DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO

Data publikacji 2020-06-29
Data zakończenia 2020-07-06 00:00:00
Instytucja Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555831-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351130009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO” - post. nr 6/2020.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym zakresem:
CZĘŚĆ I – DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO
CZĘŚĆ II – DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE UMOWY STANOWIĄCYMI ZAŁĄCZNIKI NR 7a ORAZ 7b DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d77f768-ba75-4422-b739-93c2a4770300
Biuletyn 555831-N-2020
Zamawiajacy nazwa Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Sady
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 94-102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy email zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres strony url http://lzuk.lodz.pl
Adres strony internetowej NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej narzedzia NIE DOTYCZY
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu NIE DOTYCZY
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl RADCA PRAWNY MAGDALENA KALINOWSKA KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, ADWOKAT MONIKA KUJAWA KANCELARIA ADWOKACKA W ŁODZI 93-004 ŁÓDŹ, UL. PIOTRKOWSKA 287 LOK. 8, TEL: 600-709-094, TEL: 513-023-684 E-MAIL: MKALINOWSKA@KBADW.NAZWA.PL; MKUJAWA@KBADW.NAZWA.PL
Informacje dodatkowe zamawiajacy NIE DOTYCZY
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia NIE DOTYCZY
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://lzuk.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://lzuk.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 23 LISTOPADA 2012 ROKU – PRAWO POCZTOWE (DZ. U. Z 2020 R., POZ. 1041) OSOBIŚCIE LUB ZA POŚREDNICTWEM POSŁAŃCA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ŁÓDZKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, 94 -102 ŁÓDŹ, UL. NOWE SADY 19, SEKRETARIAT POK. 210
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE DOTOCZY
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO
Numer referencyjny 6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci NIE DOTYCZY
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy NIE DOTYCZY
Okreslenie przedmiotu PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO” - post. nr 6/2020. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym zakresem: CZĘŚĆ I – DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO CZĘŚĆ II – DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE UMOWY STANOWIĄCYMI ZAŁĄCZNIKI NR 7a ORAZ 7b DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
Cpv glowny przedmiot 35113000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc NIE DOTYCZY
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst NIE DOTYCZY
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Dostawy będą realizowane sukcesywnie z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego od momentu podpisania umowy do dnia 31 maja 2021 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjętej w umowie kwoty, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące. Zmiana taka zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE PRECYZUJE W TYM ZAKRESIE ŻADNYCH WYMAGAŃ, KTÓRYCH SPEŁNIENIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ W SPOSÓB SZCZEGÓLNY.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow POSIADANIE UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ GWARANCYJNĄ OKREŚLONĄ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. : - DLA CZĘŚCI I NA SUMĘ MIN. 50.000 złotych; - DLA CZĘŚCI II NA SUMĘ MIN. 50.000 złotych;
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie) w ciągu 1 roku w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: DLA CZĘŚCI I: dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz podstawowego indywidualnego sprzętu ochronnego o wartości min. po 100.000 zł brutto/każdy w ciągu roku; DLA CZĘŚCI II: dostawy obuwia roboczego i ochronnego o wartości min. po 50.000 zł brutto/każdy w ciągu roku;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH wraz z ofertą przez wszystkich WYKONAWCÓW W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGAJĄ ONI WYKLUCZENIU Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu jn.: [NUMERACJA ZGODNIA Z SIWZ]: 7.1 WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH wraz z ofertą przez wszystkich WYKONAWCÓW W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGAJĄ ONI WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu jn.: 7.1.1 aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.1.2 oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: 7.1.2.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 7.1.2.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.1.2.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.1.2.4 czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 7.1.3 aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2. 7.2 Każdy WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://lzuk.lodz.pl), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 7.3 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 7.5 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 USTAWY PZP W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, tj.: 7.5.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w punkcie 5.1.2.1. SIWZ Preferowane jest złożenie polisy OC, jednak jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Dla potrzeb oceny spełnienia warunku, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. Ubezpieczenie (polisa) winno obejmować cały okres trwania umowy. W przypadku utraty jego ważności w czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do jego wznowienia / przedłużenia. 7.5.2 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu dostaw: 7.5.2.1. Wykazu dokonanych dostaw (sporządzonego według wzoru wykazu dostaw stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ): Określenie warunków: należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: DLA CZĘŚCI I: dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz podstawowego indywidualnego sprzętu ochronnego o wartości min. po 100.000 zł brutto/każdy w ciągu roku DLA CZĘŚCI II: dostawy obuwia roboczego i ochronnego o wartości min. po 50.000 zł brutto/każdy w ciągu roku przy czym dowodami, o których mowa, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Uwaga: Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu dostaw. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu dostaw oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane. 7.5.2.2 W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi, wymienionymi przez Wykonawcę, podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien on złożyć oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. Wyżej wymieniony dokument winien określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.6. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.). 7.9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie kryteriow selekcji NIE DOTYCZY
