GuidZP400 |
874d586e-9a8b-4823-afd7-2fd8c7128865
|
Biuletyn |
556194-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego
|
Regon |
29115054400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Leonarda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-311
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3612344 w. 29
|
Zamawiajacy email |
scrmits@post.pl
|
Adres strony url |
www.scrmits.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.scrmits.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
25-040 Kielce, ul. Pakosz 72
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów biurowych, tonerów i tuszy do drukarek oraz papieru termicznego w okresie 2 lat.
|
Numer referencyjny |
TP/131/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
2. Opis przedmiotu zamówienia
„Dostawy materiałów biurowych, tonerów i tuszy do drukarek oraz papieru termicznego w okresie 2 lat.”
1. Przedmiotem zamówienia są:
„Dostawy materiałów biurowych” - zadanie nr 1
L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary
1. A3 80g/500 ark - Papier ksero 3 ryza
2. A4 80g/500 ark - Papier ksero 1400 ryza
3. 210mm x 30m Rolka faksowa Drescher (5 szt) 2 opakowanie (5szt)
4. 110mm x 20m - rolki termiczne (5 szt) 210 opakowanie (5szt)
5. 28mm x 25m (10 szt) rolki termiczne 20 opakowanie (10szt)
6. Dziennik korespondencyjny A4 96 k. twarda oprawa Grand 8 sztuka
7. Koperta płacowa utajniona 210x12x6 (1000sztuk w opak) 18 opakowanie (1200szt)
8. C4 HK Koperta biała / 229 x 324 / karton 250 szt. 10 opakowanie (250szt)
9. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ karton 500 szt. 20 Opakowanie (500szt)
10. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ okno prawe lub środek karton 500 szt. 20 Opakowanie (500szt)
