GuidZP400 |
a1064f45-0081-47cd-83da-eb6523e561fd
|
Biuletyn |
558625-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Gliwicki
|
Regon |
27625498500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zygmunta Starego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 32 332 66 00,
|
Zamawiajacy fax |
32 332 66 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@starostwo.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
http://www.starostwo.gliwice.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO Woj Śląskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej XII - Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/045
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty po rygorem nieważności nalezy złozyć w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami SIWZ
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/15022650
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i instalacja sprzętu IT i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
WIF-RZPO.272.0001.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu IT i oprogramowania, który będzie wykorzystywany w trakcie oraz po zakończeniu realizacji projektu "Mistrzowie planowania – modernizacja i doposażenie pracowni do nauki zawodu technik logistyk i technik spedytor w Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach" oraz dostawa serwera wraz z oprogramowaniem, który będzie wykorzystywany przez Starostwo Powiatowe w Gliwicach.
Część I:
W zakres zamówienia wchodzi dostawa i instalacja poniższego sprzętu IT i oprogramowania:
a) stanowisk komputerowych dla uczniów (30 szt.),
b) stanowisk komputerowych dla nauczycieli (2 szt.) składających się z:
• stacji roboczej,
• monitora dotykowego do zabudowy,
• szafy rack,
• ups rack,
• switcha,
• patchpanela ,
c) cyfrowej maszyny kolorowej A3 (2 szt.),
d) monitora interaktywnego (2 szt.),
e) oprogramowania biurowego (32 licencje),
f) serwera (1 szt.),
g) urządzeń współpracujących z serwerem:
• switcha (2 szt.),
• ups rack (1 szt.),
• patchpanela (4 szt.),
• szafy rack (1 szt.).
Część II:
Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa:
a) serwera RACK (1 szt.)
b) oprogramowania systemowego (1 szt.)
c) licencji dostępowych (30 szt.).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Data zakonczenia |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
Część I: do dnia 18 września 2020 r.
Część II: do 60 dni od dnia zawarcia umowy (termin stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania warunku, wykonawca przedstawi:
Dla części I
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, jeżeli Wykonawca
- wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100) brutto;
Przez sprzęt komputerowy* Zamawiający rozumie stacje robocze/terminale lub monitory lub laptopy/tablety lub serwery/macierze dyskowe.
Dla części II
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, jeżeli Wykonawca
- wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę serwerów/macierzy dyskowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
• odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymaga się złożenia tego oświadczenia w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składanie oświadczeń w formie dokumentu elektronicznego poprzez środek komunikacji elektronicznej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
- Wykaz dostaw (Załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu wykonania,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty dla poszczególnych typów urządzeń:
CZĘŚĆ I:
1. Zestaw komputerowy uczniowski wraz z oprogramowaniem
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.1 1 – 9, 11-12 Załącznika nr 1 do SIWZ
b) Raport z testu wydajności SYSmark 2018 Desktop CPU według wyników procesorów publikowanych na stronie https://results.bapco.com/charts/facet/SYSmark_2018/cpu/all/desktop potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego zestawu komputerowego wyniku na poziomie: min. 1 600 pkt;
2. Dostawa i instalacja monitorów komputerowych
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.2 1 - 7 Załącznika nr 1 do SIWZ
3. Dostawa i instalacja Zestaw komputerowy nauczycielski wraz z oprogramowaniem
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.3 1 – 9, 11-12 Załącznika nr 1 do SIWZ
b) Raport z testu wydajności SYSmark 2018 Desktop CPU według wyników procesorów publikowanych na stronie https://results.bapco.com/charts/facet/SYSmark_2018/cpu/all/desktop potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego zestawu komputerowego wyniku na poziomie: min. 1 600 pkt;
4. Dostawa i instalacja Monitor dotykowy do zabudowy dla nauczyciela
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.4 1 - 9 Załącznika nr 1 do SIWZ
5. Dostawa i instalacja UPS RACK
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.51-6 Załącznika nr 1 do SIWZ
6. Dostawa i instalacja Patchpanel kat 6a do zabudowy w biurku nauczycielskim
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.6 1-6 Załącznika nr 1 do SIWZ
7. Dostawa i instalacja Switch zarządzalny
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.7 1-8 Załącznika nr 1 do SIWZ
