Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.

Data publikacji 2020-06-29
Data zakończenia 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.
Miejscowość Świebodzin
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555804-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Niniejsze zamówienie obejmuje 2 zadania- załącznik nr 5 (dla każdego zadania osobny plik).
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu instalacji urządzeń dotyczy zadania 1. W celu dokonania wizji i ustalenia jej terminu należy kontaktować się z kierownikiem działu technicznego – Jackiem Makowskim tel. 68 47 50 680
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9161b74f-9148-4e47-8112-45966e91d7ba
Biuletyn 555804-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.
Regon 29063000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Świebodzin
Zamawiajacy kod pocztowy 66-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 4750601
Zamawiajacy fax 68 4750602
Zamawiajacy email lco@loro.pl
Adres strony url www.loro.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.loro.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.loro.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, kurier, osobiście w siedzibie zamawiającego-sekretariat
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP.PN.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Niniejsze zamówienie obejmuje 2 zadania- załącznik nr 5 (dla każdego zadania osobny plik). Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu instalacji urządzeń dotyczy zadania 1. W celu dokonania wizji i ustalenia jej terminu należy kontaktować się z kierownikiem działu technicznego – Jackiem Makowskim tel. 68 47 50 680 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci katalog firmowy zawierający opis i oznaczenie produktu wraz z numerem katalogowym zawierający informacje wskazujące, że oferowany towar spełnia wymagane parametry zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5). Dopuszcza się załączenie dodatkowych zdjęć oferowanych towarów w celu jednoznacznej weryfikacji oferowanego asortymentu z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia. Każda strona dokumentu w prawym górnym rogu powinna być oznaczona numerem zadania, którego dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia – załącznik nr 2 i 3 3) wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu załącznik nr 5 4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Wszelkie pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie Wykonawca załącza do oferty
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Umowa może zostać rozwiązana na mocy porozumienia Stron w każdym czasie. 2.Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy w całości lub w części, w przypadkach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, jak również w następujących przypadkach: a)w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b)Wykonawca dostarczył Zamawiającemu Sprzęt medyczny wadliwy i odmawia usunięcia stwierdzonych przez Zamawiającego wad (przy odbiorze, w ramach rękojmi lub gwarancji), c)Wykonawca narusza inne postanowienia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 4, i mimo wezwania Zamawiającego do zaprzestania naruszenia, nadal dopuszcza się naruszeń. 3.Odstąpienie od Umowy z przyczyn, o których mowa w pkt a)-c) powyżej może nastąpić w ciągu 30 dni od dnia powzięcia informacji o okoliczności uzasadniającej odstąpienie. 4.Jeżeli Wykonawca opóźnia się z Wydaniem Sprzętu medycznego przez okres dłuższy niż 14 dni licząc od dnia, o którym mowa w §3 ust. 1 Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy. 5.Odstąpienie od Umowy powinno być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)