dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach

Data publikacji 2020-07-07
Data zakończenia 2020-07-15 00:00:00
Instytucja Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559261-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000, 391131008, 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań częściowych:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2.1 do 2.8 do SIWZ


Dodatkowe informacje

GuidZP400 909796e1-96bf-4fed-84e0-f20c71d8579d
Biuletyn 559261-N-2020
Zamawiajacy nazwa Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Regon 51425985927000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 077 777,
Zamawiajacy fax 322 077 395
Zamawiajacy email zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl,
Adres strony url https://www.katowice.uw.gov.pl
Adres strony internetowej https://suw.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.katowice.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.katowice.uw.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://suw.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej na adres zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Numer referencyjny BA.I.272.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań częściowych: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2.1 do 2.8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w dniach 70
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Powyższe dokumenty znajdują się w rejestrach, które są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobierze samodzielnie informacje z tych baz. 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1445) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2.1 i/lub 2.2 i/lub 2.3 i/lub 2.4 i/lub 2.5 i/lub 2.6 i/lub 2.6 i/lub 2.7 i/lub 2.8 do SIWZ odpowiednio do zadania, na które wykonawca składa ofertę oraz zadanie częściowe nr 1 (dostawa obrotowych krzeseł biurowych): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 2 próbki tkaniny tapicerskiej w kolorze ciemnoszarym; c) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 2 (dostawa obrotowych krzeseł biurowych z zagłówkiem): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 1 próbkę tkaniny tapicerskiej w kolorze czarnym; c) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 3 (dostawa gabinetowych foteli obrotowych): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 1 próbkę skóry licowej w kolorze czarnym; c) zdjęcie oferowanego modelu fotela. zadanie częściowe nr 4 (dostawa obrotowych foteli dyspozytorskich 24/7): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 2 próbki tkaniny tapicerskiej w kolorze ciemnoszarym; c) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 5 (dostawa rehabilitacyjnych obrotowych krzeseł biurowych): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 1 próbkę tkaniny tapicerskiej w kolorze czarnym; c) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 6 (dostawa krzeseł z plastikowym siedziskiem i plastikowym oparciem): a) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 7 (dostawa ławek recepcyjnych): a) próbkę sklejki drewnianej: co najmniej 1 próbkę sklejki okleinowanej w kolorze czerwonym oraz 1 próbkę sklejki okleinowanej w kolorze szarym, b) zdjęcie oferowanego modelu ławki. zadanie częściowe nr 8 (dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2.1 i/lub 2.2 i/lub 2.3 i/lub 2.4 i/lub 2.5 i/lub 2.6 i/lub 2.6 i/lub 2.7 i/lub 2.8 do SIWZ odpowiednio do zadania, na które wykonawca składa ofertę oraz zadanie częściowe nr 1 (dostawa obrotowych krzeseł biurowych): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 2 próbki tkaniny tapicerskiej w kolorze ciemnoszarym; c) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 2 (dostawa obrotowych krzeseł biurowych z zagłówkiem): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 1 próbkę tkaniny tapicerskiej w kolorze czarnym; c) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 3 (dostawa gabinetowych foteli obrotowych): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 1 próbkę skóry licowej w kolorze czarnym; c) zdjęcie oferowanego modelu fotela. zadanie częściowe nr 4 (dostawa obrotowych foteli dyspozytorskich 24/7): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 2 próbki tkaniny tapicerskiej w kolorze ciemnoszarym; c) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 5 (dostawa rehabilitacyjnych obrotowych krzeseł biurowych): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne, b) próbki kolorystyczne proponowanych tkanin tapicerskich; próbnik powinien zawierać co najmniej 1 próbkę tkaniny tapicerskiej w kolorze czarnym; c) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 6 (dostawa krzeseł z plastikowym siedziskiem i plastikowym oparciem): a) zdjęcie oferowanego modelu krzesła. zadanie częściowe nr 7 (dostawa ławek recepcyjnych): a) próbkę sklejki drewnianej: co najmniej 1 próbkę sklejki okleinowanej w kolorze czerwonym oraz 1 próbkę sklejki okleinowanej w kolorze szarym, b) zdjęcie oferowanego modelu ławki. zadanie częściowe nr 8 (dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych): a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 lub równoważne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, c) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie produkty nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży, d) w przypadkach określonych w art.144 ust.1 pkt. 2-6 Pzp.
IV 4 4 data 2020-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 WYKONAWCY ZAGRANICZNI 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym z względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp, składa informację z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny, kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa obrotowych krzeseł biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis dostawa obrotowych krzeseł biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa obrotowych krzeseł biurowych z zagłówkiem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis dostawa obrotowych krzeseł biurowych z zagłówkiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa gabinetowych foteli obrotowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis dostawa gabinetowych foteli obrotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa obrotowych foteli dyspozytorskich 24/7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis dostawa obrotowych foteli dyspozytorskich 24/7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa rehabilitacyjnych obrotowych krzeseł biurowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis dostawa rehabilitacyjnych obrotowych krzeseł biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa krzeseł z plastikowym siedziskiem i plastikowym oparciem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis dostawa krzeseł z plastikowym siedziskiem i plastikowym oparciem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa ławek recepcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis dostawa ławek recepcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych dla pracowników Wydziału Rozwoju i Współpracy Terytorialnej w związku z obsługą programu wieloletniego Senior+ na lata 2015-2020.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych dla pracowników Wydziału Rozwoju i Współpracy Terytorialnej w związku z obsługą programu wieloletniego Senior+ na lata 2015-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.8.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)