GuidZP400 |
b1786c72-3c3e-457b-bac7-1a434657d14d
|
Biuletyn |
558842-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
28836600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
W.K. Roentgena
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-781
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22/570-94-60,
|
Zamawiajacy fax |
22/570-94-60
|
Zamawiajacy email |
Monika.Szwarczewska@coi.pl,
|
Adres strony url |
www.pib-nio.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pib-nio.pl; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pib-nio.pl /zamówienia publiczne; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególnosci składanie ofert, wniosków praz dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 13, UL. Wawelska 15 B, 02-034 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń medycznych, PN-125/20/DW
|
Numer referencyjny |
PN-125/20/DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń medycznych z podziałem na następujące części:
1. pakiet nr 1 - głowice biopsyjne z torem biopsyjnym – 2 szt.
2. pakiet nr 2 – kolposkop – 1 szt.
3. pakiet nr 3 - kardiomonitor z podstawą jezdną wraz z akcesoriami – 1 szt.
4. pakiet nr 4 – defibrylator – 1 szt.
5. pakiet nr 5 – termocykler – 1 szt.
6. pakiet nr 6 - generator elektrochirurgiczny z wyposażeniem – 1 szt.
7. pakiet nr 7 - urządzenie do podgrzewania płynów – 4 szt.
8. pakiet nr 8 - monitor parametrów życiowych wraz z wyposażeniem – 1 szt.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę wraz z ubezpieczeniem transportu oraz instalację i szkolenie instruktażowe pracowników Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.1- 2.8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia, określony w SIWZ musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Terminy wykonania zamówienia
1. Pakiet nr 1 - głowice biopsyjne z torem biopsyjnym – dostawa w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
2. Pakiet nr 2 – kolposkop – dostawa w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
3. Pakiet nr 3 - kardiomonitor z podstawą jezdną wraz z akcesoriami – dostawa w terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
4. Pakiet nr 4 – defibrylator – dostawa w terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Pakiet nr 5 – termocykler – dostawa w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
6. Pakiet nr 6 - generator elektrochirurgiczny z wyposażeniem – dostawa w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
7. Pakiet nr 7 - urządzenie do podgrzewania płynów – dostawa w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
8. Pakiet nr 8 - monitor parametrów życiowych wraz z wyposażeniem – dostawa w terminie do 7 tygodni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia;
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia:
1) świadectwa dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175).
W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga założenia stosownego oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i do używania na terenie RP.
2) materiałów informacyjnych producenta lub dystrybutora potwierdzających wszystkie wymagane parametry wraz z tłumaczeniem (opisy, fotografie, katalogi, foldery, materiały firmowe w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta lub dystrybutora z czytelnym oznaczeniem odnośników wskazujących na parametry wymagane przez Zamawiającego.
W zakresie dokumentów dot. przedmiotu zamówienia opisanego w pakiecie nr 5 Zamawiający dopuszcza dokumenty w języku angielskim.
W przypadku braku możliwości potwierdzenia zgodności deklarowanych parametrów technicznych i eksploatacyjnych z danymi producenta w załączonych opisach, fotografiach, katalogach, folderach, materiałach filmowych, itp. Zamawiający dopuszcza osobne oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność z wymaganiami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą:
1) upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP,
2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy– załącznik nr 1 do SIWZ,
3) wypełniony i podpisany formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.1-2.8 do SIWZ – zgodnie z zakresem złożonej oferty.
Rodzaje dokumentów, zasady ich składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców, podmioty zagraniczne zostały opisane w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z treścią załącznika nr 5.1/5.2/5.3 do SIWZ.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy złożyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. W przeciwnym razie Zamawiający przyjmie, iż wszystkie informacje podane w ofercie można ujawniać zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2020-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa;
2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w NIO-PIB w Warszawie, adres email: iod@pib-nio.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-125/20/DW, prowadzonym w trybie przetragu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. 1986), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - głowice biopsyjne z torem biopsyjnym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – kolposkop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - kardiomonitor z podstawą jezdną wraz z akcesoriami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – defibrylator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 – termocykler
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - generator elektrochirurgiczny z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - urządzenie do podgrzewania płynów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - monitor parametrów życiowych wraz z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne oraz formularz cenowy stanowi odpowiednio treść załączników nr 2.8 do SIWZ.
|
| |