DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Data publikacji 2020-07-07
Data zakończenia 2020-07-17 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559120-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
2. Produkty objęte zamówieniem podzielone są na piętnaście (15) części:
Część 1 Worki na odpady medyczne
Część 2 Środki do mycia i dezynfekcji sanitariatów
Część 3 Środki do mycia, czyszczenia i pielęgnacji powierzchni
Część 4 Ręczniki papierowe
Część 5 Papier toaletowy
Część 6 Środki do konserwacji powierzchni podłogowych
Część 7 Rękawice gospodarcze
Część 8 Ściereczki do mycia i pielęgnacji powierzchni ponadpodłogowych
Część 9 Akcesoria do mycia powierzchni podłogowych
Część 10 Kosze na odpady, akcesoria do usuwania odpadów
Część 11 Akcesoria do czyszczenia powierzchni trudnodostępnych
Część 12 Akcesoria i preparaty do działu żywienia
Część 13 Preparaty, środki i akcesoria różne
Część 14 Preparaty do maszynowego prania mopów
Część 15 Preparaty do mycia i dezynfekcji urządzeń i pomieszczeń w kuchni szpitalnej
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
2. Szczegółowy opis zamawianych środków i ich ilości określono w Załącznikach nr 1.1-1.15 do Formularza oferty (Formularze asortymentowo-cenowe). Podane w Załącznikach ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia środków czystości w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie jej obowiązywania może ulec zmianie.
3. Wszystkie środki stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać obowiązujące prawnie wymogi dopuszczenia do obrotu i spełniać wymogi obowiązujących w tym zakresie norm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ w Formularzach asortymentowo-cenowych (Załączniki nr 1.1-1.15 do Formularza oferty).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8431d149-d6e2-4740-96f9-e1b39c595da8
Biuletyn 559120-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Regon 23113920700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamienna Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 64 59 600,
Zamawiajacy fax 075 64 59 601
Zamawiajacy email dcr@dcr.org.pl,
Adres strony url http://dcr.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dcr.org.pl Zakładka Zamówienia publiczne https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczalne jest złożenie oferty w formie pisemnej (na papierze) zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. J. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Numer referencyjny PNG/1/07/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Produkty objęte zamówieniem podzielone są na piętnaście (15) części: Część 1 Worki na odpady medyczne Część 2 Środki do mycia i dezynfekcji sanitariatów Część 3 Środki do mycia, czyszczenia i pielęgnacji powierzchni Część 4 Ręczniki papierowe Część 5 Papier toaletowy Część 6 Środki do konserwacji powierzchni podłogowych Część 7 Rękawice gospodarcze Część 8 Ściereczki do mycia i pielęgnacji powierzchni ponadpodłogowych Część 9 Akcesoria do mycia powierzchni podłogowych Część 10 Kosze na odpady, akcesoria do usuwania odpadów Część 11 Akcesoria do czyszczenia powierzchni trudnodostępnych Część 12 Akcesoria i preparaty do działu żywienia Część 13 Preparaty, środki i akcesoria różne Część 14 Preparaty do maszynowego prania mopów Część 15 Preparaty do mycia i dezynfekcji urządzeń i pomieszczeń w kuchni szpitalnej Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 2. Szczegółowy opis zamawianych środków i ich ilości określono w Załącznikach nr 1.1-1.15 do Formularza oferty (Formularze asortymentowo-cenowe). Podane w Załącznikach ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia środków czystości w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie jej obowiązywania może ulec zmianie. 3. Wszystkie środki stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać obowiązujące prawnie wymogi dopuszczenia do obrotu i spełniać wymogi obowiązujących w tym zakresie norm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ w Formularzach asortymentowo-cenowych (Załączniki nr 1.1-1.15 do Formularza oferty).
