1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji:
Część I:
Sąd Okręgowy w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32, ul. Hejmowskiego 2, Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Chrobrego 7, Oddział Zamiejscowy w Pile przy Al. Powstańców Wlkp 79, O/Z w Pile ul. Witaszka 2A, OZSS nr 1 i 2 w Poznaniu, OZSS nr 3 w Lesznie oraz OZSS nr 4 w Pile.
Część II:
Sąd Rejonowy w Chodzieży, ul. Krasińskiego10, 64-800 Chodzież,
Sąd Rejonowy w Gostyniu, ul. Sądowa 1, 63-800 Gostyń,
Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 3, 62-065 Grodzisk Wlkp.,
Sąd Rejonowy w Kościanie, Pl. Niezłomnych 2, 64-000 Kościan,
Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, Pl. Niepodległości 31, 64-300 Nowy Tomyśl,
Sąd Rejonowy w Obornikach, ul. Piłsudskiego 47, 64-600 Oborniki,
Sąd Rejonowy w Rawiczu, ul. Ignacego Buszy 1, 63-900 Rawicz,
Sąd Rejonowy w Śremie, ul. Franciszkańska 4, 63-100 Śrem,
Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., ul. Stary Rynek 6, 63-300 Środa Wlkp.,
Sąd Rejonowy w Wolsztynie, ul. Mickiewicza 2, 64-200 Wolsztyn,
Sąd Rejonowy we Września, ul. Jana Pawła II 10, 62-300 Września
Sąd Rejonowy w Złotowie, ul. Konopnickiej 15, 77-400 Złotów
|
GuidZP400 |
b8403bf4-e333-41b0-983c-941b7687a24b
|
Biuletyn |
554572-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Poznaniu
|
Regon |
32385500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Hejmowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-736
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 62 83 004
|
Zamawiajacy fax |
61 62 83 035
|
Zamawiajacy email |
inwest@SOP.internetdsl.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.so.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd powszechny
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poznan.so.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171 ul. Hejmowskiego 2, Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
|
Numer referencyjny |
ZP-226-7/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji:
Część I:
Sąd Okręgowy w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32, ul. Hejmowskiego 2, Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Chrobrego 7, Oddział Zamiejscowy w Pile przy Al. Powstańców Wlkp 79, O/Z w Pile ul. Witaszka 2A, OZSS nr 1 i 2 w Poznaniu, OZSS nr 3 w Lesznie oraz OZSS nr 4 w Pile.
Część II:
Sąd Rejonowy w Chodzieży, ul. Krasińskiego10, 64-800 Chodzież,
Sąd Rejonowy w Gostyniu, ul. Sądowa 1, 63-800 Gostyń,
Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 3, 62-065 Grodzisk Wlkp.,
Sąd Rejonowy w Kościanie, Pl. Niezłomnych 2, 64-000 Kościan,
Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, Pl. Niepodległości 31, 64-300 Nowy Tomyśl,
Sąd Rejonowy w Obornikach, ul. Piłsudskiego 47, 64-600 Oborniki,
Sąd Rejonowy w Rawiczu, ul. Ignacego Buszy 1, 63-900 Rawicz,
Sąd Rejonowy w Śremie, ul. Franciszkańska 4, 63-100 Śrem,
Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., ul. Stary Rynek 6, 63-300 Środa Wlkp.,
Sąd Rejonowy w Wolsztynie, ul. Mickiewicza 2, 64-200 Wolsztyn,
Sąd Rejonowy we Września, ul. Jana Pawła II 10, 62-300 Września
Sąd Rejonowy w Złotowie, ul. Konopnickiej 15, 77-400 Złotów
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:
co najmniej 2 dostawy druków w kwocie nie mniejszej 45 000,00 zł dla części I, oraz 115 000,00 zł dla części II wynikającej z każdej umowy oddzielnie.
Wykonawca może okazać się tym samym doświadczeniem w zakresie każdej części zamówienia.
Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych dostaw.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla części I 1 800 zł (tysiąc osiemset złotych 00/100).
Dla części II 4 860 zł (cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowią załączniki nr 8 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
3. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy:
1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),
2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),
3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,
4) Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
a) nie wykonał zamówienia,
b) nienależycie wykonał zamówienie.
Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewidywane zmiany umowy:
a)Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług (VAT), obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy. W przypadku zmiany stawek VAT, Wykonawca wystawia fakturę VAT na kwotę brutto uwzględniającą tę zmianę, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej netto.
b) Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
terminu wykonania umowy,
zakresu zamówienia
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a) zmiana terminu wykonania usług objętych umową może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej ( np. klęski żywiołowe );
b) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego, które to zmiany są niezależne od Zamawiającego, a są efektem działania jednostki organizacyjnej udzielającej środki na realizację przedmiotu zamówienia
|
IV 4 4 data |
2020-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji:
Część I:
Sąd Okręgowy w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32, ul. Hejmowskiego 2, Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Chrobrego 7, Oddział Zamiejscowy w Pile przy Al. Powstańców Wlkp 79, O/Z w Pile ul. Witaszka 2A, OZSS nr 1 i 2 w Poznaniu, OZSS nr 3 w Lesznie oraz OZSS nr 4 w Pile.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji
Część II:
Sąd Rejonowy w Chodzieży, ul. Krasińskiego10, 64-800 Chodzież,
Sąd Rejonowy w Gostyniu, ul. Sądowa 1, 63-800 Gostyń,
Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 3, 62-065 Grodzisk Wlkp.,
Sąd Rejonowy w Kościanie, Pl. Niezłomnych 2, 64-000 Kościan,
Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, Pl. Niepodległości 31, 64-300 Nowy Tomyśl,
Sąd Rejonowy w Obornikach, ul. Piłsudskiego 47, 64-600 Oborniki,
Sąd Rejonowy w Rawiczu, ul. Ignacego Buszy 1, 63-900 Rawicz,
Sąd Rejonowy w Śremie, ul. Franciszkańska 4, 63-100 Śrem,
Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., ul. Stary Rynek 6, 63-300 Środa Wlkp.,
Sąd Rejonowy w Wolsztynie, ul. Mickiewicza 2, 64-200 Wolsztyn,
Sąd Rejonowy we Września, ul. Jana Pawła II 10, 62-300 Września
Sąd Rejonowy w Złotowie, ul. Konopnickiej 15, 77-400 Złotów
|
| |