11. C6 SK Koperta biała /114 x 162/ karton 1000 szt. 5 Opakowanie (1000szt)
12. Koperta przestrzenna RBD C4 HK brąz 230x324x40 50 sztuka
13. Koperta bąbelkowa na płyty CD/DVD 50 sztuka
14. Koperta na płyty CD 100 sztuka
15. A5 80 kartek „kołozeszyt” spirala bok TOP-2000 25 sztuka
16. A5 Skorowidz twarda oprawa 3 sztuka
17. A5 32 kartki-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 25 sztuka
18. A5 60 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 35 sztuka
19. A5 96 kartek zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 40 sztuka
20. Okładka na zeszyt A5 20 sztuka
21. A4 96 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie sztywnej 25 sztuka
22. A5 96 kartek zeszyt ( brulion ) w kratkę w oprawie sztywnej 10 sztuka
23. Dziurkacz 837 (25 kartek) Eagle 2 sztuka
24. Dziurkacz 103 30k. D.RECT 10 sztuka
25. Rozszywacz 1029 Eagle 7 sztuka
26. Zszywki 24/6 /1000szt/ 500 Opakowanie (1000szt)
27. Zszywacz Fashion 30 kartek Rapid 25 sztuka
28. Zszywki 24/6 Strong 1M Rapid 5 opakowanie (100szt)
29. Zszywacz 315A 30k. D.RECT 15 sztuka
30. Taśma samoprzylepna 18mm x 20m (kpl 10 szt) 60 kpl.
31. Taśma pakowa 48 mm x 50 m brązowa 70 sztuka
32. Karteczki samoprzylepne kostka mini 50x50mm 75 sztuka
33. Bloczek samoprzylepny 38x51mm (kpl. 3szt) 30 sztuka
34. Bloczek samoprzylepny 51x76mm 10 sztuka
35. Bloczek samoprzylepny 76x76mm 25 sztuka
36. Bloczek samoprzylepny 76x76 neonowy 400 kartek 3 sztuka
37. Karteczki samoprzylepne 75 x 125 mm 100 kart. 10 sztuka
38. Kostka kubikowa kolor nieklejona 85x85x40 5 sztuka
39. Kostka kubikowa biała klejona 85x85x40 30 sztuka
40. Kostka kubikowa kolor klejona 85x85x40 10 sztuka
41. Zakładki samoprzylepne 20x50mm (kpl. 4 szt) 10 kpl
42. Klej w sztyfcie 21g Profice 30 sztuka
43. Nożyczki SG-210 21cm gumowy uchwyt 10 sztuka
44. Teczka na akta osobowe twarda oprawa introligatorska 40 sztuka
45. Wkładka do akt osobowych 200 sztuka
46. Płyta CD 150 sztuka
47. Płyta DVD 20 sztuka
48. Korektor Bin Bin w taśmie 5mmx8m 60 sztuka
49. Korektor w piórze (w pisaku) 30 sztuka
50. Naboje krótkie 301 Pelikan 10 sztuka
51. Tusz do pieczątek wodny 30ml czarny (butelka z dozownikem) 20 sztuka
52. Tusz do pieczątek wodny 30ml czerwony (butelka z dozownikem) 15 sztuka
53. Tusz do pieczątek wodny 30ml zielony (butelka z dozownikem) 5 sztuka
54. Zakreślacz fluorescencyjny 1-5mm, różne kolory 50 sztuka
55. Marker permanentny okrągła końcówka D.RECT czarny 150 sztuka
56. Marker permanentny ścięta końcówka D.RECT czarny 25 sztuka
57. Marker permanentny dwustronny CD&DVD czarny 25 sztuka
58. Wkład do długopisu uniwersalny krótki 200 sztuka
59. Długopis, wkład niebieski, na wkłady wymienne, elegancki wygląd 100 sztuka
60. Długopis plastikowy na wkłady wymienne (typ BIC) 250
61. Długopis żelowy, linia pisania 0,32mm, końcówka zestali nierdzewnej, dostępny w czterech kolorach 500 sztuka
62. Wkład do długopisu żelowego, linia pisania 0,32, cztery kolory 300 sztuka
63. Wkład plastikowy typ Zenit 70 sztuka
64. Wkład metalowy gruby typu Zenith 4 50 sztuka
65. Ołówek drewniany z gumką (kpl. 12 sztuk) 8 sztuka
66. Temperówka metal pojedyncza 10 sztuka
67. Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm 5 sztuka
68. Ołówek automatyczny na rysik 0,5mm 3 sztuka
69. Linijka 20cm aluminiowa 5 sztuka
70. Linijka 30 cm przezroczysta 10 sztuka
71. Gumka do ścierania ołówkowa 25 sztuka
72. Teczka na akta osobowe A4/2R/2cm 25 sztuka
73. Segregator A5 10 sztuka
74. Segregator A4/50mm 50 sztuka
75. Segregator A4/75mm, różne kolory 250 sztuka
76. Segregator A4/50 FCK okuty 062 VauPe 5 sztuka
77. Skoroszyt wpinany kartonowy 150 sztuka
78 Skoroszyt oczkowy z otworami do segregatora A4 (plastik) 600 sztuka
79. Deska z klipem i okładką A5 5 sztuka
