GuidZP400 |
a5f5e0ed-122c-4aff-b01d-f2a2b6743a23
|
Biuletyn |
555754-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
|
Regon |
67056863500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ks. Łukasika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 3639957 w. 1219
|
Zamawiajacy fax |
48 3634873
|
Zamawiajacy email |
wara@praca.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.pupradom.pl/przetargi,9
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pupradom.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pupradom.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3,26-600 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
|
Numer referencyjny |
ZP.26.02.2020.KT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, których dokładny opis stanowi załącznik nr 2 do SIWZ –Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Okres przewidziany dla realizacji w/w zamówienia podstawowego to:
do 20 dni od daty podpisania umowy (za skrócenie terminu dostawy Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty przy ocenie oferty 4 pkt. za każdy dzień max. 40 pkt.),
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Jeśli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne – Zamawiający wezwie wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, iż oferowane dostawy spełniają jego wymogi tj.: a) Certyfikat ISO 14001, wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem ; b) Certyfikat/zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2015 lub normami równoważnymi, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. c) Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi certyfikaty CE wystawione przez jednostkę notyfikowaną dla wskazanych, równoważnych materiałów eksploatacyjnych. d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera). 11. Zamiast zaświadczeń, o którym mowa w pkt 10 a) i b), Wykonawca może złożyć również opis urządzeń technicznych, instrukcji obsługi oraz środków stosowanych przez Wykonawcę dostaw oraz opisu zaplecza naukowo – badawczego Wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia. 12. Wykonawca może, zamiast zaświadczeń, o których mowa odpowiednio w pkt 10 a), b) lub c), złożyć inne dokumenty, np. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Za producenta uznaje się każdą osobę fizyczną lub prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która projektuje i wytwarza wyrób, albo dla której ten wyrób zaprojektowano i wytworzono, w celu wprowadzenia go do obrotu lub oddania do użytku pod własną nazwą lub znakiem. Dotyczy to również składowania, pakowania, przetwarzania lub umieszczania etykiety na gotowych produktach w celu ich umieszczenia na rynku pod własnym imieniem/nazwą. Producent przyjmuje na siebie pełną i ostateczną odpowiedzialność za swój wyrób. W przypadku zatrudnienia podwykonawców – musi on zachować kontrolę nad procesem produkcyjnym, ponieważ odpowiada on za zgodność produktu z zasadniczymi lub innymi wymaganiami. Zlecenie części lub całości prac nie zwalnia producenta od odpowiedzialności za wyrób.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Informacja na temat wadium
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości w wysokości: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Wadium w pieniądzu (PLN), należy wnosić na oprocentowane konto: 89 1600 1462 1821 3661 1000 0006 Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego najpóźniej 09.07.2020 r. do godz. 10:00. Wadium w formie dokumentów o których mowa art. 45 ust 6 pkt od 2 do 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych musi zawierać zapis, iż zabezpiecza roszczenie Zamawiającego do wskazanej wyżej kwoty na wypadek zaistnienia przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na cały okres związania ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w następujących przypadkach: -zmiany w terminach dostawy, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę (wymaga zgody Zamawiającego) a także na wniosek Zamawiającego . - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
IV 4 4 data |
2020-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|