Dostawy środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, ściereczek wielorazowych, odkamieniaczy, worków

Data publikacji 2020-07-01
Data zakończenia 2020-07-14 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556571-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Liczba pakietów – 7
Pakiet nr 1 – Środki czystości
Pakiet nr 2 – Proszki do prania, tabletki do zmywarek
Pakiet nr 3 – Ściereczki wielorazowe
Pakiet nr 4 – Odkamieniacz
Pakiet nr 5 – Worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte
Pakiet nr 6 – Worki bezbarwne i folia bezbarwna
Pakiet nr 7 – Worki na zwłoki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95dc5663-4f41-4ac4-b347-31d99a92cb16
Biuletyn 556571-N-2020
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, ściereczek wielorazowych, odkamieniaczy, worków
Numer referencyjny Zp/35/PN-33/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Liczba pakietów – 7 Pakiet nr 1 – Środki czystości Pakiet nr 2 – Proszki do prania, tabletki do zmywarek Pakiet nr 3 – Ściereczki wielorazowe Pakiet nr 4 – Odkamieniacz Pakiet nr 5 – Worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte Pakiet nr 6 – Worki bezbarwne i folia bezbarwna Pakiet nr 7 – Worki na zwłoki
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4) 19500000-1 guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 5, 6) 33922000-9 worki do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 7)
Okreslenie warunkow Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 5, 6), worki do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 7) na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 23 000,00zł; dla pakietu nr 2 – 2 500,00zł; dla pakietu nr 3 – 3 700,00zł; dla pakietu nr 4 – 14 000,00zł; dla pakietu nr 5 – 125 000,00zł; dla pakietu nr 6 – 8 000,00zł; dla pakietu nr 7 – 8 000,00zł; każda z dostaw;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 5, 6), worki do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 7) na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 23 000,00zł; dla pakietu nr 2 – 2 500,00zł; dla pakietu nr 3 – 3 700,00zł; dla pakietu nr 4 – 14 000,00zł; dla pakietu nr 5 – 125 000,00zł; dla pakietu nr 6 – 8 000,00zł; dla pakietu nr 7 – 8 000,00zł; każda z dostaw; 3. Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu • inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696; Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy środków czystości, proszków do prania, tabletek do zmywarek, ściereczek wielorazowych, odkamieniaczy, worków nr Zp/35/PN-33/20. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; • Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 1)
Zalacznik krotki opis 1 Płyn do ręcznego mycia naczyń poj. 0,5 l. o właściwościach odtłuszczających, gęsta kosystencja, dobrze się pieniący,zapach miętowy,ph neutralne dla kóry.Skład :min.5-15% anionowe środki powierzchniowo-czynne. szt. 2 600 2 Płyn do szyb z rozpylaczem ,alkoholowy 0,5 l.-przeznaczony do mycia i pielęgnacji powierzchni, nie pozostawiający smug i zarysowań, zapobiegający osadzaniu zanieczyszczeń, zaparowaniu szklanych powierzchni. szt. 1 800 3 Płyn uniwersalny do wszystkich powierzchni poj. 1 l.-stosowany do blatów kuchennych , zlewozmywaków,ścian,glazury, o łagodnym zapachu ,skutecznie usuwający wszelkie zanieczyszczenia nie powodując ich uszkodzenia i nie pozostawiający smug. szt. 7 000 4 WC żel poj. 0,75 l.- o skutecznym usuwaniu kamienia, osadu, rdzy i innych zanieczyszczeń z ceramicznych urządzeń sanitarnych. szt. 2 500 5 Mleczko krem z mikrogranulkami op.750 ml. – do czyszczenia trudnych do usunięcia zabrudzeń, powierzchni emaliowanych, ceramicznych,tworzyw sztucznych , tworzyw szklano-ceramicznych, łagodny dla powierzchni (nie powodując ich zarysowań),rozpuszczalny w wodzie. Zapewnia ochronę czyszczonej powierzchni o łagodnym zapachu,ph.min.11,gęstość min.1,20gr/cm3, lepkość 550mPas.Składniki : min.<5% anionowe środki powierzchniowo czynne,niejonowe środki,niejonowe środki powierzchniowo-czynne. szt. 1 400 6 Mydło w płynie poj. 5 l.