaty inżynierskie producenta oprogramowania wspierającego działanie i/lub współpracującego z oferowanym rozwiązaniem dostarczanym przez Wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące
dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany
do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego
Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r. poz.
1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
1) wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 8 do SIWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu „Potencjał kadrowy” – załącznik nr 9 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
dotyczy kryterium II pkt IV.2.1. Jakość i kreatywność projektu strony głównej (kryterium SG) – realizacja zadania przetargowego (waga 40%).podzielone jest na 3 podkryteria:
1)Podkryterium nawigacja na stronie głównej (waga 10%)
2)Podkryterium rozmieszczenie elementów na stronie głównej (UX) (waga 20%)
3)Podkryterium oprawa graficzna strony głównej (waga10%)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: Zmiana lub uzupełnienie postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w sytuacjach określonych w Umowie oraz w przypadkach:
1) w przypadku zmiany zasad współpracy, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi lub przyczynami technicznymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
2) zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji przedmiotu Umowy lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
3) zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji przedmiotu Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na siedem (7) dni kalendarzowych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym;
b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może zostać obniżona o kwotę nie większą niż wysokość kar umownych, które Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie, lecz nie niższą niż równowartość połowy tych kar;
4) w zakresie zmiany Oprogramowania, w tym konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innego rozwiązania niż wskazane w ofercie, spowodowanej zakończeniem produkcji określonego w Umowie Oprogramowania lub wycofaniem go obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub gdy zostanie wprowadzona przez producenta nowa wersja – przy czym zmiana ta nie może skutkować obniżeniem parametrów technicznych oferowanego Oprogramowania;
5) zmiany przez producenta warunków licencjonowania Oprogramowania;
6) wydłużenia okresu Serwisu lub rękojmi o dowolny okres;
7) w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy;
8) w zakresie podwykonawstwa, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę;
9) w zakresie zmiany osoby w składzie zespołu realizującego czynności objęte przedmiotem Umowy, jeżeli z obiektywnych przyczyn nie jest możliwe realizowanie tych czynności przez te same osoby; jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę; zmiana ta nie wymaga aneksowania Umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ustępie poprzedzającym stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w projekcie strony głównej w przypadku wyboru oferty danego Wykonawcy. Projekt strony głównej, który był zadaniem przetargowym jest przygotowywany tylko na potrzeby porównania ofert w przetargu i może być zmieniony.
Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
Nie stanowi w szczególności zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy PZP:
1) zmiana postanowień Umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
2) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tej sytuacji do kwoty netto zostanie doliczony należny podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury;
3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
4) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
5) zmiana pozostałych postanowień Umowy, nie stanowiących oferty Wykonawcy
6) uzasadniona przyczynami technicznymi lub technologicznymi konieczność zmiany sposobu realizacji Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie, przy czym realizowane usługi muszą spełniać minimalne wymagania określone w Ofercie Wykonawcy, w tym dodatkowe, korzystne dla Zamawiającego, jeżeli Wykonawca je zaproponował;
7) zmiany w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie;
8) zmiany dotyczące sposobu wykonania Umowy, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie;
9) sposób wykonania przedmiotu Umowy oraz termin wykonania zobowiązań wynikających z Umowy może ulec przesunięciu, w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających ich terminowe wykonanie, a których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie;
10) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;
11) w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, polegających w szczególności na przejęciu lub połączeniu z innym podmiotem lub zmianie adresu Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferty w formie papierowej należy składać na adres:Bank Gospodarstwa Krajowego,Kancelaria Ogólna (dla Departamentu Zarządzania Zakupami i Kontraktami), VARSO II, ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawie.
Zamawiający ustalił wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% całkowitej wartości przedmiotu umowy, określonej w § 7 ust. 4 IPU.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 3 dni przed zawarciem umowy
o wykonanie zamówienia niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem”):
1) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości;
2) kopie odpowiednich certyfikatów inżynierskich złożone przed podpisaniem umowy;
3) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) kopię ważnej polisy ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej m. in. świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż kwota odpowiadająca maksymalnej łącznej cenie Oferty, wskazanej w IPU w w § 3 ust. 6 Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy, w tym dostarczania na żądanie Zamawiającego kopii odnowionej polisy ubezpieczenia OC wraz z dowodem potwierdzającym uiszczenie składki ubezpieczeniowej;
|