DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OBIEKTU CENTRUM KULTURY I SZTUKI W KONINIE - DOM KULTURY OSKARD"

Data publikacji 2020-07-01
Data zakończenia 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Centrum Kultury i Sztuki w Koninie
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556537-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach przedsięwzięcia „Przebudowa i rozbudowa obiektu Centrum Kultury i Sztuki w Koninie - Dom Kultury Oskard" 2.Zamówienie podzielone jest na dwa zakresy tj:
- zakres I - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do wybranych pomieszczeń Domu Kultury Oskard w Koninie ujętych we wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. „Przebudowa i rozbudowa obiektu Centrum Kultury i Sztuki w Koninie - Dom Kultury Oskard", w ramach osi priorytetowej 4: „środowisko” działanie 4.4. „zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego” poddziałanie 4.4.1. „inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu” wielkopolskiego regionalnego programu operacyjnego na lata 2014-2020 (rpwp.04.04.01-30-0077/16),
- zakres II - Dostawa wraz z montażem innego wyposażenia do wybranych pomieszczeń Domu Kultury Oskard w Koninie. Uwaga!
Mimo dokonanego podziału – postępowanie należy traktować jako jedno. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Podział zamówienia nazakresy dokonany został wyłącznie ze względu na fakt, iż zakres I realizowany jest w ramach projektu unijnego, natomiast zakres II zamówienie własne zamawiającego – różne źródła finansowania
Wyodrębnione zakresy charakteryzują się:
−tożsamością podmiotową (całość zamówienia może zrealizować jeden wykonawca)
−tożsamością przedmiotową (są tego samego rodzaju i o tym samym przeznaczeniu - podobieństwo funkcji technicznych, estetycznych organizacyjnych, i celowościowych,
−tożsamością czasową (możliwe jest udzielenie zamówienia w określonej perspektywie czasowej)
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja opracowana dla przedmiotowego zamówienia stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bf2b01e-ae57-4875-8f06-97aba6fbaed3
Biuletyn 556537-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kultury i Sztuki w Koninie
Regon 31110403200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okólna
Zamawiajacy miejscowosc Konin
Zamawiajacy kod pocztowy 62-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 436 350
Zamawiajacy fax 632 436 351
Zamawiajacy email ckis@ckis.konin.pl
Adres strony url www.ckis.konin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Przebudowa i rozbudowa obiektu Centrum Kultury i Sztuki w Koninie - Dom Kultury Oskard", w ramach osi priorytetowej 4: „środowisko” działanie 4.4. „zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego” poddziałanie 4.4.1. „inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu” wielkopolskiego regionalnego programu operacyjnego na lata 2014-2020 (rpwp.04.04.01-30-0077/16),
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy UWAGA ! W związku z wprowadzeniem stanu epidemii na obszarze całego kraju, Centrum Kultury i Sztuki w Koninie wprowadziło na terenie swej siedziby szczególne zasady bezpieczeństwa i higieny, w tym wyłączenie bezpośredniej obsługi interesantów. Zasady te dotyczą również Wykonawców biorących udział w postępowaniach przetargowych. Zastosowanie wszystkich zaleceń służb sanitarnych i medycznych ma pozwolić na zminimalizowanie ryzyka transmisji koronawirusa, z jednoczesnym zachowaniem zasad Prawa zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający: ZALECA składanie ofert drogą pocztową - w takim wypadku zdezynfekowane oferty składane będą w sekretariacie CKiS. Jeżeli nie mają Państwo takiej możliwości, to przed złożeniem osobiście oferty należy poinformować telefonicznie pod nr tel. /63/ 243 63 50 godz. od 8:00 do 15:00 o tej czynności, ustalając z pracownikiem konkretną datę i godzinę, o której przybędą Państwo złożyć ofertę. Zamawiający odbierze taką ofertę zgodnie z umówioną wizytą, zachowując odpowiednie środki bezpieczeństwa – w takim wypadku zdezynfekowane oferty składane będą na holu CKiS (wejście główne do CKiS).
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ckis.konin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1041), 2. za pośrednictwem posłańca, lub 3. osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kultury i Sztuki w Koninie ul. Okólna 47a , 62-510 Konin
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OBIEKTU CENTRUM KULTURY I SZTUKI W KONINIE - DOM KULTURY OSKARD"
Numer referencyjny DA.392-5-1/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach przedsięwzięcia „Przebudowa i rozbudowa obiektu Centrum Kultury i Sztuki w Koninie - Dom Kultury Oskard" 2.Zamówienie podzielone jest na dwa zakresy tj: - zakres I - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do wybranych pomieszczeń Domu Kultury Oskard w Koninie ujętych we wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. „Przebudowa i rozbudowa obiektu Centrum Kultury i Sztuki w Koninie - Dom Kultury Oskard", w ramach osi priorytetowej 4: „środowisko” działanie 4.4. „zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego” poddziałanie 4.4.1. „inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu” wielkopolskiego regionalnego programu operacyjnego na lata 2014-2020 (rpwp.04.04.01-30-0077/16), - zakres II - Dostawa wraz z montażem innego wyposażenia do wybranych pomieszczeń Domu Kultury Oskard w Koninie. Uwaga! Mimo dokonanego podziału – postępowanie należy traktować jako jedno. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia nazakresy dokonany został wyłącznie ze względu na fakt, iż zakres I realizowany jest w ramach projektu unijnego, natomiast zakres II zamówienie własne zamawiającego – różne źródła finansowania Wyodrębnione zakresy charakteryzują się: −tożsamością podmiotową (całość zamówienia może zrealizować jeden wykonawca) −tożsamością przedmiotową (są tego samego rodzaju i o tym samym przeznaczeniu - podobieństwo funkcji technicznych, estetycznych organizacyjnych, i celowościowych, −tożsamością czasową (możliwe jest udzielenie zamówienia w określonej perspektywie czasowej) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja opracowana dla przedmiotowego zamówienia stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wraz z montażem o podobnym zakresie do zakresu przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). b)wykaże, że dysponuje narzędziami/urządzeniami technicznymi umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający nie opisuje tego warunku. c)skieruje do wykonania zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument ten muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. UWAGA ! Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu Podmioty zagraniczne 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 2.Dokument, o którym mowa w pkt 1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1., zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się. 4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5.Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.W przypadku, o którym mowa w pkt 13 SIWZ Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaz ten składają wspólnie. Z dokumentów i oświadczeń powinno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone w Części II oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz oferty– wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3.Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniona zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią II pkt. 5.3.-5.8. SIWZ. 6.Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, za obopólną zgodą stron Zamawiający określił w § 11 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)