80. Deska z klipem i okładką A4 (clipboard) PP 1,2mm 25 sztuka
81. Teczka kartonowa laminowana z rączką 3 sztuka
82. Teczka wiązana biała A4 400 sztuka
83. Teczka z gumką kolor A4 50 sztuka
84. Teczka skrzydłowa z gumką A4 20 mm 50 sztuka
85. Przekładka kartonowa do segregatora 1/3 A4 Q-CONNECT 5 kpl. 100 szt
86. Koszulka zamykana na suwak z perforacją 50 sztuka
87. GROSZKOWE Koszulki A4 - folia (opak. 100 szt.) 100 opakowanie (100szt)
88. KRYSTALICZNE Koszulki A4 - folia /100szt./ 3 opakowanie (100szt)
89. Koszulka groszkowa A5/100szt. 8 opakowanie (100szt)
90. Koszulki groszkowe z boczną klapką A4 /10szt/ 3 opakowanie (10szt)
91. Clip biurowy 19mm 5 opakowanie (12szt)
92. Clip biurowy 51mm 5 opakowanie (12szt)
93. Clip biurowy 25mm 5 opakowanie (12szt)
94. Clip biurowy 32mm 5 opakowanie (12szt)
95. Spinacz 28mm 60 opakowanie (100szt)
96. Spinacz 50mm 25 opakowanie (100szt)
97. Woreczki strunowe 7x10 3 opakowanie (100szt)
98. Woreczki strunowe 10x12 3 opakowanie (100szt)
99. Woreczki strunowe 10x15 3 opakowanie (100szt)
100. Woreczki strunowe 10x20 3 opakowanie (100szt)
101. Woreczki strunowe 12x18 3 opakowanie (100szt)
102. Woreczki strunowe 15x22 3 opakowanie (100szt)
103. Woreczki strunowe 15x25 3 opakowanie (100szt)
104. Woreczki strunowe 23x32 5 opakowanie (100szt)
105. Kalka ołówkowa A4/50 arkuszy niebieska 5 opakowanie (50szt)
106. Zawieszki do kluczy brelok plastik 5 opakowanie (50szt)
107. Tacka biurowa na dokumenty 20 sztuka
108. Przybornik na biurko 5 sztuka
109. Grzbiet do bindowania, różne rozmiary 10 opakowanie (25szt)
110. Okładki do bindowania przezroczyste A4 (strona przednia) 2 opakowanie (100szt)
111. Okładki do bindowania przezroczyste A4 (strona tylna) 2 opakowanie (100szt)
112. A4 216*303mm 2x80mic 100szt. folia do laminowania 2 opakowanie (100szt)
113. Kalkulator biurowy 3 sztuka
114. Blok biurowy (kratka A4) 10 sztuka
115. Pinezki 5 opakowanie
(100szt)
116. Mazak cienkopiszący 10 sztuka
„Dostawy tonerów i tuszy do drukarek.” – zadanie nr 2
L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary
1. Toner HP CF 363x Magenta (orginał) 1 sztuka
2. Toner HP CF 362x Yellow (orginał) 1 sztuka
3. Toner HP CF 361x Cyan (orginał) 1 sztuka
4. Toner HP CF 360x Black (orginał) 1 sztuka
5. Toner do HP LJ Pro M404DM (orginał) 15 sztuka
6. Bęben do HP LJ Pro M404DM (orginał) 3 sztuka
7. Taśma barwiąca KBPO320 OKI do ML-182/320/3320/3390 BP
zamiennik 10 sztuka
8. Printe Toner Canon Typ T do L380, L400 5 sztuka
9. Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC 40 sztuka
10. PRINTE TH53ANCToner do HP LJ 2015 (Q7553A) pro, chip 5 sztuka
11. Printe TH36ANC HP CB436A czarny (orginał) 6 sztuka
12. Printe TH36ANC Zamiennik dla tonera HP CB436A czarny 12 sztuka
13. Toner AR 208T 2 sztuka
14. Printe TH05ANC toner do HP P2035 (CE505A) PRO, chip 90 sztuka
15. Toner do drukarki Brother DCP-L2520 - HL-2300 10 sztuka
16. Toner Brother 2421 3k(orginał) 6 sztuka
17. Bęben Brother DR2300(orginał) 4 sztuka
18. CG898AE Zestaw HP Value Pack Nr 940xl (combo pack - cmyk) 4 sztuka
19. C4906A Nr 940XL black tusz do drukarki HP 4 sztuka
20. 343 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer color orginał 150 sztuka
21. 337 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer black orginał 300 sztuka
22. TRÓJPAK Toner KX-FAT92E Panasonic (KX-MB 773 ) 8 sztuka
23. Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB 773 ) 6 sztuka
24. KX-FAT411E-T Toner Panasonic do KX-MB 2000/2010/2025/2030/2061 3-pack 10 sztuka
25. ZPD-KXFAD412NP PRISM bęben zamiennik do Panasonic KX-FAD412A 100% 6K 5 sztuka
26. Black Point BPPA52 Film do Panasonic FP 207/218 1 rolka (KX-FA 52) 3 sztuka
27. KX-FA 57 Film 70m Panasonic do FP 343/363, 1 rolka Black Point 3 sztuka
Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów).