Wykaz potwierdzenie okolicznosci NIE DOTYCZY
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a i 2b do SIWZ) będący potwierdzeniem spełnienia zapisów specyfikacji, potwierdzenie zaoferowanej ceny zamieszczonej w formularzu ofertowym i stanowiący podstawę do późniejszego rozliczania się Stron (dokument składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej).
Wadium NIE DOTYCZY
Przewiduje udzielenie zaliczek NIE DOTYCZY
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Znaczenie warunkow wykonawcow NIE DOTYCZY
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona NIE DOTYCZY
Elementy aukcji elektronicznej NIE DOTYCZY
Informaje udostepnione wykonawcom NIE DOTYCZY
Informaje przebiegu aukcji NIE DOTYCZY
Warunki do licytacji NIE DOTYCZY
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja NIE DOTYCZY
Warunki zamkniecia aukcji NIE DOTYCZY
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 1 etapy negocjacji NIE DOTYCZY
IV 3 1 dodatkowe informacje NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod NIE DOTYCZY
IV 3 2 wstepny harmonogram NIE DOTYCZY
IV 3 2 EtapyDialogu NIE DOTYCZY
IV 3 2 DodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV 3 3 DodatkoweInfo NIE DOTYCZY
IV 4 6 NIE DOTYCZY
IV 4 7 NIE DOTYCZY
IV 4 8 NIE DOTYCZY
IV 4 9 NIE DOTYCZY
IV 4 12 NIE DOTYCZY
IV 4 13 NIE DOTYCZY
IV IstotnePostanowienia NIE DOTYCZY
IV 4 14 NIE DOTYCZY
IV LicytacjeDodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (szczegóły w Załączniku Nr 7a i 7b do SIWZ – wzór umowy).
IV 6 1 sposob udostepniania NIE DOTYCZY
IV 6 1 srodki ochrony NIE DOTYCZY
IV 4 4 data 2020-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody NIE DOTYCZY
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 [NUMERACJA ZGODNA Z SIWZ] 17. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z RODO 17.1 OBOWIĄZEK INFORMACYJNY LEŻĄCY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCY DANYCH OSOBOWYCH WYKONAWCÓW 17.1.1 KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO STOSOWANA W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO -,,DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ODZIEŻY I OBUWIA OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO” - post. nr 6/2020. CZĘŚĆ I – DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO CZĘŚĆ II – DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • administratorem danych osobowych Wykonawców jest: ŁÓDZKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, Polska REGON: 100124868, tel. (+48) 42 27-23-450, fax. (+48) 42 27-23-451, e-mail: zaklad@lzuk.lodz.pl, strona internetowa: www.lzuk.lodz.pl • w razie wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się telefonicznie bądź mailowo z inspektorem ochrony danych osobowych w Łódzkim Zakładzie Usług Komunalnych – p. Erwinem Ryter: tel.: 600-499-192, e-mail: inspektor.ryter@op.pl • dane osobowe Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „– post. nr 6/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, • odbiorcami danych osobowych Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986, z późn. zm.), dalej jako: „ustawa Pzp”; • dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpośrednio Ich dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do danych osobowych Wykonawców decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pan/Pani: − prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO; − prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO ; − prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 17. 2 OBOWIĄZEK INFORMACYJNY LEŻĄCY PO STRONIE WYKONAWCÓW WYNIKAJĄCY Z RODO. 17.2.1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. 17.2.2. Do obowiązków tych należą m. in. obowiązki wynikające z RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 17.2.3. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 17.2.4.W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie Wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 17.2.5.Treść oświadczenia została ujęta przez Zamawiającego we wzorze formularza ofertowego (Zał. Nr 2 do SIWZ).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal NIE DOTYCZY
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe POSIADANIE UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ GWARANCYJNĄ 50.000 ZŁOTYCH, NALEŻYTE WYKONANIE I PRAWIDŁOWE UKOŃCZENIE (A W PRZYPADKU ŚWIADCZEŃ OKRESOWYCH LUB CIĄGŁYCH – WYKONYWANIE) NIE WCZEŚNIEJ NIŻ W OKRESIE 3 LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY – W TYM OKRESIE: DOSTAWY ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO O WARTOŚCI MIN. PO 100.000 ZŁ BRUTTO/KAŻDY W CIĄGU ROKU;
Zalacznik krotki opis DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE UMOWY STANOWIĄCYMI ZAŁĄCZNIKI NR 7a DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal NIE DOTYCZY
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe POSIADANIE UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ GWARANCYJNĄ 50.000 ZŁOTYCH, NALEŻYTE WYKONANIE I PRAWIDŁOWE UKOŃCZENIE (A W PRZYPADKU ŚWIADCZEŃ OKRESOWYCH LUB CIĄGŁYCH – WYKONYWANIE) NIE WCZEŚNIEJ NIŻ W OKRESIE 3 LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY – W TYM OKRESIE: DOSTAWY OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO ORAZ PODSTAWOWEGO INDYWIDUALNEGO SPRZĘTU OCHRONNEGO O WARTOŚCI MIN. PO 50.000 ZŁ BRUTTO/KAŻDY W CIĄGU ROKU;
Zalacznik krotki opis DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE UMOWY STANOWIĄCYMI ZAŁĄCZNIKI NR 7b DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
  

Criterion

Kryteria CENA DLA CZ. I i II
Znaczenie 60,00
  
Kryteria GOTOWOŚĆ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA DLA CZ. I i II
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)