Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatów prądotwórczych z pracami towarzyszącymi wraz z wykonaniem projektów w obiektach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie.

Data publikacji 2020-06-29
Data zakończenia 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555932-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
A) Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi w obiekcie Instytutu przy ul. Lubicz 25A w Krakowie,
B) Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi w obiekcie Instytutu przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w pkt. III SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7831fda2-b918-47f3-9ca6-54512ccdfe76
Biuletyn 555932-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 23136000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubicz
Zamawiajacy adres numer domu 25 A
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 4210033 w. 4642
Zamawiajacy fax 12 4210050
Zamawiajacy email przetargi@inig.pl
Adres strony url https://www.inig.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.inig.pl/zamowienia-pub
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.inig.pl/zamowienia-pub
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście do siedziby Instytutu, Sekretariat, pokój nr 113
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatów prądotwórczych z pracami towarzyszącymi wraz z wykonaniem projektów w obiektach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie.
Numer referencyjny DZ 2710-30/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: A) Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi w obiekcie Instytutu przy ul. Lubicz 25A w Krakowie, B) Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi w obiekcie Instytutu przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w pkt. III SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31100000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow A) Warunki wykonania: i. Wszelki sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia zapewnić ma Wykonawca. ii. Za uszkodzenia powstałe w wyniku prowadzonych prac pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. iii. Wykonawca przywróci teren wokół miejsc pracy (ul. Lubicz 25A i ul. Bagrowej 1)do stanu pierwotnego. Zdemontowane stare urządzenia oraz kable Wykonawca zabierze i zutylizuje na swój koszt. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych wymaganych obowiązującymi przepisami zaświadczeń o utylizacji Zamawiającemu. iv. Wykonawca dokona rozruchu zamontowanych przez siebie urządzeń oraz przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą dla danego obiektu w języku polskim w 2 egzemplarzach plus wersje elektroniczną na płytce CD/DVD oraz dokona odpowiednich pomiarów i odbiorów u podmiotów zewnętrznych (np. TAURON S.A.). v. Po wykonaniu zakończeniu prac wykonawca wykona instrukcję eksploatacji urządzeń i przeszkoli osoby zajmujące się ich eksploatacją. vi. Przed rozpoczęciem prac na obiektach Wykonawca zobligowany jest do odbycia wewnętrznego szkolenia BHP i PPOŻ całym zespołem wykonującym przedmiot zamówienia. Szkolenie prowadzone będzie na terenie Zamawiającego przez jego Pracowników i odbędzie się przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia. vii. Prace wymagające odłączenia zasilania elektrycznego w danym obiekcie, należy wykonać w dni wolne od pracy (tj. sobota, niedziela). Zamawiający dopuszcza wykonywanie prac koniecznych poza godzinami pracy (tj. po godz. 16:00) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. B) Warunki gwarancji i serwisu: a. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonaną w danej lokalizacji przez siebie pracę i dostarczone urządzenia min. 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia zakończenia prac potwierdzonych odpowiednim protokołem odbioru końcowego dla danej lokalizacji. b. Ponadto 3 krotna awaria lub wadliwe działanie w okresie gwarancyjnym zamontowanych urządzeń w danej lokalizacji będzie je kwalifikować do wymiany na nowe wolne od wad. c. Zamawiający wymaga aby wszelkie awarie i/lub usterki w okresie objętym gwarancją były diagnozowane w czasie nie dłuższym niż do 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii i/lub usterki i usuwane niezwłocznie. d. Na koniec okresu gwarancyjnego (tj. 1 miesiąc (30 dni kalendarzowych) przed upływem okresu gwarancji lub ustalonym przez Strony terminie) wykonanie przeglądu gwarancyjnego zakończonego wykonaniem niezbędnych pomiarów w danej lokalizacji. C) Ze względu na przedmiot zamówienia i zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zwołuje zebranie z Wykonawcami, w trakcie, którego Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie WIZJI LOKALNEJ. TERMIN ZEBRANIA WYZNACZA SIĘ NA DZIEŃ: 3 LIPCA 2020 r., GODZ. 9:00, W KRAKOWIE PRZY UL. LUBICZ 25A. NASTĘPNIE O GODZ. 11:00 ODBĘDZIE SIĘ ZEBRANIE W KRAKOWIE PRZY UL. BAGROWEJ 1.
