GuidZP400 |
6885be3d-1a43-49fd-aac3-577550bd3974
|
Biuletyn |
555392-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
|
Regon |
29421400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolejowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaroszowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6428090, 32 6428031,
|
Zamawiajacy fax |
326 428 100
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@wschp.pl,
|
Adres strony url |
www.wschp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie Działanie 9.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne Poddziałanie 9.2.1 Usługi Społeczne i Zdrowotne w Regionie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.wschp.pl/index.php/aktualne-zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.wschp.pl/index.php/aktualne-zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, ul. kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
|
Numer referencyjny |
ZP.I.2.224/06/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1. NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
"Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”
II.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA – dostawa
II.3. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa wyrobów medycznych do siedziby zamawiającego tj: 60 szt. łóżek szpitalnych w zakresie dwóch części (pakietów) dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły.
II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry techniczno – eksploatacyjne dla przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 1A
i Załączniku nr 1B- Specyfikacja techniczna do niniejszej SIWZ.
II.4.3.
II.4.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zakup wraz z dostawą na wskazane miejsce, na koszt i ryzyko Wykonawcy fabrycznie nowych łóżek szpitalnych, ich montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego oraz pełne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i jego użytkowania – potwierdzone stosownym dokumentem.
Szkolenie należy przewidzieć w jednym , dwóch lub 3 terminach w zależności
od potrzeb Zamawiającego , po wcześniejszym uzgodnieniu terminu szkolenia
i ilości osób.
2) wraz z dostawą należy dostarczyć w języku polskim dokumentację przedmiotu zamówienia, w tym instrukcję obsługi, gwarancję jakości i rękojmi, dokumentację techniczną oraz pozostałą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie wraz ze Świadectwem CE zgodności wyrobu z regulacjami UE,
3) zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnych corocznych przeglądów oraz zagwarantowania dostępności części zamiennych w okresie 10 lat,
II.4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiotowe zamówienie na zasadach i
warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej
SIWZ.
II.4.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 2 części. Za część należy rozumieć Zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub obydwu części.
II.4.7. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) – ZADANIE 1 - Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją w ilości 50 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ,
2) – ZADANIE 2 - Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją. Dodatkowo funkcja Trendelenburga i anty -Trendelenburga - w ilości 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ,
II.4.8. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dany pakiet wg podziału powyżej. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
II.4.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi:
ZADANIE CZĘŚCIOWE OPIS
ZADANIE 1 Przedmiot zamówienia: Łóżko szpitalne czterosegmentowe szt.50,
Wspólny Słownik Zamówień: CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne CPV 33.19.21.20-9 Łóżka Szpitalne
33.19.21.30-2 Łóżka z Silnikiem,
Opis: Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją, (wymagania wg Opisu Specyfikacji technicznej – Załącznik nr 1A do SIWZ).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania: 70 dni od podpisania umowy.
Kryteria oceny ofert:
Cena -60 %,
Termin realizacji – 10%
Okres gwarancji - 30%
ZADANIE 2
Przedmiot zamówienia: Łóżko szpitalne czterosegmentowe szt.10,
Wspólny Słownik Zamówień: CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne CPV 33.19.21.20-9 Łóżka Szpitalne
33.19.21.30-2 Łóżka z Silnikiem,
Opis: Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją. Dodatkowo funkcja Trendelenburga i anty -Trendelenburga sterowane za pomocą pilota elektycznego (wymagania wg Opisu Specyfikacji technicznej – Załącznik nr 1B do SIWZ).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania: 70 dni od podpisania umowy.
Kryteria oceny ofert:
Cena -60 %,
Termin realizacji – 10%
Okres gwarancji - 30%
II.4.10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od daty odbioru przez Zamawiającego (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale - Kryteria oraz zasady oceny ofert).
II.4.11.W okresie gwarancji Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich
awarii, usterek i wad, jakie będą zawarte w przedmiocie umowy, lub dostarczenia rzeczy wolnych od wad, w terminie nie dłuższym niż 7 kalendarzowych od dnia ich zgłoszenia.
Wykonawca przystąpi do usuwania usterek, awarii lub wad w ciągu 24 godzin licząc od momentu, kiedy Wykonawca otrzyma zgłoszenie z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Serwis urządzeń medycznych musi być realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności, zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych. W związku z powyższym Wykonawca przy dostawie załączy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych.
II.4.12.Wskazanie ewentualne przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub źródła pochodzenia określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu dookreślenia przedmiotu zamówienia.
