GuidZP400 |
9161b74f-9148-4e47-8112-45966e91d7ba
|
Biuletyn |
555804-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.
|
Regon |
29063000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świebodzin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
68 4750601
|
Zamawiajacy fax |
68 4750602
|
Zamawiajacy email |
lco@loro.pl
|
Adres strony url |
www.loro.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.loro.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.loro.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjna, kurier, osobiście w siedzibie zamawiającego-sekretariat
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 1, 66-200 Świebodzin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
ZP.PN.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni do kaczek i basenów oraz ultrasonografu dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Niniejsze zamówienie obejmuje 2 zadania- załącznik nr 5 (dla każdego zadania osobny plik).
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu instalacji urządzeń dotyczy zadania 1. W celu dokonania wizji i ustalenia jej terminu należy kontaktować się z kierownikiem działu technicznego – Jackiem Makowskim tel. 68 47 50 680
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
katalog firmowy zawierający opis i oznaczenie produktu wraz z numerem katalogowym zawierający informacje wskazujące, że oferowany towar spełnia wymagane parametry zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5). Dopuszcza się załączenie dodatkowych zdjęć oferowanych towarów w celu jednoznacznej weryfikacji oferowanego asortymentu z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia. Każda strona dokumentu w prawym górnym rogu powinna być oznaczona numerem zadania, którego dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenia – załącznik nr 2 i 3
3) wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu załącznik nr 5
4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Wszelkie pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie Wykonawca załącza do oferty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Umowa może zostać rozwiązana na mocy porozumienia Stron w każdym czasie.
2.Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy w całości lub w części,
w przypadkach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, jak również w następujących przypadkach:
a)w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
b)Wykonawca dostarczył Zamawiającemu Sprzęt medyczny wadliwy i odmawia usunięcia stwierdzonych przez Zamawiającego wad (przy odbiorze, w ramach rękojmi lub gwarancji),
c)Wykonawca narusza inne postanowienia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 4, i mimo wezwania Zamawiającego do zaprzestania naruszenia, nadal dopuszcza się naruszeń.
3.Odstąpienie od Umowy z przyczyn, o których mowa w pkt a)-c) powyżej może nastąpić
w ciągu 30 dni od dnia powzięcia informacji o okoliczności uzasadniającej odstąpienie.
4.Jeżeli Wykonawca opóźnia się z Wydaniem Sprzętu medycznego przez okres dłuższy niż 14 dni licząc od dnia, o którym mowa w §3 ust. 1 Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy.
5.Odstąpienie od Umowy powinno być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|