Dostawa urządzeń medycznych, PN-125/20/DW

Data publikacji 2020-07-07
Data zakończenia 2020-07-23 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558842-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń medycznych z podziałem na następujące części:
1. pakiet nr 1 - głowice biopsyjne z torem biopsyjnym – 2 szt.
2. pakiet nr 2 – kolposkop – 1 szt.
3. pakiet nr 3 - kardiomonitor z podstawą jezdną wraz z akcesoriami – 1 szt.
4. pakiet nr 4 – defibrylator – 1 szt.
5. pakiet nr 5 – termocykler – 1 szt.
6. pakiet nr 6 - generator elektrochirurgiczny z wyposażeniem – 1 szt.
7. pakiet nr 7 - urządzenie do podgrzewania płynów – 4 szt.
8. pakiet nr 8 - monitor parametrów życiowych wraz z wyposażeniem – 1 szt.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę wraz z ubezpieczeniem transportu oraz instalację i szkolenie instruktażowe pracowników Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.1- 2.8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia, określony w SIWZ musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1786c72-3c3e-457b-bac7-1a434657d14d
Biuletyn 558842-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url www.pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pib-nio.pl; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pib-nio.pl /zamówienia publiczne; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególnosci składanie ofert, wniosków praz dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 13, UL. Wawelska 15 B, 02-034 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych, PN-125/20/DW
Numer referencyjny PN-125/20/DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń medycznych z podziałem na następujące części: 1. pakiet nr 1 - głowice biopsyjne z torem biopsyjnym – 2 szt. 2. pakiet nr 2 – kolposkop – 1 szt. 3. pakiet nr 3 - kardiomonitor z podstawą jezdną wraz z akcesoriami – 1 szt. 4. pakiet nr 4 – defibrylator – 1 szt. 5. pakiet nr 5 – termocykler – 1 szt. 6. pakiet nr 6 - generator elektrochirurgiczny z wyposażeniem – 1 szt. 7. pakiet nr 7 - urządzenie do podgrzewania płynów – 4 szt. 8. pakiet nr 8 - monitor parametrów życiowych wraz z wyposażeniem – 1 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę wraz z ubezpieczeniem transportu oraz instalację i szkolenie instruktażowe pracowników Zamawiającego. Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.1- 2.8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia, określony w SIWZ musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Terminy wykonania zamówienia 1. Pakiet nr 1 - głowice biopsyjne z torem biopsyjnym – dostawa w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy. 2. Pakiet nr 2 – kolposkop – dostawa w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 3. Pakiet nr 3 - kardiomonitor z podstawą jezdną wraz z akcesoriami – dostawa w terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. 4. Pakiet nr 4 – defibrylator – dostawa w terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. 5. Pakiet nr 5 – termocykler – dostawa w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 6. Pakiet nr 6 - generator elektrochirurgiczny z wyposażeniem – dostawa w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 7. Pakiet nr 7 - urządzenie do podgrzewania płynów – dostawa w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 8. Pakiet nr 8 - monitor parametrów życiowych wraz z wyposażeniem – dostawa w terminie do 7 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia; - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia: 1) świadectwa dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga założenia stosownego oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i do używania na terenie RP. 2) materiałów informacyjnych producenta lub dystrybutora potwierdzających wszystkie wymagane parametry wraz z tłumaczeniem (opisy, fotografie, katalogi, foldery, materiały firmowe w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta lub dystrybutora z czytelnym oznaczeniem odnośników wskazujących na parametry wymagane przez Zamawiającego. W zakresie dokumentów dot. przedmiotu zamówienia opisanego w pakiecie nr 5 Zamawiający dopuszcza dokumenty w języku angielskim. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zgodności deklarowanych parametrów technicznych i eksploatacyjnych z danymi producenta w załączonych opisach, fotografiach, katalogach, folderach, materiałach filmowych, itp. Zamawiający dopuszcza osobne oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność z wymaganiami.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP, 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy– załącznik nr 1 do SIWZ, 3) wypełniony i podpisany formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.1-2.8 do SIWZ – zgodnie z zakresem złożonej oferty. Rodzaje dokumentów, zasady ich składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców, podmioty zagraniczne zostały opisane w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią załącznika nr 5.1/5.2/5.3 do SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy złożyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. W przeciwnym razie Zamawiający przyjmie, iż wszystkie informacje podane w ofercie można ujawniać zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
IV 4 4 data 2020-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa; 2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w NIO-PIB w Warszawie, adres email: iod@pib-nio.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-125/20/DW, prowadzonym w trybie przetragu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. 1986), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - głowice biopsyjne z torem biopsyjnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – kolposkop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - kardiomonitor z podstawą jezdną wraz z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – defibrylator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – termocykler
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - generator elektrochirurgiczny z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - urządzenie do podgrzewania płynów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - monitor parametrów życiowych wraz z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.8 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Cena - dot. pakietu nr 4
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)