GuidZP400 |
de7c243b-e582-40e4-9d7c-17c9cf6c0eae
|
Biuletyn |
556493-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
|
Regon |
73531600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komisji Edukacji Narodowej
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-687
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 679 38 80
|
Zamawiajacy fax |
85 679 38 80 wew. 190
|
Zamawiajacy email |
sp12@um.bialystok.pl
|
Adres strony url |
www.sp12bialystok.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
bip.sp12-bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.sp12-bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera, 15-687 Białystok, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Z. Glogera w Białymstoku przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A, z podziałem na 7 części: Część Nr 1 – Mięso i przetwory mięsne, Część Nr 2 – Warzywa, owoce i jaja, Część Nr 3 – Nabiał i produkty mleczarskie, drożdże, Część Nr 4 – Mrożone owoce i warzywa Część Nr 5 – Różne artykuły spożywcze, Część Nr 6 – Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część Nr 7 – Ryby mrożone i przetworzone 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości szacunkowych wskazanych w poszczególnych częściach od nr 1 do nr 7 stanowiących zał. nr 2 – 8 do SIWZ. Przewidywane ilości produktów w formularzach asortymentowo-cenowych zostały podane do celów obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec Wykonawcy w każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości zamówienia poprzez zmniejszenie ilości i asortymentu artykułów spożywczych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, iż wykonywał, bądź w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako odrębne umowy), które trwały lub trwają nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy. Warunki te dotyczą również Wykonawców, których okres działalności jest krótszy niż 3 lata. Dostawy te polegają na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w części, na którą Wykonawca składa ofertę:
•dot. części 1 zamówienia (mięso i przetwory mięsne) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto)
•dot. części 2 (warzywa, owoce, jaja) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy
o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto),
•dot. części 3 (nabiał i produkty mleczarskie) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 55.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 55.000 zł brutto),
•dot. części 4 (mrożone owoce i warzywa) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy
o wartości min. 15.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 15.000 zł brutto),
•dot. części 5 (różne art. spożywcze) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy
o wartości min. 40.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 40.000 zł brutto),
•dot. części 6 (pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 25.000,00 zł brutto każda dostawa (wprzypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 25.000 zł brutto),
•dot. części 7 (ryby mrożone i przetworzone) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 30.000 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 30.000 zł brutto).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Jeżeli Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – dokumenty dotyczące innych podmiotów: a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej innego podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; e) Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) Oświadczenie innego podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g) Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp; h) Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy Pzp; i) Oświadczenie innego podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170)
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, iż wykonywał, bądź w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako odrębne umowy), które trwały lub trwają nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy. Warunki te dotyczą również Wykonawców, których okres działalności jest krótszy niż 3 lata. Dostawy te polegają na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w części, na którą Wykonawca składa ofertę:
•dot. części 1 zamówienia (mięso i przetwory mięsne) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto)
•dot. części 2 (warzywa, owoce, jaja) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto),
•dot. części 3 (nabiał i produkty mleczarskie) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 55.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 55.000 zł brutto),
•dot. części 4 (mrożone owoce i warzywa) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 15.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 15.000 zł brutto),
•dot. części 5 (różne art. spożywcze) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 40.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 40.000 zł brutto),
•dot. części 6 (pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 25.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 25.000 zł brutto),
•dot. części 7 (ryby mrożone i przetworzone) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 30.000 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 30.000 zł brutto).
Należy załączyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przez minimum 5 miesięcy, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, bądź jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ.
2.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:
a)zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy (wg zał. nr 9 do SIWZ), składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nie podlegania wykluczeniu,
b)Złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się
w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania
(wg zał. nr 9 do SIWZ),
c)Złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg zał.
nr 12 do SIWZ), które określa w szczególności:
•zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
•sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
•zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
•czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wg zał. nr 11 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4.Oświadczenie o posiadaniu wdrożonego systemu HACCAP (wg załącznika nr 13
do SIWZ).
5.Zamawiający wymaga, aby każdy oferent złożył wraz z ofertą dokument potwierdzający jego wpis do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( dot. ofert na części od 2 do 7), a oferent składający ofertę na część 1 musi złożyć dokument potwierdzający nadzór Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
6.Zamawiający wymaga, aby oferent składający ofertę na część nr 2 złożył wraz z ofertą dokument potwierdzający nadanie numeru rejestracyjnego z Podlaskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin (Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 25 kwietnia 2016 r. w sprawie sposobów oznakowania bulw ziemniaków innych niż sadzeniaki – Dz. U. z 2016 r. poz. 631 ze zm.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany warunków niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art.144 ustawy Pzp. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy wskazanego w § 10 umowy zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 10 ust. 4 umowy. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie innego podmiotu wskazanego w § 11 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 11 ust. 2 umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 i 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i przetwory mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły żywnościowe część 1 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły żywnościowe część 2 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał i produkty mleczarskie, drożdże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły żywnościowe część 3 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mrożone owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły żywnościowe część 4 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły żywnościowe część 5 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły żywnościowe część 6 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone i przetworzone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły żywnościowe część 7 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 8 do SIWZ.
|
| |