- do mycia i pielęgnacji dłoni o przyjemnym zapachu. kanister 500 7 Krem do rąk glicerynowy poj. 100 ml-służy do regeneracji zniszczonych, wysuszonych dłoni o właściwościach nawilżających i ochronnych skórę. Zapach łagodny. szt. 1600 8. Płyn do odkamienianie i usuwania rdzy i osadów wapiennych .Stosowany do zmywarek gastronomicznych, wyparzarek, czajnków, umywalek, zlewozmywaków, brodzików.-1l. szt. 300 9 Maszynka do golenia 2 ostrzowa jednorazowa-pozwala na usuwanie w bezpieczny sposób owłosienia ciała. szt. 5 500 10 Zmywak nasączony proszkiem ( 1 op. = 8 szt.)-do czyszczenia zaschniętych powierzchni (garnki,zlewy) op. 640 11 Płyn do czyszczenia kamienia i rdzy 0,5l -przeznaczony do czyszczenia kuchni i łazienki. Usuwający brud i osad z kamienia oraz rdzy zawierający chlor. Pojemność 750ml. szt. 800 12 Szampon do włosów 1 litrowy-do każdego rodzaju włosów o przyjemnym zapachu. szt. 30 13 Krem do golenia-zmiękczający zarost który ma zapewnić gładkie golenie.- 100 ml. szt. 50 14 Gąbka do mycia naczyń- z jednej strony gładka, z drugiej szorstka do szorowania mocnych zabrudzeń. szt. 2300 15 Folia aluminiowa (20 m w rolce). rolek 100 16 Preparat z rozpylaczem 600ml.do konserwacji stali nierdzewnej(szlachetnej) .Pozostawia ochronną warstwę nabłyszczająca, konserwuje i chroni powierzchnię metalu przed ponownym zabrudzeniem. Usuwa brud i zacieki bez zarysowań. szt. 300 17 Zmywak druciany do szorowania (spiralny)-ze stali nierdzewnej, Stosowany do wszelkiego rodzaju zabrudzonych powierzchni, .Szoruje nie rysując powierzchni. szt. 350
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Proszki do prania, tabletki do zmywarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 2)
Zalacznik krotki opis 1. Proszek do prania kolor 5 kg - do stosowania ręcznego i w pralkach automatycznych o przyjemnym zapachu usuwający zbrudzenia różnego pochodzenia w temp.30O C. szt. 28 2. Proszek do prania kolor- 0,600 - do stosowania ręcznego i w pralkach automatycznych o przyjemnym zapachu usuwający zabrudzenia różnego pochodzenia. w temp. 30O C. szt. 105 3. Płyn do wybielania tkanin -1l o łagodnym zapachu. szt. 15 4. Tabletki do zmywarek op. = 120 tabl. Usuwają z naczyń resztki żywności i plamy. op 100 5. Sól do zmywarek opak=1,5kg. zmiękcza wodę, zapobiega zaciekom na naczyniach, chroni zmywarkę, przeciwdziała tworzeniu się kamienia. opak. 60
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ściereczki wielorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 3)
Zalacznik krotki opis 1. Delikatna ściereczka wielorazowa wykonana z mikrowłókna dostepna w czterech kolorach (czerwony, niebieski, zielony zółty),którą można stosować do czyszczenia wszelkiego rodzaju gładkich powierzchni takich jak ceramika, szkło metal, tworzywa sztuczne, stosować na sucho i na mokro, miękka, gładka i przyjemna w dotyku,nie pozostwiająca smug ani zacieków. Po umyciu nie trzeba polerować czyszczonych powierzchni,chłonie brud i wodę, trwała i nie traci swoich właściwości nawet po wielu praniach, temp. prania do.950C. bez stosowania środków zmiękczających. Parametry techniczne. Wymiary min.40cm x min.40cm. Gramatura : min 280-3000g/m2 (+/- 0,2 g/m2). Waga :min.45g (+/- 4 g) Grubość materiału :1,2mm (+/- 0,2mm). Chłonność min.350%. Wytrzymałość min.300 prań. szt. 5 000
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Odkamieniacz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące (dotyczy pakietu nr 4)
Zalacznik krotki opis 1. Odkamieniacz stosowany w myjniach dezynfektorach do basenów i kaczek o właściwościach Ph neutralne. Preparat płynny, niepieniący, kompatybilny z metalami stosowanymi w myjniach dezynfektorach. Pojemość 5l. szt. 145
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Worki foliowe czerwone, niebieskie, żółte
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 19500000-1 guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 5)