Tusz 343 i 337 ma być oryginalny wyprodukowany przez producenta drukarek.
„Dostawy papieru termicznego do drukarek Brother - zadanie nr 3
L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary
1 Papier do drukarek termicznych Brother PJ 762 4000 opakowanie (100 kartek)
Papier do drukarek termicznych Brother PJ 762, lub zamiennik o tych samych parametrach technicznych, gwarancja wydruku 25 lat, arkusz A4.
Zamawiający wymaga dostaw w/w asortymentu w ilościach i jednostkach miary takich jak w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach cenowych(zał. Nr 2a, 2b, 2c).
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość zadań (max. 3)
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (według wzoru, załącznik nr 4 do SIWZ), oraz przedłoży na potwierdzenie art. 24 ust 5 pkt 1
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w
kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczy dokument, wskazany nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.
9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (Wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ)
9.4.7 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:
- w przypadku oferowania produktów równoważnych – opisy produktów/karty
katalogowe lub karty charakterystyki, których autentyczność musi zostać
poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby
opisy poszczególnych produktów potwierdzały wszystkie parametry wymagane i
określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9.5 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
9.5.1 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
9.5.2 W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe, o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 podlegają sumowaniu.
9.5.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
9.6 Zamawiający dokona wstępnej oceny spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie załączonych oświadczeń. Następnie w wyznaczonym terminie może wezwać tego wykonawcę, do złożenia dokumentów potwierdzających informacje w złożonym oświadczeniu.
9.7 Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień którego określona wartość się odnosi (np. zakończenie realizacji dostaw)
10. Warunki wykluczające z udziału w postępowaniu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w pkt. 9.4.4 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - w następujących sytuacjach:
1. Zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności – siła wyższa. Za okoliczności „siły wyższej” uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia
i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.
2. Zmiany cen jednostkowych netto Towarów przez producenta, po upływie okresu niezmienności ceny proporcjonalnie do zmienionej ceny.
3. Zmiany danych lub przekształcenia Dostawcy
4. Zmiany wyłącznie nazwy Towarów
5. Niedostępności na rynku asortymentu wskazanego w ofercie, wynikającej w szczególności z zaprzestania produkcji lub wycofania asortymentu
z rynku albo wprowadzenia nowej wersji asortymentu, czy też zmiany numerów katalogowych itp.
6. Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po okresie niezmienności ceny w przypadku zmiany o (+, -) 10% średniego kursu euro w odniesieniu do średniego kursu euro z dnia zawarcia umowy lub z dnia ostatniej zmiany ceny przedmiotu umowy w związku ze zmianą średniego kursu euro.
„Średni kurs euro” oznacza: oficjalny średni kurs wymiany EURO i Polskiego Złotego, który odpowiada kursowi średniemu pomiędzy oficjalnym kursem kupna i sprzedaży EURO i Polskiego Złotego ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski – o czym Dostawca zostanie powiadomiony na piśmie z 14 dniowym wyprzedzeniem. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego.
7. Konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
w przypadku zmiany:
1) zmiany stawki podatku VAT lub innych podatków,
2) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r.
o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany wskazane w pkt 1,2,3,4 będą miały wpływ na koszty wykonania niniejszej umowy.
8. W razie zaistnienia opisanych wyżej przypadków, każda ze stron może zwrócić się do drugiej strony z wnioskiem w formie pisemnej
o dokonanie odpowiedniej zmiany umowy, zawierającym uzasadnienie oraz niezbędne dokumenty i wyliczenia. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w formie pisemnej, za zgodą obu stron, przy czym żadna ze stron nie może odmówić zawarcia stosownego aneksu bez ważnej
i uzasadnionej przyczyny. Aneks powinien zostać zawarty w terminie do 30 dni od dnia otrzymania uzasadnionego wniosku o dokonanie zmiany umowy, jednakże powinien obowiązywać nie później niż od dnia wejścia w życie odpowiednich zmian prawa, jeżeli te stanowiły podstawę wnioskowanych zmian.
