GuidZP400 |
99ba766b-ff92-496e-91b3-0ba1f0afb0fc
|
Biuletyn |
556562-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
02154505100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
4871 718 6246,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opkakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości z podziałem na 6 zadań dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Zadanie 1- Dostawa misek, mopów itp. Zadanie 2- Dostawa proszków , płynów. Zadanie 3- Dostawa rękawic. Zadanie 4-Dostawa środków do sprzątania i dezynfekcyjnych. Zadanie 5- Dostawa warków, ręczników, papierów. Zadanie 6- Dostawa profesjonalnych preparatów do zmywarek i pieca konwekcyjnego. Znak postępowania: ZP- 59/WZŻ/2020.
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP- 59/WZŻ/2020.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Rodzaj zamówienia: dostawa środków czystości z podziałem na 6 zadań do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
Zadanie 1- Dostawa misek, mopów itp.
Zadanie 2- Dostawa proszków , płynów.
Zadanie 3- Dostawa rękawic.
Zadanie 4-Dostawa środków do sprzątania i dezynfekcyjnych.
Zadanie 5- Dostawa warków, ręczników, papierów.
Zadanie 6- Dostawa profesjonalnych preparatów do zmywarek i pieca konwekcyjnego.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1,2.2.,2.3,2.4,2.5,2.6 do SIWZ – w zależności od zadania
oraz projekcie umowy – załączniki nr 6.1,6.2,6.3,6.4,6.5,6.6 do SIWZ- dla każdego zadania
3)Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia:
3.1 Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem
CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.2 Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji, numer serii, w przypadku dopuszczenia preparatu do obrotu nr dokumentu.
3.3 Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty , karty charakterystyki oraz informacje ,że środki stosowane w pionie żywienia posiadają dokumenty potwierdzające, że produkt ma dopuszczenia do kontaktu z żywnością, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą.
|
Cpv glowny przedmiot |
24960000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zadanie 1:
1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
1) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej a towary zamienne spełniają wymagania zawarte w SIWZ;
3. Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9 nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia.
Zadanie 2
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2.Nie stanowią zmiany umowy zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
3.Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1)niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej.
2)zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
Zadanie 3
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2.Nie stanowią zmiany umowy zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
3.Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1)niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć pisemnie Zamawiającemu , że asortyment będący przedmiotem umowy został wycofany z produkcji i jest niedostępny na rynku.
Zadanie 4
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2. Nie stanowią zmiany umowy następujące okoliczności:
1) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,)
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1) niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić pisemnie, że asortyment nie jest dostępny na rynku.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjecie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
Zadanie 5
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2. Nie stanowią zmiany umowy następujące okoliczności:
1 ) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
3.Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1) niedostępności na rynku artykułów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej.
(Zaprzestanie produkcji lub wycofanie danego artykułu z produkcji przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować).
2) zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
Zadanie 6
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Nie stanowią zmiany umowy następujące okoliczności:
1 ) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
4.Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1) niedostępności na rynku artykułów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. (Zaprzestanie produkcji lub wycofanie danego artykułu z produkcji przez producenta i brak dostępności na rynku, Wykonawca musi pisemnie udokumentować).
|
IV 4 4 data |
2020-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
11.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania .
11.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.4. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Formularz ofertowy – wg załącznika do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2.1,2.2,2.3,2.4,2.5,2.6 do SIWZ- w zależności na które zadanie Wykonawca startuje..
11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
11.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
11.7. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
11.8. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
11.9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Rozliczenia nie będą prowadzone w walutach obcych.
11.10. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każda zmiana, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1- Dostawa misek, mopów itp.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Rodzaj zamówienia: dostawa środków czystości z podziałem na 6 zadań do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
Zadanie 1- Dostawa misek, mopów itp.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1,projekcie umowy – załączniki nr 6.1
Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia:
3.1 Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem
CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.2 Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji, numer serii, w przypadku dopuszczenia preparatu do obrotu nr dokumentu.
3.3 Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty , karty charakterystyki oraz informacje ,że środki stosowane w pionie żywienia posiadają dokumenty potwierdzające, że produkt ma dopuszczenia do kontaktu z żywnością, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 Dostawa proszków , płynów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Rodzaj zamówienia: dostawa środków czystości z podziałem na 6 zadań do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
Zadanie 2- Dostawa proszków , płynów.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.2 do SIWZ, załączniki nr 6.2, do SIWZ
Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia:
3.1 Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem
CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.2 Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji, numer serii, w przypadku dopuszczenia preparatu do obrotu nr dokumentu.
3.3 Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty , karty charakterystyki oraz informacje ,że środki stosowane w pionie żywienia posiadają dokumenty potwierdzające, że produkt ma dopuszczenia do kontaktu z żywnością, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3- Dostawa rękawic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Rodzaj zamówienia: dostawa środków czystości z podziałem na 6 zadań do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.Zadanie 3- Dostawa rękawic.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.3, do SIWZ – w zależności od zadania
oraz projekcie umowy – załączniki nr 6.3 do SIWZ- dla każdego zadania
3)Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia:
3.1 Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem
CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.2 Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji, numer serii, w przypadku dopuszczenia preparatu do obrotu nr dokumentu.
3.3 Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty , karty charakterystyki oraz informacje ,że środki stosowane w pionie żywienia posiadają dokumenty potwierdzające, że produkt ma dopuszczenia do kontaktu z żywnością, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4-Dostawa środków do sprzątania i dezynfekcyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Rodzaj zamówienia: dostawa środków czystości z podziałem na 6 zadań do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Zadanie 4-Dostawa środków do sprzątania i dezynfekcyjnych.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.4, do SIWZ – w zależności od zadania
oraz projekcie umowy – załączniki nr 6.4 do SIWZ- dla każdego zadania
3)Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia:
3.1 Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem
CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.2 Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji, numer serii, w przypadku dopuszczenia preparatu do obrotu nr dokumentu.
3.3 Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty , karty charakterystyki oraz informacje ,że środki stosowane w pionie żywienia posiadają dokumenty potwierdzające, że produkt ma dopuszczenia do kontaktu z żywnością, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5- Dostawa warków, ręczników, papierów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Rodzaj zamówienia: dostawa środków czystości z podziałem na 6 zadań do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.Zadanie 5- Dostawa warków, ręczników, papierów
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik 2.5,do SIWZ – w zależności od zadania
oraz projekcie umowy – załączniki nr 6.5,do SIWZ- dla każdego zadania
3)Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia:
3.1 Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem
CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.2 Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji, numer serii, w przypadku dopuszczenia preparatu do obrotu nr dokumentu.
3.3 Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty , karty charakterystyki oraz informacje ,że środki stosowane w pionie żywienia posiadają dokumenty potwierdzające, że produkt ma dopuszczenia do kontaktu z żywnością, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa profesjonalnych preparatów do zmywarek i pieca konwekcyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24950000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Rodzaj zamówienia: dostawa środków czystości z podziałem na 6 zadań do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.Zadanie 6- Dostawa profesjonalnych preparatów do zmywarek i pieca konwekcyjnego.
2) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany:
w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.6 do SIWZ – w zależności od zadania
oraz projekcie umowy – załączniki nr 6.6 do SIWZ- dla każdego zadania
3)Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia:
3.1 Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem
CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.2 Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji, numer serii, w przypadku dopuszczenia preparatu do obrotu nr dokumentu.
3.3 Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty , karty charakterystyki oraz informacje ,że środki stosowane w pionie żywienia posiadają dokumenty potwierdzające, że produkt ma dopuszczenia do kontaktu z żywnością, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą.
|
| |