GuidZP400 |
8d77f768-ba75-4422-b739-93c2a4770300
|
Biuletyn |
555831-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzki Zakład Usług Komunalnych
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowe Sady
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
94-102
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy email |
zaklad@lzuk.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://lzuk.lodz.pl
|
Adres strony internetowej |
NIE DOTYCZY
|
Adres strony internetowej narzedzia |
NIE DOTYCZY
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
NIE DOTYCZY
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
RADCA PRAWNY MAGDALENA KALINOWSKA KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, ADWOKAT MONIKA KUJAWA KANCELARIA ADWOKACKA W ŁODZI 93-004 ŁÓDŹ, UL. PIOTRKOWSKA 287 LOK. 8, TEL: 600-709-094, TEL: 513-023-684 E-MAIL: MKALINOWSKA@KBADW.NAZWA.PL; MKUJAWA@KBADW.NAZWA.PL
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
NIE DOTYCZY
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
NIE DOTYCZY
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://lzuk.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://lzuk.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 23 LISTOPADA 2012 ROKU – PRAWO POCZTOWE (DZ. U. Z 2020 R., POZ. 1041) OSOBIŚCIE LUB ZA POŚREDNICTWEM POSŁAŃCA
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ŁÓDZKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, 94 -102 ŁÓDŹ, UL. NOWE SADY 19, SEKRETARIAT POK. 210
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
NIE DOTOCZY
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO
|
Numer referencyjny |
6/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
NIE DOTYCZY
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
NIE DOTYCZY
|
Okreslenie przedmiotu |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO” - post. nr 6/2020.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym zakresem:
CZĘŚĆ I – DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO
CZĘŚĆ II – DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE UMOWY STANOWIĄCYMI ZAŁĄCZNIKI NR 7a ORAZ 7b DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
NIE DOTYCZY
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
NIE DOTYCZY
|
Data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawy będą realizowane sukcesywnie z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego od momentu podpisania umowy do dnia 31 maja 2021 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjętej w umowie kwoty, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące. Zmiana taka zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.
|
Okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE PRECYZUJE W TYM ZAKRESIE ŻADNYCH WYMAGAŃ, KTÓRYCH SPEŁNIENIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ W SPOSÓB SZCZEGÓLNY.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
POSIADANIE UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ GWARANCYJNĄ OKREŚLONĄ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. :
- DLA CZĘŚCI I NA SUMĘ MIN. 50.000 złotych;
- DLA CZĘŚCI II NA SUMĘ MIN. 50.000 złotych;
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie) w ciągu 1 roku w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
DLA CZĘŚCI I: dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz podstawowego indywidualnego sprzętu ochronnego o wartości min. po 100.000 zł brutto/każdy w ciągu roku;
DLA CZĘŚCI II: dostawy obuwia roboczego i ochronnego o wartości min. po 50.000 zł brutto/każdy w ciągu roku;
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH wraz z ofertą przez wszystkich WYKONAWCÓW W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGAJĄ ONI WYKLUCZENIU Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu jn.:
[NUMERACJA ZGODNIA Z SIWZ]:
7.1 WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH wraz z ofertą przez wszystkich WYKONAWCÓW W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGAJĄ ONI WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu jn.:
7.1.1 aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7.1.2 oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby
Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy.
W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności:
7.1.2.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
7.1.2.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7.1.2.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7.1.2.4 czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
7.1.3 aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2.
7.2 Każdy WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://lzuk.lodz.pl), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
7.3 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
7.5 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 USTAWY PZP W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, tj.:
7.5.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w punkcie 5.1.2.1. SIWZ
Preferowane jest złożenie polisy OC, jednak jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Dla potrzeb oceny spełnienia warunku, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Ubezpieczenie (polisa) winno obejmować cały okres trwania umowy. W przypadku utraty jego ważności w czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do jego wznowienia / przedłużenia.
7.5.2 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu dostaw:
7.5.2.1. Wykazu dokonanych dostaw (sporządzonego według wzoru wykazu dostaw stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ):
Określenie warunków: należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
DLA CZĘŚCI I: dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz podstawowego indywidualnego sprzętu ochronnego o wartości min. po 100.000 zł brutto/każdy w ciągu roku
DLA CZĘŚCI II: dostawy obuwia roboczego i ochronnego o wartości min. po 50.000 zł brutto/każdy w ciągu roku
przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu dostaw. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu dostaw oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
7.5.2.2 W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi, wymienionymi przez Wykonawcę, podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien on złożyć oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy.
Wyżej wymieniony dokument winien określać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia publicznego;
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7.6. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7.7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.).
