Zakup i sukcesywne dostawy tekstyliów medycznych w okresie 24 miesięcy dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie.

Data publikacji 2020-06-29
Data zakończenia 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tkaniny włókiennicze i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555835-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 192000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy tekstyliów medycznych w okresie 24 miesięcy dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie. 2.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 3 części - Pakiety 3.Zestawienie asortymentowe określające nazwę przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ilości przewidzianej do dostaw w okresie obowiązywania umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.4.Ilości asortymentu wskazanego powyżej służą określeniu wartości ofert i ich porównaniu; zostały ustalone z należytą starannością i uwzględniają najprawdopodobniejsze potrzeby Zamawiającego.5. Oferowane produkty winny spełniać określone wymagania odpowiednio dla poszczególnych pakietów co zostanie potwierdzone przez Wykonawców poprzez oświadczenia Wykonawcy że zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015, poz.1926 z pózn. zm.) - dla wyrobów biobójczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych; Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.); z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2016.2142 t.j.) - dla produktów leczniczych oraz że na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy aktualne dokumenty w ww. zakresie (między innymi karty charakterystyki produktu biobójczego).
6.Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy.7.Przedmiot zamówienia musi być dostarczany w opakowaniu producenta.8.Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności.9.Produkty danego rodzaju wchodzące w skład jednej dostawy muszą posiadać ten sam termin ważności.10. Dostarczony towar będzie miał termin przydatności do użycia obejmujący co najmniej (minimalnie) 12 miesięcy od faktycznej daty dostawy.11.Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar.12.Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne informacje niezbędne dla bezpiecznego użytkowania oraz ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.13.Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie.14. Miejsce realizacji zamówienia: Dział Zaopatrzenia UCZKIN WUM Sp. z o.o., pl. Sokratesa Starynkiewicza 1/3, 02-015 Warszawa.15. Dostawy realizowane będą do pomieszczeń wskazanych przez Pracowników Zamawiającego ulokowanych w magazynach Działu Farmacji Szpitalnej UCZKIN w piwnicach budynku (poziom -1). 16.Oferowany termin płatności od dnia złożenia faktury Zamawiającemu nie może być krótszy niż 30 dni.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f403d2fd-f4ce-4ff9-bee1-c36a92413cf2
Biuletyn 555835-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
Regon 14672610000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. S. Starynkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3702744,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@uczkin.pl,
Adres strony url www.uczkin.pl
Adres strony internetowej www.uczkin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uczkin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uczkin.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywne dostawy tekstyliów medycznych w okresie 24 miesięcy dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie.
Numer referencyjny UCZKIN/ZP-02/06/2020/PNO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy tekstyliów medycznych w okresie 24 miesięcy dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie. 2.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 3 części - Pakiety 3.Zestawienie asortymentowe określające nazwę przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ilości przewidzianej do dostaw w okresie obowiązywania umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.4.Ilości asortymentu wskazanego powyżej służą określeniu wartości ofert i ich porównaniu; zostały ustalone z należytą starannością i uwzględniają najprawdopodobniejsze potrzeby Zamawiającego.5. Oferowane produkty winny spełniać określone wymagania odpowiednio dla poszczególnych pakietów co zostanie potwierdzone przez Wykonawców poprzez oświadczenia Wykonawcy że zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015, poz.1926 z pózn. zm.) - dla wyrobów biobójczych; Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych; Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.); z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2016.2142 t.j.) - dla produktów leczniczych oraz że na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy aktualne dokumenty w ww. zakresie (między innymi karty charakterystyki produktu biobójczego). 6.Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy.7.Przedmiot zamówienia musi być dostarczany w opakowaniu producenta.8.Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności.9.Produkty danego rodzaju wchodzące w skład jednej dostawy muszą posiadać ten sam termin ważności.10. Dostarczony towar będzie miał termin przydatności do użycia obejmujący co najmniej (minimalnie) 12 miesięcy od faktycznej daty dostawy.11.Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar.12.Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne informacje niezbędne dla bezpiecznego użytkowania oraz ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.13.Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie.14. Miejsce realizacji zamówienia: Dział Zaopatrzenia UCZKIN WUM Sp. z o.o., pl. Sokratesa Starynkiewicza 1/3, 02-015 Warszawa.15. Dostawy realizowane będą do pomieszczeń wskazanych przez Pracowników Zamawiającego ulokowanych w magazynach Działu Farmacji Szpitalnej UCZKIN w piwnicach budynku (poziom -1). 16.Oferowany termin płatności od dnia złożenia faktury Zamawiającemu nie może być krótszy niż 30 dni.
Cpv glowny przedmiot 19200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 146385,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności, tj. że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę jednorazowych środków medycznych o wartości minimum 50 000,00 złotych brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiada-nych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 4.1.2. Wykazu dostaw (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego do-stawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wadium Wadium nie jest wymagane
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie przewiduje się udzielania zaliczek
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ
IV 4 14 Nie jest wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres możliwych zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w zapisach SIWZ
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47155,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 70025,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29205,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)