Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku

Data publikacji 2020-06-30
Data zakończenia 2020-07-08 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556493-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 32200009, 155000003, 153311709, 158000006, 158100009, 152210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Z. Glogera w Białymstoku przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A, z podziałem na 7 części: Część Nr 1 – Mięso i przetwory mięsne, Część Nr 2 – Warzywa, owoce i jaja, Część Nr 3 – Nabiał i produkty mleczarskie, drożdże, Część Nr 4 – Mrożone owoce i warzywa Część Nr 5 – Różne artykuły spożywcze, Część Nr 6 – Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część Nr 7 – Ryby mrożone i przetworzone 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości szacunkowych wskazanych w poszczególnych częściach od nr 1 do nr 7 stanowiących zał. nr 2 – 8 do SIWZ. Przewidywane ilości produktów w formularzach asortymentowo-cenowych zostały podane do celów obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec Wykonawcy w każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości zamówienia poprzez zmniejszenie ilości i asortymentu artykułów spożywczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de7c243b-e582-40e4-9d7c-17c9cf6c0eae
Biuletyn 556493-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
Regon 73531600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komisji Edukacji Narodowej
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-687
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 679 38 80
Zamawiajacy fax 85 679 38 80 wew. 190
Zamawiajacy email sp12@um.bialystok.pl
Adres strony url www.sp12bialystok.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.sp12-bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sp12-bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera, 15-687 Białystok, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Z. Glogera w Białymstoku przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A, z podziałem na 7 części: Część Nr 1 – Mięso i przetwory mięsne, Część Nr 2 – Warzywa, owoce i jaja, Część Nr 3 – Nabiał i produkty mleczarskie, drożdże, Część Nr 4 – Mrożone owoce i warzywa Część Nr 5 – Różne artykuły spożywcze, Część Nr 6 – Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część Nr 7 – Ryby mrożone i przetworzone 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości szacunkowych wskazanych w poszczególnych częściach od nr 1 do nr 7 stanowiących zał. nr 2 – 8 do SIWZ. Przewidywane ilości produktów w formularzach asortymentowo-cenowych zostały podane do celów obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec Wykonawcy w każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości zamówienia poprzez zmniejszenie ilości i asortymentu artykułów spożywczych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, iż wykonywał, bądź w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako odrębne umowy), które trwały lub trwają nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy. Warunki te dotyczą również Wykonawców, których okres działalności jest krótszy niż 3 lata. Dostawy te polegają na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w części, na którą Wykonawca składa ofertę: •dot. części 1 zamówienia (mięso i przetwory mięsne) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto) •dot. części 2 (warzywa, owoce, jaja) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto), •dot. części 3 (nabiał i produkty mleczarskie) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 55.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 55.000 zł brutto), •dot. części 4 (mrożone owoce i warzywa) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 15.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 15.000 zł brutto), •dot. części 5 (różne art. spożywcze) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 40.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 40.000 zł brutto), •dot. części 6 (pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 25.000,00 zł brutto każda dostawa (wprzypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 25.000 zł brutto), •dot. części 7 (ryby mrożone i przetworzone) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 30.000 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 30.000 zł brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Jeżeli Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – dokumenty dotyczące innych podmiotów: a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej innego podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; e) Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) Oświadczenie innego podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g) Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp; h) Oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy Pzp; i) Oświadczenie innego podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170)
Zakresie warunkow udzialu a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy c) zdolności technicznej lub zawodowej: W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, iż wykonywał, bądź w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako odrębne umowy), które trwały lub trwają nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy. Warunki te dotyczą również Wykonawców, których okres działalności jest krótszy niż 3 lata. Dostawy te polegają na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w części, na którą Wykonawca składa ofertę: •dot. części 1 zamówienia (mięso i przetwory mięsne) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto) •dot. części 2 (warzywa, owoce, jaja) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60.000 zł brutto), •dot. części 3 (nabiał i produkty mleczarskie) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 55.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 55.000 zł brutto), •dot. części 4 (mrożone owoce i warzywa) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 15.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 15.000 zł brutto), •dot. części 5 (różne art. spożywcze) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 40.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 40.000 zł brutto), •dot. części 6 (pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 25.000,00 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 25.000 zł brutto), •dot. części 7 (ryby mrożone i przetworzone) – co najmniej dwie sukcesywne dostawy o wartości min. 30.000 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 30.000 zł brutto). Należy załączyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przez minimum 5 miesięcy, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, bądź jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ. 2.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: a)zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy (wg zał. nr 9 do SIWZ), składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nie podlegania wykluczeniu, b)Złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (wg zał. nr 9 do SIWZ), c)Złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg zał. nr 12 do SIWZ), które określa w szczególności: •zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; •sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; •zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; •czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (wg zał. nr 11 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Oświadczenie o posiadaniu wdrożonego systemu HACCAP (wg załącznika nr 13 do SIWZ). 5.Zamawiający wymaga, aby każdy oferent złożył wraz z ofertą dokument potwierdzający jego wpis do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( dot. ofert na części od 2 do 7), a oferent składający ofertę na część 1 musi złożyć dokument potwierdzający nadzór Powiatowego Inspektoratu Weterynarii 6.Zamawiający wymaga, aby oferent składający ofertę na część nr 2 złożył wraz z ofertą dokument potwierdzający nadanie numeru rejestracyjnego z Podlaskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin (Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 25 kwietnia 2016 r. w sprawie sposobów oznakowania bulw ziemniaków innych niż sadzeniaki – Dz. U. z 2016 r. poz. 631 ze zm.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany warunków niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art.144 ustawy Pzp. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy wskazanego w § 10 umowy zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 10 ust. 4 umowy. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie innego podmiotu wskazanego w § 11 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 11 ust. 2 umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 i 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe część 1 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe część 2 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał i produkty mleczarskie, drożdże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe część 3 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożone owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe część 4 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe część 5 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe część 6 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ryby mrożone i przetworzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły żywnościowe część 7 wraz z podaniem przewidywalnej ilości w okresie realizacji umowy zostały podane w załączniku nr 8 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas wymiany towaru
Znaczenie 20,00
  
Kryteria żywność pochodząca z produkcji ekologicznej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)