GuidZP400 |
8fcba319-a88b-4d85-b069-27a04581f448
|
Biuletyn |
558731-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
90538318300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-681
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 417 448
|
Zamawiajacy fax |
261 416 110
|
Zamawiajacy email |
dariuszwzp@10wsk.mil.pl
|
Adres strony url |
www.10wsk.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sukcesywne jaj i różnych artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
69/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy sukcesywne jaj i różnych artykułów spożyczych zgodnie z zapisami siwz i formularzem cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek ten dotyczy tylko zadania 1
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć:
aktualną Decyzję Powiatowego Inspektora Weterynarii - dla zadania 1
Zamawiający nie stawia tego warunku w zakresie zadań 2-9
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu:
Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto:
- dla zadania nr 1: 8 000,00 zł
- dla zadania nr 2: 11 000,00 zł
- dla zadania nr 3: 11 500,00 zł
- dla zadania nr 4: 2 100,00 zł
- dla zadania nr 5: 6 600,00 zł
- dla zadania nr 6: 12 700,00 zł
- dla zadania nr 7: 6 400,00 zł
- dla zadania nr 8: 7 600,00 zł
- dla zadania nr 9: 3 400,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła brutto:
- dla zadania nr 1: 8 000,00 zł
- dla zadania nr 2: 11 000,00 zł
- dla zadania nr 3: 11 500,00 zł
- dla zadania nr 4: 2 100,00 zł
- dla zadania nr 5: 6 600,00 zł
- dla zadania nr 6: 12 700,00 zł
- dla zadania nr 7: 6 400,00 zł
- dla zadania nr 8: 7 600,00 zł
- dla zadania nr 9: 3 400,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Warunek ten dotyczy tylko zadania 1
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć:
aktualną Decyzję Powiatowego Inspektora Weterynarii - dla zadania 1
Zamawiający nie stawia tego warunku w zakresie zadań 2-9
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że towar wykonywany jest zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa żywnościowego
Oświadczenie o wdrożonym systemie HACCP w zakresie wytwarzania i produkcji żywności
Certyfikat zdrowotny, że ferma jest wolna od salmonelli /aktualny dokument/ - dot. zadania 1
specyfikacje/atest (karta produktu, receptura) - dotyczy zadania 1
oświadczenie o gotowości przedłożenia karty produktu na zaoferowany asortyment na każde wezwanie Zamawiającego - dot. zadania 2-9
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy - dotyczy zadania 1
Formularz cenowy - dotyczy zadania 2-9
Formularz oferty
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i okolicznościach:
1) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji w okresie jej obowiązywania, - dotyczy zadań 1-9
2) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego w wysokości do 10% wartości brutto umowy - dotyczy zadań 1-9
3) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa, - dotyczy zadań 2-9
4) w przypadku zmiany gramatury produktu przez producenta dopuszcza się po uzgodnieniu z Zamawiającym dostawy w nowej (innej) gramaturze pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozostanie bez zmian, a zawartość surowców ( skład minimum) będzie procentowo równa lub wyższa niż ta określona w załączniku nr 1 do Umowy dla każdej pozycji, przy czym zmiana gramatury musi być udokumentowana przez producenta - dotyczy zadań 2-9
|
IV 4 4 data |
2020-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Jaja świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa oraz warzywa i owoce konserwowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Budynie, kisiele, żelatyna, dżemy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty piekarnicze, słodycze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Herbaty i kawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15860000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mąka, cukry, kasze, makarony, przetwory sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Przyprawy różne, koncentraty i sosy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Soki, napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15321000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
|
| |