7.9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
7.10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
NIE DOTYCZY
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
NIE DOTYCZY
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a i 2b do SIWZ) będący potwierdzeniem spełnienia zapisów specyfikacji, potwierdzenie zaoferowanej ceny zamieszczonej w formularzu ofertowym i stanowiący podstawę do późniejszego rozliczania się Stron (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej).
|
Wadium |
NIE DOTYCZY
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
NIE DOTYCZY
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
NIE DOTYCZY
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Obejmuje ustanowienie |
NIE DOTYCZY
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
NIE DOTYCZY
|
Elementy aukcji elektronicznej |
NIE DOTYCZY
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
NIE DOTYCZY
|
Informaje przebiegu aukcji |
NIE DOTYCZY
|
Warunki do licytacji |
NIE DOTYCZY
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
NIE DOTYCZY
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
NIE DOTYCZY
|
Warunki zamkniecia aukcji |
NIE DOTYCZY
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 opis potrzeb |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 6 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 7 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 8 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 9 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 12 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 13 |
NIE DOTYCZY
|
IV IstotnePostanowienia |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 14 |
NIE DOTYCZY
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
NIE DOTYCZY
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (szczegóły w Załączniku Nr 7a i 7b do SIWZ – wzór umowy).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
NIE DOTYCZY
|
IV 6 1 srodki ochrony |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 4 data |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 6 2 Powody |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
[NUMERACJA ZGODNA Z SIWZ]
17. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z RODO
17.1 OBOWIĄZEK INFORMACYJNY LEŻĄCY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCY DANYCH OSOBOWYCH WYKONAWCÓW
17.1.1 KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO STOSOWANA W CELU ZWIĄZANYM
Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO -,,DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO” - post. nr 6/2020.
CZĘŚĆ I – DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO
CZĘŚĆ II – DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• administratorem danych osobowych Wykonawców jest:
ŁÓDZKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, Polska REGON: 100124868, tel. (+48) 42 27-23-450, fax. (+48) 42 27-23-451, e-mail: zaklad@lzuk.lodz.pl, strona internetowa: www.lzuk.lodz.pl
• w razie wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się telefonicznie bądź mailowo z inspektorem ochrony danych osobowych w Łódzkim Zakładzie Usług Komunalnych –
p. Erwinem Ryter: tel.: 600-499-192, e-mail: inspektor.ryter@op.pl
• dane osobowe Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „– post. nr 6/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
• odbiorcami danych osobowych Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986, z późn. zm.), dalej jako: „ustawa Pzp”;
• dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpośrednio Ich dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawców decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pan/Pani:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO ;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie
art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
17. 2 OBOWIĄZEK INFORMACYJNY LEŻĄCY PO STRONIE WYKONAWCÓW WYNIKAJĄCY Z RODO.
17.2.1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
17.2.2. Do obowiązków tych należą m. in. obowiązki wynikające z RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
17.2.3. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
17.2.4.W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie Wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
17.2.5.Treść oświadczenia została ujęta przez Zamawiającego we wzorze formularza ofertowego (Zał. Nr 2 do SIWZ).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
NIE DOTYCZY
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
POSIADANIE UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ GWARANCYJNĄ 50.000 ZŁOTYCH, NALEŻYTE WYKONANIE I PRAWIDŁOWE UKOŃCZENIE (A W PRZYPADKU ŚWIADCZEŃ OKRESOWYCH LUB CIĄGŁYCH – WYKONYWANIE) NIE WCZEŚNIEJ NIŻ W OKRESIE 3 LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY – W TYM OKRESIE: DOSTAWY ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO O WARTOŚCI MIN. PO 100.000 ZŁ BRUTTO/KAŻDY W CIĄGU ROKU;
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE UMOWY STANOWIĄCYMI ZAŁĄCZNIKI NR 7a DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
NIE DOTYCZY
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
POSIADANIE UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ GWARANCYJNĄ 50.000 ZŁOTYCH, NALEŻYTE WYKONANIE I PRAWIDŁOWE UKOŃCZENIE (A W PRZYPADKU ŚWIADCZEŃ OKRESOWYCH LUB CIĄGŁYCH – WYKONYWANIE) NIE WCZEŚNIEJ NIŻ W OKRESIE 3 LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY – W TYM OKRESIE: DOSTAWY OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO O WARTOŚCI MIN. PO 50.000 ZŁ BRUTTO/KAŻDY W CIĄGU ROKU;
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE UMOWY STANOWIĄCYMI ZAŁĄCZNIKI NR 7b DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
|
| |