GuidZP400 |
33c746ed-875c-4fdd-a515-6101475db7a2
|
Biuletyn |
555118-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
|
Regon |
45120274000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 155 953
|
Zamawiajacy fax |
862 156 601
|
Zamawiajacy email |
emichalak@pwsip.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pwsip.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „KPK II - Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap II”, Nr POWR.03.05.00-00-Z053/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Spo-łecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś prioryte-towa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działanie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsip.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsip.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa zestawu komputerowego składającego się z komputera do obróbki filmów 4K/6K i dwóch monitorów”
|
Numer referencyjny |
KZp.2730.27.30
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu składającego się z komputera i dwóch monito-rów w ilości 1 zestaw, który będzie służył do obróbki materiału wideo w rozdzielczości 4K/6K na potrzeby opracowania materiałów dydaktycznych przeznaczonych do publikacji na platformie e-learningowej.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę In-formatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „KPK II - Zintegrowany Program Kształce-nia w PWSIiP w Łomży etap II”, Nr POWR.03.05.00-00-Z053/18 współfinansowanego ze środ-ków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Eduka-cja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działa-nie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych.
4. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościo-wym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia:
5.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia;
5.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Akademicka1, 18-400 Łomża;
|
Cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznika nr 6 do SIWZ (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zło-żenia dokumentów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ (np. wydruki, specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu, certyfikaty). Wszystkie dokumenty muszą być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego sprzętu są dedykowane (dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego). Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych,podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po-stanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej:
2.1 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
2.2 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
2.3 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT).
2.4 wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę,
2.5 wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie,
3. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nie-ważności.
|
IV 4 4 data |
2020-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|