Dostawa z montażem foteli i krzeseł

Data publikacji 2020-06-30
Data zakończenia 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556371-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem foteli i krzeseł do wyposażenia budynków Wydziału Politologii i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej przy ul. Głębokiej w Lublinie, z podziałem na części:
Część 1 - krzesła obrotowe;
Część 2 - krzesła obrotowe z zagłówkiem;
Część 3 – krzesła konferencyjne;
Część 4 - krzesła z pulpitem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d5351f9-05c9-4756-bd7d-16c4f7eda424
Biuletyn 556371-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Regon 13530000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-031
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 375 965
Zamawiajacy fax 815 375 965
Zamawiajacy email zampubl@umcs.lublin.pl
Adres strony url www.umcs.pl
Adres strony internetowej www.pzp.umcs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pzp.umcs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pzp.umcs.pl, www.umcs.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://pzp.umcs.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin,Rektorat - parter,kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa z montażem foteli i krzeseł
Numer referencyjny PN/62-2020/DZP-p
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem foteli i krzeseł do wyposażenia budynków Wydziału Politologii i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej przy ul. Głębokiej w Lublinie, z podziałem na części: Część 1 - krzesła obrotowe; Część 2 - krzesła obrotowe z zagłówkiem; Część 3 – krzesła konferencyjne; Część 4 - krzesła z pulpitem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
Cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.: A) doświadczenia: w części 1: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, minimum dwie dostawy krzeseł lub foteli obrotowych wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych) dla jednej dostawy. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy. w części 2: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, minimum dwie dostawy krzeseł o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 brutto (słownie: siedem tysięcy złotych) dla jednej dostawy. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy. w części 3: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, minimum dwie dostawy krzeseł o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla jednej dostawy. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy. w części 4: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, minimum dwie dostawy krzeseł o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla jednej dostawy. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy. *W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: Wykazu dostaw, odpowiednio dla części , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie oraz stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres dopuszczalnych zmiana umowy zawiera paragraf 7 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa krzesła obrotowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa krzesła obrotowe z zagłówkiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa krzesła konferencyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa krzesła z pulpitem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)