Zalacznik krotki opis 1. Worki małe czerwone ( 50x60 cm ) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 100 000 2. Worki duże czerwone ( 60x90 cm) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 500 000 3. Worki czerwone do spalania (70x110cm), gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 130 000 4. Worki czerwone do spalenia ( 90x110 cm) gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 200 000 5. Worki małe niebieskie ( 50x60 cm ), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 110 000 6. Worki duże niebieskie ( 60x80 cm) gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 520 000 7. Worki duże niebieskie ( 90x110 cm ), gr. folii 0,04 szt. 105 000 8. Worki żółte do spalenia ( 70x110 cm ), gr. folii 0,04 - 0,05 szt. 15 000 9. Worki żółte ( 50x60 cm ), gr. folii 0,03 - 0,04 szt. 7800 10. Worki żółte ( 60x80 cm ), gr. folii 0,035 - 0,04 szt. 15 000 Parametry : 1. Worki z pozycji 3,4,8 mają mieć możliwość jednokrotnego zamknięcia - dopuszcza się objemki dopinane do każdego worka. 2. Worki czerwone poz. 3,4,8 winny być wykonane z folii nie zawierającej polichlorku winylu oraz winny posiadać atest – zaświadczenie dopuszczające je do spalania, 3. Worki z poz. 3,4,8 specyfikacji przeznaczone są do odpadów medycznych, winny być wykonane z materiału dobrej jakości, nieprzeźroczyste ,wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych z zachowaniem wskazanych parametrów grubości folii, zabezpieczającej przed rozerwaniem i zapewniającej bezpieczny transport odpadów. 4. Zamawiający przy każdym rodzaju worka podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze, ponieważ muszą one spełniać określone warunki zabezpieczenia odpadów wytwarzanych w szpitalu. 5. Folia HDPE polietylenowa, wykonana z oryginalnego granulatu zapewniająca odpowiednią jakość worków, zabarwienie w wymaganym kolorze, nie może wydzielać przykrego zapachu, posiadające jednolitą bez przebarwień i wyblaknięć barwę. 6. Worki z poz.1,2 mają być pakowane w rolce po 50 szt. 7. Worki z poz.3 maja być pakowane po 25 szt. w rolce. 8. Worki z poz.4 mają być pakowane po 100 szt. w rolce. 9. Worki z poz.5,6 mają być opakowane po 50szt. 10. Worki z poz.7 mają być opakowane po 100szt.w rolce. 11. Worki z poz.8 mają być opakowane po 25szt. 12. Worki z poz.9,10 mają być opakowane po 50szt. 13. W każdym zbiorczym opakowaniu powinna być informacja o ilości sztuk worka, wymiar podany w cm oraz rodzaj materiału z jakiego został wykonany.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Worki bezbarwne i folia bezbarwna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 19500000-1 guma i tworzywa sztuczne (dotyczy pakietu nr 6)
Zalacznik krotki opis 1. Worki bezbarwne małe (20x50 cm) gr. folii 0,04 szt. 5 000 2. Folia bezbarwna (płachta) 290x160 cm, gr. folii 0,005 szt. 17 000 3. Woreczki śniadaniowe 22x33 cm szt. 20 000 Parametry : 1. Zamawiający podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze. 2. Worki z pozycji 1 pakowane powinny być po 100szt. 3. Worki z pozycji 2 pakowane powinny być po 50szt. 4. Worki z pozycji 3 pakowane powinny być po 200szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Worki na zwłoki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Dodatkowe kody CPV : 33922000-9 worki do przewozu zwłok (dotyczy pakietu nr 7)
Zalacznik krotki opis 1. Worki na zwłoki białe , z zamkiem na całej długości i podwójnym suwakiem, z zakładkami po bokach oraz z wzmocnionymi uchwytami z obydwóch stron worka + 2 pary rękawic foliowych jednorazowego użytku., o wymiarach 220x90cm, grubość min.0,15 mm. szt. 1 400 Parametry : 1. Zamawiający podał żądaną grubość worka w milimetrach, dopuszcza się złożenie oferty na worki grubsze natomiast nie dopuszcza się oferty na worki cieńsze. 2. Folia LDPE polietylenowa, wykonana z oryginalnego granulatu o grubośći min.0,15-0,16mm zapewniająca odpowiednią jakość worków, nie może wydzielać przykrego zapachu. 3. Wytrzymałość folii do 160 kg Pakowane pojedynczo
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)