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13.6. ppkt 4) lit.b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 z późn.zm.), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. 2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. 3) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione I. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust.5 pkt 1) Ustawy, b) spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1b Ustawy, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do IDW. 3. W sytuacji określonej w pkt 1., Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 3 do IDW. Zobowiązanie musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale II. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art.25a ust.1 Ustawy, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w którym każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 Ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) Ustawy (wzór - Załącznik nr 2 do IDW).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art.144 ust. 1 pkt 2) do 6) Ustawy. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 3, Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia brutto obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie i wymagać będzie wprowadzenia aneksu do umowy. 5. Strony dopuszczają możliwość zmiany wartości jednostkowych określonych w Załączniku/-ach w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do wartości jednostkowych określonych w Załączniku/-ach. Zmiana taka nastąpić może na wniosek Wykonawcy i nie wymaga wprowadzenia aneksu do umowy. 6. W przypadku zaprzestania produkcji środka określonego w umowie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć równoważny produkt o tych samych parametrach i wartości jednostkowej określonej w ofercie, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiązany jest z odpowiednim wyprzedzeniem zawiadomić Zamawiającego o zajściu okoliczności, o których mowa powyżej oraz wskazać odpowiedni zamiennik. Zamiana przedmiotu umowy nastąpi po podpisaniu przez strony aneksu do umowy. 7. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności (nie dotyczy postanowień pkt 5.). 8. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt 7. podlega unieważnieniu.
IV 4 4 data 2020-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Worki na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 1) jest sukcesywna dostawa worków na odpady medyczne dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych worków i ich ilości określono w Załączniku nr 1.1 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki do mycia i dezynfekcji sanitariatów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 2) jest sukcesywna dostawa środków do mycia i dezynfekcji sanitariatów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych środków i ich ilości określono w Załączniku nr 1.2 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki do mycia, czyszczenia i pielęgnacji powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 3) jest sukcesywna dostawa środków do mycia, czyszczenia i pielęgnacji powierzchni dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych środków i ich ilości określono w Załączniku nr 1.3 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ręczniki papierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 4) jest sukcesywna dostawa ręczników papierowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych ręczników i ich ilości określono w Załączniku nr 1.4 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 5) jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianego papieru i jego ilości określono w Załączniku nr 1.5 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Środki do konserwacji powierzchni podłogowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 6) jest sukcesywna dostawa środków do konserwacji powierzchni podłogowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych środków i ich ilości określono w Załączniku nr 1.6 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rękawice gospodarcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 7) jest sukcesywna dostawa rękawic gospodarczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych rękawic i ich ilości określono w Załączniku nr 1.7 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ściereczki do mycia i pielęgnacji powierzchni ponadpodłogowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 8) jest sukcesywna dostawa ściereczek do mycia i pielęgnacji powierzchni ponadpodłogowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych ściereczek i ich ilości określono w Załączniku nr 1.8 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Akcesoria do mycia powierzchni podłogowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 9) jest sukcesywna dostawa akcesoriów do mycia powierzchni podłogowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych akcesoriów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.9 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Kosze na odpady, akcesoria do usuwania odpadów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 10) jest sukcesywna dostawa koszy na odpady i akcesoriów do usuwania odpadów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych produktów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.10 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Akcesoria do czyszczenia powierzchni trudnodostępnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 11) jest sukcesywna dostawa akcesoriów do czyszczenia powierzchni trudnodostępnych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych akcesoriów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.11 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Akcesoria i preparaty do działu żywienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 12) jest sukcesywna dostawa akcesoriów i preparatów do działu żywienia dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych akcesoriów i preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.12 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Preparaty, środki i akcesoria różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 13) jest sukcesywna dostawa preparatów, środków i akcesoriów różnych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów, środków i akcesoriów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.13 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Preparaty do maszynowego prania mopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 14) jest sukcesywna dostawa preparatów do maszynowego prania mopów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.14 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Preparaty do mycia i dezynfekcji urządzeń i pomieszczeń w kuchni szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia (Części 15) jest sukcesywna dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji urządzeń i pomieszczeń w kuchni szpitalnej dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych preparatów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.15 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)