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: A) należycie wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch (2) prac o podobnym charakterze, polegających na budowie / przebudowie / układu zasilania w obiekcie / budynku na kwotę minimum 100 000,00 zł netto każda ORAZ B) dysponują zespołem, w którego skład wejdzie: - co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia dozorowe do 15kV celem nadzoru nad wykonaniem zamówienia; - co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia eksploatacyjne do 15kV ORAZ Zamawiający wymaga aby każda z w/w osób posiadała doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch (2) prac o podobnym charakterze, polegających na budowie / przebudowie / układu zasilania w obiekcie / budynku. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną z powyższych funkcji. UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw EOG oraz konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z póżn. zm).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych zawierającej żądany dokument (zgodnie z §10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn. zm.)
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: • Wykaz wykonanych zamówień wraz z załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie (zgodnie z opisem w pkt V.2.3.a) - Załącznik nr 4 do SIWZ; • Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami(zgodnie z opisem w pkt V.2.3.b) - Załącznik 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Składane zgodnie z pkt. VI ppkt. 4-8 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst A) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie: - zmiana terminu realizacji zamówienia, w sytuacji: a) wynikającej z konieczności uzyskania decyzji, pozwoleń odpowiednich organów administracji publicznej, b) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wynikających z procedur i terminów danego Zakładu Energetycznego, c) konieczności zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej na żądanie Zamawiającego, powodowane trwającymi cyklami badawczymi, d) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne i temperaturowe uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót. Do niesprzyjających warunków uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót w określonym terminie zalicza się w szczególności: • obfite i długotrwałe opady atmosferyczne, • klęski żywiołowe występujące na terenie objętym realizacja umowy; - wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, której Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innej osoby, spełniającej warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji i zatwierdzeniu jej przez Zamawiającego. Wszystkie zmiany muszą każdorazowo być zatwierdzone przez Zamawiającego - Dyrektora INiG-PIB w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru. B) Zamawiający dodatkowo przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy przynajmniej jednej z wymienionych okoliczności: 1) wprowadzenia przez właściwy organ państwowy na terenie RP stanu zagrożenia epidemicznego lub przedłużenia jego obowiązywania (w przypadku, gdy na dzień zawarcia umowy taki stan będzie obowiązywał w kraju), stanu epidemii w rozumieniu ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, stanu nadzwyczajnego w rozumieniu art. 228 Konstytucji RP lub innego podobnego w skutkach stanu/ograniczeń, mających wpływ na realizację umowy, a będących w szczególności następstwem wystąpienia epidemii zakażeń i choroby zakaźnej wywołanych wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19) lub innym wirusem bądź inną chorobą; 2) wystąpienia innego zdarzenia zewnętrznego, mającego wpływ na realizację umowy, którego strony nie mogły przewidzieć i które jest niezależne od działania stron, a którego skutkom nie można było zapobiec, przy zachowaniu należytej staranności (siła wyższa). W przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w zdaniu poprzednim, Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy o czas trwania ww. stanu/ograniczenia bądź zdarzenia.
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 A) Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: - kopie uprawnień dla osób wskazanych w załączniku „Wykaz osób”; - kopie zawartych umów zlecenie, o dzieło, o współpracy itd. potwierdzających dysponowanie wskazanymi osobami (jeżeli dotyczy); - W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców i dalszych podwykonawców - projekty umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami zgodnie z zapisami wzoru umowy. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przez zwarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; - kopię polisy Wykonawcy potwierdzającej posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia OC. B) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich za szkody będące następstwem czynu niedozwolonego /odpowiedzialność cywilna/ w związku z prowadzoną przez Wykonawcę działalnością lub posiadanym mieniem na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Kserokopia polisy będzie stanowić załącznik do umowy. C) W pkt. XVIII SIWZ znajdują się informacje dotyczące ochrony danych osobowych w ramach RODO.

Criterion

Kryteria Gwarancja – wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganych 24 miesięcy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)