GuidZP400 |
014428de-c644-48b2-9508-8bc7a967f61b
|
Biuletyn |
555287-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
|
Regon |
07218174100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Ratuszowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 4971 851
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.bip.um.bielsko.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.um.bielsko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.um.bielsko.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać za pomocą operatora pocztowego, posłańca, kurierem lub dostarczyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, Wydział Zamówień Publicznych (II piętro, pokój nr 13)
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oraz montaż wyposażenia do czterech oddziałów przedszkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.83.2020.KC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do czterech oddziałów przedszkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej (zlokalizowanym na działce nr 227/72 jednostka rejestrowa – Bielsko-Biała, obręb ewidencyjny – Dolne Przedmieście).
2. Zobowiązania Wykonawcy:
1) zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu,
2) dostawa oraz wniesienie Wyposażenia,
3) montaż Wyposażenia oraz ustawienie w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej,
4) dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego Wyposażenia,
5) przeszkolenia pracowników z zakresu użytkowania i eksploatacji,
6) uporządkowanie miejsca dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Data zakonczenia |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną (1) dostawę wraz z montażem wyposażenia za kwotę co najmniej 60 000, 00 zł brutto.
Dostawy te winny być wykonane należycie.
UWAGA
Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie dostaw podać zakres i wartość dostaw odpowiadający zakresowi warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
UWAGI
1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia powyższe dokumenty, o których mowa w ppkt. 1, również w odniesieniu do tych podmiotów.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw (w oryginale) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
2) Dowody, o których mowa w pkt. 1 ppkt1).
Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;
UWAGA
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta.
2. Wycena Wyposażenia Przedszkola nr 9 (w oryginale).
3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie
za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
5. Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych równoważnych elementów wyposażenia (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) oraz Wykaz zastosowanych elementów wyposażenia równoważnych (zawierający odpowiednie opisy i parametry) pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane elementy wyposażenia spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego.
6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp .
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zgodnie art. 45 ust. 3 ustawy Pzp, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Zgodnie art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia, tj. w wysokości: 1 000,00 zł .
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 12 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 16 Wzoru umowy tj.
1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) opisanych w poprzedzających paragrafach umowy,
b) co do nieistotnych postanowień umowy,
c) wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych,
d) co do wynagrodzenia Dostawcy (ceny) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
e) co do zmiany terminu wykonania umowy w razie:
- wstrzymania dostawy przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu dostawy na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - o ilość dni przerwy w wykonaniu umowy z powodu wskazanych okoliczności,
- wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności - o ilość dni przerwy w wykonaniu umowy z powodu wskazanych okoliczności,
- wystąpienia okoliczności, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji umowy i będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Dostawca - o ilość dni niewykonywania dostawy z powodu wskazanych okoliczności,
- konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - o ilość dni niewykonywania dostawy z powodu wskazanych okoliczności,
- wystąpienia zdarzeń siły wyższej - o ilość dni przerwy w wykonaniu dostawy spowodowanej siłą wyższą.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności dających podstawę do zmiany umowy, Dostawca może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie takiej zmiany.
Wniosek o dokonanie wskazanej zmiany winien zawierać: opis, uzasadnienie zmiany oraz (jeżeli dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadne jest przedłożenie odpowiednich dokumentów) winien być poparty stosownymi dokumentami potwierdzającymi konieczność dokonania zmiany.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
nie dotyczy
|