9. W przypadku zmiany stawki podatku VAT lub innych podatków wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku.
10. Zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Sprzedającemu, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej. Kwota wynagrodzenia ulegnie zmianie
o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Sprzedającego w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Sprzedającego będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją niniejszej umowy.
11. Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych - będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Sprzedającemu,
w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Sprzedającego w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio dokonujących zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy materiałów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy materiałów biurowych - zadanie nr 1
L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary
1. A3 80g/500 ark - Papier ksero 3 ryza
2. A4 80g/500 ark - Papier ksero 1400 ryza
3. 210mm x 30m Rolka faksowa Drescher (5 szt) 2 opakowanie (5szt)
4. 110mm x 20m - rolki termiczne (5 szt) 210 opakowanie (5szt)
5. 28mm x 25m (10 szt) rolki termiczne 20 opakowanie (10szt)
6. Dziennik korespondencyjny A4 96 k. twarda oprawa Grand 8 sztuka
7. Koperta płacowa utajniona 210x12x6 (1000sztuk w opak) 18 opakowanie (1200szt)
8. C4 HK Koperta biała / 229 x 324 / karton 250 szt. 10 opakowanie (250szt)
9. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ karton 500 szt. 20 Opakowanie (500szt)
10. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ okno prawe lub środek karton 500 szt. 20 Opakowanie (500szt)
11. C6 SK Koperta biała /114 x 162/ karton 1000 szt. 5 Opakowanie (1000szt)
12. Koperta przestrzenna RBD C4 HK brąz 230x324x40 50 sztuka
13. Koperta bąbelkowa na płyty CD/DVD 50 sztuka
14. Koperta na płyty CD 100 sztuka
15. A5 80 kartek „kołozeszyt” spirala bok TOP-2000 25 sztuka
16. A5 Skorowidz twarda oprawa 3 sztuka
17. A5 32 kartki-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 25 sztuka
18. A5 60 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 35 sztuka
19. A5 96 kartek zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 40 sztuka
20. Okładka na zeszyt A5 20 sztuka
21. A4 96 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie sztywnej 25 sztuka
22. A5 96 kartek zeszyt ( brulion ) w kratkę w oprawie sztywnej 10 sztuka
23. Dziurkacz 837 (25 kartek) Eagle 2 sztuka
24. Dziurkacz 103 30k. D.RECT 10 sztuka
25. Rozszywacz 1029 Eagle 7 sztuka
26. Zszywki 24/6 /1000szt/ 500 Opakowanie (1000szt)
27. Zszywacz Fashion 30 kartek Rapid 25 sztuka
28. Zszywki 24/6 Strong 1M Rapid 5 opakowanie (100szt)
29. Zszywacz 315A 30k. D.RECT 15 sztuka
30. Taśma samoprzylepna 18mm x 20m (kpl 10 szt) 60 kpl.
31. Taśma pakowa 48 mm x 50 m brązowa 70 sztuka
32. Karteczki samoprzylepne kostka mini 50x50mm 75 sztuka
33. Bloczek samoprzylepny 38x51mm (kpl. 3szt) 30 sztuka
34. Bloczek samoprzylepny 51x76mm 10 sztuka
35. Bloczek samoprzylepny 76x76mm 25 sztuka
36. Bloczek samoprzylepny 76x76 neonowy 400 kartek 3 sztuka
37. Karteczki samoprzylepne 75 x 125 mm 100 kart. 10 sztuka
38. Kostka kubikowa kolor nieklejona 85x85x40 5 sztuka
39. Kostka kubikowa biała klejona 85x85x40 30 sztuka
