| GuidZP400 |
6a64a802-076b-41a6-807e-aa288034547d
|
| Biuletyn |
551334-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
|
| Regon |
28830800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
H. Sienkiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczawno Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58-310
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
74 84 93 150,
|
| Zamawiajacy fax |
748 436 764
|
| Zamawiajacy email |
mfajek@szczawno-jedlina.pl,
|
| Adres strony url |
www.szczawno-jedlina.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szczawno-jedlina.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szczawno-jedlina.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę zawierającą ofertę (formularz wraz z dokumentami, załącznikami i oświadczeniami wskazanymi w niniejszej siwz) składać należy w sekretariacie/kancelarii w Szczawnie-Zdroju ul. Wojska Polskiego 6 (ANKA) Adres:
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wojska Polskiego 6, 58-310 Szczawno-Zdrój (Sanatorium ANKA)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania: Zadanie 1 – art. gospodarcze Zadanie 2 – środki czystościowe Zadanie 3 – chemia profesjonalna. Zadanie 4 – środki dezynfekcyjne.
|
| Numer referencyjny |
Zp 12/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania:
Zadanie 1 – art. gospodarcze
Zadanie 2 – środki czystościowe
Zadanie 3 – chemia profesjonalna.
Zadanie 4 – środki dezynfekcyjne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) 2) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca przekaże zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 PZP (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu),
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie że oferowane przez Wykonawcę produkty posiadają: Karty charakterystyk oferowanych produktów, jeśli wyrób jej nie posiada – karta produktu z nazwą producenta. Do pozostałych pakietów Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do dostarczenia takiego dokumentu jeśli zaoferowany produkt budziłby wątpliwości. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udostępnić wymagane dokumenty w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia umowy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno Jedlina S.A.;
-inspektorem ochrony danych osobowych jest: P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 849 3150.
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1 - artykuły gospodarcze.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2 - środki czystości
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3 - chemia profesjonalna
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie 4 - środki dezynfekcyjne
|
| | |