II.4.13. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jaki charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4.14. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
II.4.15. Opis oferowanego urządzenia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać , że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego urządzenia medycznego wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w zestawieniu wymaganych minimalnych parametrów techniczno-użytkowych.
II.4.16.Zamawiajacy ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów techniczno użytkowych we wszystkich dostępnych źródłach , w tym, również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
INFORMACJE DODATKOWE
II.9.1 Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Termin płatności - do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
II.10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, PODWYKONAWCÓW, WYKONAWCÓW POWOŁUJĄCYCH SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH.
II.10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia. Zamawiający nie wymaga formy prawnej, jaką musi przyjąć grupa Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej), której zostanie udzielone Zamówienie.
2) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, są zobowiązani do złożenia w ofercie dokumentu pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w ppkt 2, lub zawartej między nimi umowy (tj. m.in. umowy spółki cywilnej lub umowy konsorcjum), o ile wynika z niej sposób reprezentowania. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, kopie dokumentów dotyczących poszczególnego Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tego Wykonawcę lub pełnomocnika, o którym mowa w ppkt 2, o ile z treści pełnomocnictwa wynika umocowanie do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy.
5) Korespondencja oraz komunikacja w Postępowaniu, po otwarciu ofert, dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 2.
6) Niedopuszczalne są zmiany w składzie grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie po terminie składania ofert.
7) Postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia.
8) Zamawiający wymaga, aby zgodnie z pkt. XI przed zawarciem Umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, przedstawili Zamawiającemu umowę określająca podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia (np. umowę konsorcjum lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
II.10.2. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcy.
Powierzenie wykonania części Zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego Zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie Zamówienia.
II.10.3. Wykonawcy powołujący się na zasoby podmiotów trzecich.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.1.2) – III.1.3) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego Zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w II.10.3. ppkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
b) Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie Zamówienia (w szczególności zdolność techniczna lub zawodowa), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu Zamówienia jako podwykonawcy.
c) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp.
3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,
za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części Zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne.
|
Okreslenie warunkow |
III.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3.1.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
III.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę informacje i dokumenty,o których mowa w pkt. III.5.1.1)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
III.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie w postępowaniu imion
i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji Zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.4. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
III.4.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.4.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
III.4.3. W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
UWAGA:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
nie należy dołączać do oferty. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2C do SIWZ . W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności.
|
Zakresie warunkow udzialu |
III.5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1. Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, tj.:
1) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego, co najmniej dwie dostawy, o których mowa w pkt.III.1.3 niniejszej SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykaz dostaw należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
UWAGA! Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, w przypadku wskazania przez Wykonawcę:
1) dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dla wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski;
2) oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy. Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ, W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.6.1. Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.:
1) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry techniczno – funkcjonalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A i 1B do SIWZ tj. Katalog oferowanego sprzętu - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1A i 1B do SIWZ,
w którym został opisany potwierdzony parametr,
2) Oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 2D do SIWZ
III.6.2 Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument.
III.6.3 Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”.
Ww. dokumenty Wykonawca może przekazać Zamawiającemu wraz z ofertą. Dobrowolne złożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, ma na celu przyspieszenie i usprawnienie przebiegu postępowania o udzielenie Zamówienia. Zamawiający uzna ten obowiązek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży dobrowolnie wraz z ofertą w/w dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT III.3. - III.6.
III.7.1. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument
ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3. W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Termin wykonania umowy, o którym mowa w § 3 może ulec przesunięciu w przypadku:
a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia (o wystąpieniu siły wyższej Wykonawca winien powiadomić Zamawiającego niezwłocznie),
b) sytuacji o której mowa w art. 15r ustawy z dnia 02.03.2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
c) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają wykonanie umowy, wynikające z bieżącej działalności Szpitala.
2. W przypadkach, o których mowa w ust.1, strony ustalą nowy termin realizacji umowy, z tym, że max. okres przesunięcia terminu będzie równy okresowi przerwy i uzależniony będzie od decyzji Zamawiającego.
§12
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy (§ 2 ust. 1 umowy), gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego,
2) realizacji przedmiotu umowy po cenie niższej niż w wycenie Wykonawcy, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy,
4. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
§13
1. Oprócz przypadków wymienionych w Kodeksie cywilnym, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w sytuacji:
1) określonej w art. 145 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
2) ogłoszenia upadłości lub likwidacji działalności Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|