GuidZP400 |
0d5351f9-05c9-4756-bd7d-16c4f7eda424
|
Biuletyn |
556371-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
|
Regon |
13530000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. M. Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-031
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 375 965
|
Zamawiajacy fax |
815 375 965
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umcs.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.umcs.pl
|
Adres strony internetowej |
www.pzp.umcs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pzp.umcs.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pzp.umcs.pl, www.umcs.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://pzp.umcs.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin,Rektorat - parter,kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa z montażem foteli i krzeseł
|
Numer referencyjny |
PN/62-2020/DZP-p
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem foteli i krzeseł do wyposażenia budynków Wydziału Politologii i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej przy ul. Głębokiej w Lublinie, z podziałem na części:
Część 1 - krzesła obrotowe;
Część 2 - krzesła obrotowe z zagłówkiem;
Część 3 – krzesła konferencyjne;
Część 4 - krzesła z pulpitem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
|
Cpv glowny przedmiot |
39113000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.:
A) doświadczenia:
w części 1:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, minimum dwie dostawy krzeseł lub foteli obrotowych wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych) dla jednej dostawy. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy.
w części 2:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, minimum dwie dostawy krzeseł o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 brutto (słownie: siedem tysięcy złotych) dla jednej dostawy. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy.
w części 3:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, minimum dwie dostawy krzeseł o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla jednej dostawy. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy.
w części 4:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, minimum dwie dostawy krzeseł o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla jednej dostawy. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy.
*W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
Wykazu dostaw, odpowiednio dla części , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie oraz stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres dopuszczalnych zmiana umowy zawiera paragraf 7 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
krzesła obrotowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
krzesła obrotowe z zagłówkiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
krzesła konferencyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
krzesła z pulpitem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ
|
| |