GuidZP400 |
4763ce53-a026-484d-8bea-b4635f24456b
|
Biuletyn |
552189-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska
|
Regon |
00000155400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Politechniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-661
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48222345927,
|
Zamawiajacy fax |
+48226286075
|
Zamawiajacy email |
Dominika.Jastrzebska@pw.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna szkoła wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych Politechnika Warszawska, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, kl. A, p. II, pok. 204
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu RTV-AGD do jednostek Politechniki Warszawskiej
|
Numer referencyjny |
ZP.D.DS.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD-RTV do jednostek Politechniki Warszawskiej. 23. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia (SOPZ) dla poszczególnych części znajdują się w Załączniku nr 4A – część 1, 4B – część 2, 4C- część 3, 4D – część 4, 4E – część 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3 tygodnie od podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
1. Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką).
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej.
3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty.
4. Wypełniony i podpisany Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik nr 4A, 4B, 4C, 4D i/lub 4E do SIWZ, odpowiednio do części na którą Wykonawca składa ofertę (oryginał).
5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni oddnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o
której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie zmiany:
1) (ewentualnej) podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji - dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców;
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia, z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia oraz właściwości w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postepowania;
3) urządzeń zaoferowanych w ofercie na równoważne lub o lepszych parametrach, za cenę podaną w tej ofercie, w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt jest niedostępny na rynku i nie narusza postanowień art. 140 ustawy Pzp. Wymianę urządzeń należy uzgodnić z Użytkownikiem;
4) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany urzędowej stawki VAT;
6) terminu dostawy w przypadku wystąpienia siły wyższej.
3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec,
ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności następujące zdarzenia:
1) wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
2) terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową;
3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;
4) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
5) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
6) inne wydarzenia losowe.
4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować drugą Stronę faksem, pocztą elektroniczną lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane są przez właściwą Izbę Gospodarczą kraju Wykonawcy.
5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowania części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się za czynniki losowe, które mają wpływ na realizację umowy.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie, za wyjątkiem ust. 2 pkt. 6, podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.
7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego adresem do korespondencji
jest: Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych; ul. Noakowskiego 18/20, 00668
Warszawa, faks: (+4822) 6286075, email: Dorota.Sochacka@pw.edu.pl. Dane adresowe w sekcji I
Zamawiający poz. I.1) nie są adresami do kontaktu w postępowaniu. 2. 1.2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 ustawy Pzp,
może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub
przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie
szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz
podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie
dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu
postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy,
będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o
udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego
zakazu. 3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego – w celu związanym z
powyższym postępowaniem: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska,
Plac Politechniki 1, 00661
Warszawa; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych
nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się
pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z powyższym postępowaniem; 4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu RTV-AGD do OW PW w Grybowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3 tygodnie od podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu RTV-AGD do Ośrodka Wypoczynkowego PW w Grybowie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu RTV-AGD do OW PW w Wildze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3 tygodnie od podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu RTV-AGD do Ośrodka Wypoczynkowego PW w Wildze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD do OW PW w Ubliku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3 tygodnie od podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu AGD do Ośrodka Wypoczynkowego PW w Ubliku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu RTV-AGD do OW PW w Sarbinowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3 tygodnie od podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu RTV-AGD do Ośrodka Wypoczynkowego PW w Sarbinowie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD do DAG PW w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3 tygodnie od podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu AGD do Działu Administracyjno-Gospodarczego PW w Warszawie
|
| |