40. Kostka kubikowa kolor klejona 85x85x40 10 sztuka
41. Zakładki samoprzylepne 20x50mm (kpl. 4 szt) 10 kpl
42. Klej w sztyfcie 21g Profice 30 sztuka
43. Nożyczki SG-210 21cm gumowy uchwyt 10 sztuka
44. Teczka na akta osobowe twarda oprawa introligatorska 40 sztuka
45. Wkładka do akt osobowych 200 sztuka
46. Płyta CD 150 sztuka
47. Płyta DVD 20 sztuka
48. Korektor Bin Bin w taśmie 5mmx8m 60 sztuka
49. Korektor w piórze (w pisaku) 30 sztuka
50. Naboje krótkie 301 Pelikan 10 sztuka
51. Tusz do pieczątek wodny 30ml czarny (butelka z dozownikem) 20 sztuka
52. Tusz do pieczątek wodny 30ml czerwony (butelka z dozownikem) 15 sztuka
53. Tusz do pieczątek wodny 30ml zielony (butelka z dozownikem) 5 sztuka
54. Zakreślacz fluorescencyjny 1-5mm, różne kolory 50 sztuka
55. Marker permanentny okrągła końcówka D.RECT czarny 150 sztuka
56. Marker permanentny ścięta końcówka D.RECT czarny 25 sztuka
57. Marker permanentny dwustronny CD&DVD czarny 25 sztuka
58. Wkład do długopisu uniwersalny krótki 200 sztuka
59. Długopis, wkład niebieski, na wkłady wymienne, elegancki wygląd 100 sztuka
60. Długopis plastikowy na wkłady wymienne (typ BIC) 250
61. Długopis żelowy, linia pisania 0,32mm, końcówka zestali nierdzewnej, dostępny w czterech kolorach 500 sztuka
62. Wkład do długopisu żelowego, linia pisania 0,32, cztery kolory 300 sztuka
63. Wkład plastikowy typ Zenit 70 sztuka
64. Wkład metalowy gruby typu Zenith 4 50 sztuka
65. Ołówek drewniany z gumką (kpl. 12 sztuk) 8 sztuka
66. Temperówka metal pojedyncza 10 sztuka
67. Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm 5 sztuka
68. Ołówek automatyczny na rysik 0,5mm 3 sztuka
69. Linijka 20cm aluminiowa 5 sztuka
70. Linijka 30 cm przezroczysta 10 sztuka
71. Gumka do ścierania ołówkowa 25 sztuka
72. Teczka na akta osobowe A4/2R/2cm 25 sztuka
73. Segregator A5 10 sztuka
74. Segregator A4/50mm 50 sztuka
75. Segregator A4/75mm, różne kolory 250 sztuka
76. Segregator A4/50 FCK okuty 062 VauPe 5 sztuka
77. Skoroszyt wpinany kartonowy 150 sztuka
78 Skoroszyt oczkowy z otworami do segregatora A4 (plastik) 600 sztuka
79. Deska z klipem i okładką A5 5 sztuka
80. Deska z klipem i okładką A4 (clipboard) PP 1,2mm 25 sztuka
81. Teczka kartonowa laminowana z rączką 3 sztuka
82. Teczka wiązana biała A4 400 sztuka
83. Teczka z gumką kolor A4 50 sztuka
84. Teczka skrzydłowa z gumką A4 20 mm 50 sztuka
85. Przekładka kartonowa do segregatora 1/3 A4 Q-CONNECT 5 kpl. 100 szt
86. Koszulka zamykana na suwak z perforacją 50 sztuka
87. GROSZKOWE Koszulki A4 - folia (opak. 100 szt.) 100 opakowanie (100szt)
88. KRYSTALICZNE Koszulki A4 - folia /100szt./ 3 opakowanie (100szt)
89. Koszulka groszkowa A5/100szt. 8 opakowanie (100szt)
90. Koszulki groszkowe z boczną klapką A4 /10szt/ 3 opakowanie (10szt)
91. Clip biurowy 19mm 5 opakowanie (12szt)
92. Clip biurowy 51mm 5 opakowanie (12szt)
93. Clip biurowy 25mm 5 opakowanie (12szt)
94. Clip biurowy 32mm 5 opakowanie (12szt)
95. Spinacz 28mm 60 opakowanie (100szt)
96. Spinacz 50mm 25 opakowanie (100szt)
97. Woreczki strunowe 7x10 3 opakowanie (100szt)
98. Woreczki strunowe 10x12 3 opakowanie (100szt)
99. Woreczki strunowe 10x15 3 opakowanie (100szt)
100. Woreczki strunowe 10x20 3 opakowanie (100szt)
101. Woreczki strunowe 12x18 3 opakowanie (100szt)