8. Dostawa i instalacja Szafy RACK do zabudowy w biurku nauczycielskim
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.8 1-6 Załącznika nr 1 do SIWZ
9. Monitor interaktywny
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.9 1-13 Załącznika nr 1 do SIWZ
10. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.10 1-15 Załącznika nr 1 do SIWZ
11. Serwer do montażu w szafie RACK
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.11 1-8 Załącznika nr 1 do SIWZ
b) Raport z testu wydajności CPU Benchmarks dostępnym na stronie
https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php#single-cpu potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego serwera wyniku na poziomie: min. 12 000 pkt;
12. Switch zarządzalny w serwerowni do montażu w szafie RACK
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.12 1-14 Załącznika nr 1 do SIWZ
13. Patchpanel w serwerowni do montażu w szafie RACK
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.13 1-6 Załącznika nr 1 do SIWZ
14. UPS RACK w serwerowni do montażu w szafie RACK
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.14 1-9 Załącznika nr 1 do SIWZ
15. Szafa RACK w serwerowni
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.15 1-5 Załącznika nr 1 do SIWZ
16. Oprogramowanie biurowe
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.16 1-8 Załącznika nr 1 do SIWZ
CZEŚĆ II:
1. Serwer RACK
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.1 1 – 13 Załącznika nr 1 do SIWZ
b) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark High End CPUs publikowanego na stronie https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego serwera wyniku na poziomie: min. 13 500 pkt;
2. Oprogramowanie – system operacyjny
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5.2 Załącznika nr 1 do SIWZ
3. Oprogramowanie – licencje dostępowe
a) karta produktowa oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 5. Załącznika nr 1 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jak również brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku wykonawca zamieszcza informację dotyczącą miejsca (publikator, witryna internetowa, itp.), w którym oświadczenia lub dokumenty te się znajdują.
Dokumenty/oświadczenia wykonawca może złożyć w formie pisemnej lub poprzez dokument elektroniczny środkiem komunikacji elektronicznej. Wymagania w tym zakresie zamawiający opisał w rozdziale VII SIWZ.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. – dla części I
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. – dla części II
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w § 10 projektu umowy (Załącznik 1a – cz. I) i § 9 projektu umowy (Załącznik 1b – cz. II)
|
IV 4 4 data |
2020-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Zastrzeżenie powyższe (dotyczące języka) nie dotyczy dokumentów przedmiotowych żądanych na wezwanie Zamawiającego (w zakresie deklaracji zgodności CE dla urządzeń, kart katalogowych, certyfikatów ISO, które mogą być składane również w języku angielskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dotyczy osób będących:
- wykonawcami - osobami fizycznymi,
- wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
- pełnomocnikami wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz. U. UE.L.04.05.2016) informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą
w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@starostwo.gliwice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem oraz weryfikacją oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” (o ile taka sytuacja wystąpi);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
______________________
* Wyjaśnienie: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzania 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- Wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie – dla części I. Dla części II Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Gwarancja (dotyczy urządzenia cecha A, B, C, K zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ)
Liczba rdzeni (ilość rdzeni fizycznych każdym Procesorze dla nauczyciela i ucznia)
|
Zalacznik krotki opis |
Część I:
W zakres zamówienia wchodzi dostawa i instalacja poniższego sprzętu IT i oprogramowania:
a) stanowisk komputerowych dla uczniów (30 szt.),
b) stanowisk komputerowych dla nauczycieli (2 szt.) składających się z:
• stacji roboczej,
• monitora dotykowego do zabudowy,
• szafy rack,
• ups rack,
• switcha,
• patchpanela ,
c) cyfrowej maszyny kolorowej A3 (2 szt.),
d) monitora interaktywnego (2 szt.),
e) oprogramowania biurowego (32 licencje),
f) serwera (1 szt.),
g) urządzeń współpracujących z serwerem:
• switcha (2 szt.),
• ups rack (1 szt.),
• patchpanela (4 szt.),
• szafy rack (1 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Gwarancja (dotyczy urządzenia cecha A zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1b do SIWZ)
|
Zalacznik krotki opis |
Część II:
Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa:
a) serwera RACK (1 szt.)
b) oprogramowania systemowego (1 szt.)
c) licencji dostępowych (30 szt.).
|
| |