GuidZP400 |
e764ba04-1794-4b63-8fc9-9f734f56a6f2
|
Biuletyn |
556840-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza
|
Regon |
50440036000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bema
|
Zamawiajacy adres numer domu |
100
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 71 45 171,
|
Zamawiajacy fax |
85 71 45 715
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.posg@strazgraniczna.pl,
|
Adres strony url |
http://www.podlaski.strazgraniczna.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://podlaski.strazgraniczna.pl/pod/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/ogloszone
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://podlaski.strazgraniczna.pl/pod/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/ogloszone
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub złożyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 100, bud. 1 pok. 17 (kod pocztowy 15-370)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego w ramach pierwszego wyposażenia Placówki Straży Granicznej w Krynkach (sprawa nr 33/ZP/WŁiI/20)
|
Numer referencyjny |
sprawa nr 33/ZP/WŁiI/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach pierwszego wyposażenia Placówki Straży Granicznej w Krynkach w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 1.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: od dnia podpisania umowy do 25 września 2020 roku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się wypełniony i podpisany:
a) formularz ofertowy -zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem: Załącznik nr 2,
b) formularz cenowy -zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem: Załącznik nr 3
c) formularz konfiguracji sprzętu – zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem: - Załącznik nr 4.
2. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy
podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
3. Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 1a) SIWZ;
4. Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIV pkt 10 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział VIII pkt 1 SIWZ);
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z § 13 wzoru umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w odniesieniu do przedmiotu umowy, o którym mowa w §1, w przypadku, gdy zostanie zaprzestana produkcja
zaoferowanego asortymentu. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca dostarczy asortyment o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji technicznej
oferowanego sprzętu (formularz konfiguracji sprzętu) będącymi integralną częścią niniejszej umowy (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 4). Cena nie ulegnie zmianie.
3. Zmiany niniejszej umowy w zakresie, o której mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
5. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić
podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
|
IV 4 4 data |
2020-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o
którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. rozporządzenia, powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający
może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o
udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby
mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy
dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7
ust. 1 pkt 1 ww. rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli
zamawiający wymagał zgodnie z rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w
kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się
takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby
złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej
osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. rozporządzenia stosuje się.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez
wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących tego dokumentu.
|