Jednorazowa dostawa artykułów spożywczych do siedziby KARR S.A. przy ul. Przemysłowej 8 w Koszalinie dla potrzeb projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”

Data publikacji 2020-07-01
Data zakończenia 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556786-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów spożywczych do siedziby KARR S.A. przy ul. Przemysłowej 8 w Koszalinie dla potrzeb projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1A do SIWZ – Formularzu asortymentowo – cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3d28a34-5046-4aa6-badf-f4e8c23dc9f9
Biuletyn 556786-N-2020
Zamawiajacy nazwa Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Regon 33045361900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-216
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 341 63 30,
Zamawiajacy fax 94 341 60 88
Zamawiajacy email karr@karrsa.pl,
Adres strony url www.karrsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.karrsa.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego, 75-216 Koszalin, ul. Przemysłowa 8, Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
Nazwa nadana zamowieniu Jednorazowa dostawa artykułów spożywczych do siedziby KARR S.A. przy ul. Przemysłowej 8 w Koszalinie dla potrzeb projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”
Numer referencyjny 1/ZP/REWI/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów spożywczych do siedziby KARR S.A. przy ul. Przemysłowej 8 w Koszalinie dla potrzeb projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1A do SIWZ – Formularzu asortymentowo – cenowym.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP – powtórzenie podobnych dostaw do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania.
Data rozpoczecia 2020-07-20T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow SIWZ określa, że zamówienia powinno być zrealizowane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik nr 1A do SIWZ. Aktualne na dzień składania oferty Oświadczenie – Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP – Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst §9 Okoliczności zmiany umowy 1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia niżej wymienionych okoliczności: 1) Wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się nadzwyczajne zdarzenia zewnętrzne pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy; 2) Zmian redakcyjnych umowy; 3) Zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do tych zmian; 4) W przypadku wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w §4 ust. 12 oraz w przypadku jednokrotnej waloryzacji jednostkowych cen netto oferty Wykonawcy, o której mowa w §5;
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)