102. Woreczki strunowe 15x22 3 opakowanie (100szt)
103. Woreczki strunowe 15x25 3 opakowanie (100szt)
104. Woreczki strunowe 23x32 5 opakowanie (100szt)
105. Kalka ołówkowa A4/50 arkuszy niebieska 5 opakowanie (50szt)
106. Zawieszki do kluczy brelok plastik 5 opakowanie (50szt)
107. Tacka biurowa na dokumenty 20 sztuka
108. Przybornik na biurko 5 sztuka
109. Grzbiet do bindowania, różne rozmiary 10 opakowanie (25szt)
110. Okładki do bindowania przezroczyste A4 (strona przednia) 2 opakowanie (100szt)
111. Okładki do bindowania przezroczyste A4 (strona tylna) 2 opakowanie (100szt)
112. A4 216*303mm 2x80mic 100szt. folia do laminowania 2 opakowanie (100szt)
113. Kalkulator biurowy 3 sztuka
114. Blok biurowy (kratka A4) 10 sztuka
115. Pinezki 5 opakowanie
(100szt)
116. Mazak cienkopiszący 10 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy tonerów i tuszy do drukarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy tonerów i tuszy do drukarek. – zadanie nr 2
L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary
1. Toner HP CF 363x Magenta (orginał) 1 sztuka
2. Toner HP CF 362x Yellow (orginał) 1 sztuka
3. Toner HP CF 361x Cyan (orginał) 1 sztuka
4. Toner HP CF 360x Black (orginał) 1 sztuka
5. Toner do HP LJ Pro M404DM (orginał) 15 sztuka
6. Bęben do HP LJ Pro M404DM (orginał) 3 sztuka
7. Taśma barwiąca KBPO320 OKI do ML-182/320/3320/3390 BP
zamiennik 10 sztuka
8. Printe Toner Canon Typ T do L380, L400 5 sztuka
9. Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC 40 sztuka
10. PRINTE TH53ANCToner do HP LJ 2015 (Q7553A) pro, chip 5 sztuka
11. Printe TH36ANC HP CB436A czarny (orginał) 6 sztuka
12. Printe TH36ANC Zamiennik dla tonera HP CB436A czarny 12 sztuka
13. Toner AR 208T 2 sztuka
14. Printe TH05ANC toner do HP P2035 (CE505A) PRO, chip 90 sztuka
15. Toner do drukarki Brother DCP-L2520 - HL-2300 10 sztuka
16. Toner Brother 2421 3k(orginał) 6 sztuka
17. Bęben Brother DR2300(orginał) 4 sztuka
18. CG898AE Zestaw HP Value Pack Nr 940xl (combo pack - cmyk) 4 sztuka
19. C4906A Nr 940XL black tusz do drukarki HP 4 sztuka
20. 343 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer color orginał 150 sztuka
21. 337 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer black orginał 300 sztuka
22. TRÓJPAK Toner KX-FAT92E Panasonic (KX-MB 773 ) 8 sztuka
23. Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB 773 ) 6 sztuka
24. KX-FAT411E-T Toner Panasonic do KX-MB 2000/2010/2025/2030/2061 3-pack 10 sztuka
25. ZPD-KXFAD412NP PRISM bęben zamiennik do Panasonic KX-FAD412A 100% 6K 5 sztuka
26. Black Point BPPA52 Film do Panasonic FP 207/218 1 rolka (KX-FA 52) 3 sztuka
27. KX-FA 57 Film 70m Panasonic do FP 343/363, 1 rolka Black Point 3 sztuka
Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów).
Tusz 343 i 337 ma być oryginalny wyprodukowany przez producenta drukarek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy papieru termicznego do drukarek Brother
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy papieru termicznego do drukarek Brother - zadanie nr 3
L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary
1 Papier do drukarek termicznych Brother PJ 762 4000 opakowanie (100 kartek)
Papier do drukarek termicznych Brother PJ 762, lub zamiennik o tych samych parametrach technicznych, gwarancja wydruku 25 lat, arkusz A4.
|
| |