Dostawa systemu do pobierania krwi do badań laboratoryjnych

Data publikacji 2020-07-07
Data zakończenia 2020-07-16 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559208-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa systemu pobierania krwi do badań laboratoryjnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08eb5295-2f98-419a-9935-998cb9d9539f
Biuletyn 559208-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 11296410000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 271 942
Zamawiajacy fax 438 275 452
Zamawiajacy email spzozsieradz@lodzkie.pl
Adres strony url www.szpitalsieradz.pl
Adres strony internetowej www.szpitalsieradz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://e-propublico.pl/Account/SignIn
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://e-propublico.pl/Account/SignIn
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu Armii Krajowej 7 98-200 Sieradz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu do pobierania krwi do badań laboratoryjnych
Numer referencyjny SZP.215-25/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa systemu pobierania krwi do badań laboratoryjnych
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami Fotografie, strony katalogowe potwierdzające wszystkie wymagane parametry
Inne dokumenty niewymienione Zał. Nr 3- Formularz ofertowo-cenowy Zał. Nr 3A - Parametry wymagane, ocena walorów użytkowych Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: - zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT - wydłużenie okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystanych ilości asortymentowych - zmiana numeru katalogowego z zachowaniem pozostałych parametrów - zmiany wielkości opakowania handlowego wprowadzona przez producenta, przy czym zmiana ceny jednostkowej odbywa się z zachowaniem proporcjonalności w stosunku do ceny objetej umową
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis System do pobierania krwi do badań laboratoryjnych pow. 30.000 EURO
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis System do pobierania krwi do badań laboratoryjnych pow. 30 000 EURO
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)