GuidZP400 |
9696cd7e-dee3-4df6-bc06-9342d3c05742
|
Biuletyn |
558434-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy
|
Regon |
12513262005110
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leona Wyczółkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 415 261
|
Zamawiajacy fax |
523 415 781
|
Zamawiajacy email |
bydgoszcz@krus.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krus.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krus.gov.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
OR KRUS w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru kserograficznego dla Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy.
|
Numer referencyjny |
0200-OP.261.3.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy w ilości:
1) papier formatu A3 – 10 ryz,
2) papier formatu A4 – 4 650 ryz,
3) papier formatu A5 – 600 ryz,
2. Uniwersalny papier biurowy przeznaczony do użytku we wszystkich urządzeniach biurowych oraz maszynach szybko kopiujących o następujących właściwościach: stopień bieli CIE: 146-166±3 (średnia z obu stron, PN-ISO 11475:2002), gramatura: 80 gr/m2 (PN-ISO 536:2012), wilgotność: 3,6-5,0% (PN-ISO 287:2011), grubość: 103-108±3 μm (PN-EN ISO 534:2012), nieprzezroczystość: 91-93% (ISO 2471:2008), szorstkość: 160-200±50 cm3/min (metoda Bendtsen, średnia z obu stron, PN-93/P-50166.02).
3. Wykonawca do każdorazowej dostawy zobowiązany jest dostarczyć specyfikację techniczną papieru potwierdzającą właściwości zawarte w ust. 2.
4. Papier musi być pakowany w ryzy po 500 arkuszy w każdej, dodatkowo ryzy formatu A3 i A4 pakowane są po 5 szt. w zbiorcze kartony. Na opakowaniu musi znajdować się logo producenta papieru.
5. Zamówiony papier kserograficzny dostarczony zostanie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko w 2 częściach w wyznaczonych terminach odpowiednio do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy, do Placówki Terenowej w Grudziądzu oraz do Placówki Terenowej we Włocławku – zgodnie z podziałem i terminem wskazanym w załączniku nr 1 do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od przekazania przez Zamawiającego informacji o pozostałych Wykonawcach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia został zamieszczony na stronie www.krus.gov.pl).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
brak
|
Zakresie kryteriow selekcji |
brak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
brak
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wniosek o dopuszczenie Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej;
2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej nie jest podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa;
3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
IV 4 6 |
http://licytacje.uzp.gov.pl
|
IV 4 7 |
http://www.krus.gov.pl
|
IV 4 8 |
1. Wymagania formalne:
a) z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani
w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl;
b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji (zgodnym ze wzorem dostępnym na stronie http://www.krus.gov.pl) winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie;
c) w przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Zamawiający dopuszcza przekazanie loginu najpóźniej dwa dni przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji;
2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.
|
IV 4 9 |
1. Licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową.
2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz
w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. W przypadku złożenia oferty stanowiącej mniej niż 50 % ceny oferty najkorzystniejszej Wykonawca będzie musiał dodatkowo potwierdzić złożenie oferty.
6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100,00 PLN.
7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, a także
o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
8. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej system automatycznie wygeneruje dane wybranego Wykonawcy, a Zamawiający zamieści te dane na swojej stronie internetowej http://www.krus.gov.pl.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
UWAGA! System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 20000.10 będzie oznaczało 20 tyś. złotych i 10 groszy). Ponadto Zamawiający zachęca do zapoznania się z informacjami dostępnymi na Platformie Licytacji Elektronicznych UZP w zakładce Samouczek.
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas |
Licytacja kończy się z upływem 10 minut od złożenia ostatniego postąpienia.
|
IV 4 11 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T10:00:00+01:00
|
IV 4 12 |
5 dni od przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert o godz. 10:00.
|
IV 4 13 |
Zamawiający zamyka licytację, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy nr 0200-OP.261.3.3.2020 znajduje się na stronie http://www.krus.gov.pl
|
IV 4 14 |
brak
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
CENA: Wykonawca w ofercie podaje cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz
z wszelkimi kosztami związanymi z realizacją zamówienia.
OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI WRAZ ZE WSKAZANIEM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DO KONTAKTÓW
1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do momentu otwarcia licytacji.
1.1. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazane Wykonawcom będą widoczne w zakładce moje wiadomości.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje do momentu otwarcia licytacji za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Pracownik Stanowiska d/s Zamówień Publicznych – Ewa Ciemniak
Przewodniczący Komisji Przetargowej – Agnieszka Malińska
4. Adres strony internetowej Zamawiającego: http://www.krus.gov.pl
PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI:
1. Wnioski winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, pok. 803 Sekretariat w terminie do 27.07.2020 r., do godziny 10:00.
2. Wniosek należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej musi być złożony Zamawiającemu w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu z napisem:
WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ
DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO
ZNAK: 0200-OP.261.3.3.2020
‘NIE OTWIERAĆ PRZED 27.07.2020 R. GODZ. 10:15’
oraz z nazwą i dokładnym adresem wraz z numerami telefonów Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci). Napis wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz tytuł postępowania winny być napisane w sposób wyróżniający opakowanie spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.
Wszelkie elementy wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej nie opakowane i nie oznaczone w ten sposób nie będą brane pod uwagę podczas ich porównywania i oceny. Brak adnotacji dotyczących Wykonawcy może być przyczyną otwarcia wniosku przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
Uwaga: załączane do wniosku dokumenty w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Administrator danych: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Al. Niepodległości 190 00-608 Warszawa, którą reprezentuje Prezes Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: poczta elektroniczna na adres e-mail: iod@krus.gov.pl, poczta tradycyjna na adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”, telefonicznie na numer 22 592 64 43
3. Cele przetwarzania danych: przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa papieru kserograficznego dla OR KRUS w Bydgoszczy prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej nr 0200-OP.261.3.3.2020
4. Podstawa przetwarzania danych: a) na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, nakładających obowiązki prawne na administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit c RODO):
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
- rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
b) w związku z koniecznością wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
5. Prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO: Nie dotyczy
6. Odbiorcy danych: Dane osobowe przetwarzane w związku z realizacją zamówień publicznych mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich odbioru zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którą postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania
7. Czy dane będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?: Dane osobowe przetwarzane w związku z przeprowadzeniem zamówienia publicznego nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
8. Okres, przez który będą przetwarzane dane osobowe: Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń z tejże umowy.
Dane osobowe zawarte w dokumentacji księgowej i podatkowej będą przechowywane przez okresy wymagane w przepisach szczególnych.
Ponadto okresy przechowywania danych osobowych wynikają z aktualnie obowiązujących przepisów kancelaryjnych w Kasie oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
9. Prawa osoby, której dane są przetwarzane: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych (w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku postępowania zakończonego - sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
b) żądania sprostowania i uzupełnienia danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) żądania usunięcia przetwarzanych danych osobowych, jeżeli podstawą przetwarzania nie jest obowiązek prawny,
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (wystąpienie z tym żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – nie ma zastosowania, gdyż podstawa prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
f) w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody w myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO lub na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO ma Pan/Pani prawo do przeniesienia danych, to jest prawo otrzymania od Kasy Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Pani/Panu przysługuje prawo przesłania tych danych innemu administratorowi danych lub zażądania, aby Kasa przesłała te dane do innego administratora. Zrobienie tego jest możliwe tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe,
g) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
10. Z czego wynika konieczność podania danych osobowych oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania: Przepisy prawa wskazane w rubryce 4
11. Konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
12. Czy dane osobowe będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podawania decyzji, w tym profilowania: Nie
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
|