Dostawa oraz montaż wyposażenia do czterech oddziałów przedszkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej

Data publikacji 2020-06-29
Data zakończenia 2020-07-08 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555287-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do czterech oddziałów przedszkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej (zlokalizowanym na działce nr 227/72 jednostka rejestrowa – Bielsko-Biała, obręb ewidencyjny – Dolne Przedmieście).
2. Zobowiązania Wykonawcy:
1) zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu,
2) dostawa oraz wniesienie Wyposażenia,
3) montaż Wyposażenia oraz ustawienie w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej,
4) dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego Wyposażenia,
5) przeszkolenia pracowników z zakresu użytkowania i eksploatacji,
6) uporządkowanie miejsca dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 014428de-c644-48b2-9508-8bc7a967f61b
Biuletyn 555287-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Regon 07218174100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Ratuszowy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 4971 851
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
Adres strony url www.bip.um.bielsko.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.bielsko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.bielsko.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy przesłać za pomocą operatora pocztowego, posłańca, kurierem lub dostarczyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, Wydział Zamówień Publicznych (II piętro, pokój nr 13)
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz montaż wyposażenia do czterech oddziałów przedszkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej
Numer referencyjny ZP.271.2.83.2020.KC
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do czterech oddziałów przedszkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej (zlokalizowanym na działce nr 227/72 jednostka rejestrowa – Bielsko-Biała, obręb ewidencyjny – Dolne Przedmieście). 2. Zobowiązania Wykonawcy: 1) zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu, 2) dostawa oraz wniesienie Wyposażenia, 3) montaż Wyposażenia oraz ustawienie w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej, 4) dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego Wyposażenia, 5) przeszkolenia pracowników z zakresu użytkowania i eksploatacji, 6) uporządkowanie miejsca dostawy.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną (1) dostawę wraz z montażem wyposażenia za kwotę co najmniej 60 000, 00 zł brutto. Dostawy te winny być wykonane należycie. UWAGA Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie dostaw podać zakres i wartość dostaw odpowiadający zakresowi warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGI 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia powyższe dokumenty, o których mowa w ppkt. 1, również w odniesieniu do tych podmiotów. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw (w oryginale) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie 2) Dowody, o których mowa w pkt. 1 ppkt1). Dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej; UWAGA w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta. 2. Wycena Wyposażenia Przedszkola nr 9 (w oryginale). 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5. Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych równoważnych elementów wyposażenia (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) oraz Wykaz zastosowanych elementów wyposażenia równoważnych (zawierający odpowiednie opisy i parametry) pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane elementy wyposażenia spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego. 6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp .
Czy wadium 1
Wadium 1. Zgodnie art. 45 ust. 3 ustawy Pzp, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Zgodnie art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia, tj. w wysokości: 1 000,00 zł .
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 16 Wzoru umowy tj. 1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) opisanych w poprzedzających paragrafach umowy, b) co do nieistotnych postanowień umowy, c) wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych, d) co do wynagrodzenia Dostawcy (ceny) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, e) co do zmiany terminu wykonania umowy w razie: - wstrzymania dostawy przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu dostawy na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - o ilość dni przerwy w wykonaniu umowy z powodu wskazanych okoliczności, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności - o ilość dni przerwy w wykonaniu umowy z powodu wskazanych okoliczności, - wystąpienia okoliczności, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji umowy i będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Dostawca - o ilość dni niewykonywania dostawy z powodu wskazanych okoliczności, - konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - o ilość dni niewykonywania dostawy z powodu wskazanych okoliczności, - wystąpienia zdarzeń siły wyższej - o ilość dni przerwy w wykonaniu dostawy spowodowanej siłą wyższą. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności dających podstawę do zmiany umowy, Dostawca może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie takiej zmiany. Wniosek o dokonanie wskazanej zmiany winien zawierać: opis, uzasadnienie zmiany oraz (jeżeli dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadne jest przedłożenie odpowiednich dokumentów) winien być poparty stosownymi dokumentami potwierdzającymi konieczność dokonania zmiany.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Criterion

Kryteria 2) okres udzielonej gwarancji (G)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria 1) cena oferty brutto (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 3) termin płatności faktury (T)
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)