GuidZP400 |
616737e0-6a67-40a6-8995-d7795ab543a8
|
Biuletyn |
558681-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
|
Regon |
63117871000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dojazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-631
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 464 770
|
Zamawiajacy fax |
618 464 765
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmswia.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmswia.poznan.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria (pokój nr 51, parter), SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i testów paskowych do oznaczania poziomu glukozy
|
Numer referencyjny |
ZP/p/27/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i testów paskowych do oznaczenia poziomu glukozy.
Wymagania ogólne:
a) Deklarowane przez Wykonawcę cechy produktów muszą być zgodne z faktycznymi przez cały okres obowiązywania Umowy.
b) Zamówienia muszą być realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla oferowanych wyrobów.
c) Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów o statusie prawnym wskazanym w kolumnie III Załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy).
d) Na opakowaniu jednostkowym dostarczanych wyrobów musi być zamieszczana nazwa handlowa, seria oraz termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany.
e) Wystawiane faktury muszą zawierać nazwę handlową, serię i datę ważności wyrobu.
f) Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy
od daty każdorazowej dostawy.
g) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy do Apteki Szpitalnej Zamawiającego - magazyn w przyziemiu.
h) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z wymaganym przez Zamawiającego statusem prawnym produktu:
wyroby medyczne - zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r
(Dz.U.2017.211 ze zm.);
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
4. Zamówienie jest podzielone na 6 części:
CZĘŚĆ NR 1: Materiały opatrunkowe
CZĘŚĆ NR 2: Materiały opatrunkowe specjalistyczne
CZĘŚĆ NR 3: Opatrunki wyspowe
CZĘŚĆ NR 4: Opatrunek do mocowania kaniul i cewników
CZĘŚĆ NR 5: Materiały opatrunkowe podciśnieniowe
CZĘŚĆ NR 6: Materiały opatrunkowe foliowe
CZĘŚĆ NR 7: kompres żelowy zimno/ciepło
CZĘŚĆ NR 8: Zestaw do wkłucia centralnego
CZĘŚĆ NR 9: Test paskowy do oznaczenia poziomu glukozy
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tych warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalogów produktów – katalogi muszą zawierać nazwy zaoferowanych produktów. Informacje zawarte w katalogu muszą potwierdzać spełnianie przez zaoferowany wyrób wymagań SIWZ (np. skład, stężenia). Katalogi można złożyć w wersji polsko- lub angielsko języcznej w formie papierowej, a na życzenie Zamawiającego również na czytelnie opisanej płycie CD, w całości lub tylko we wskazanym przez Zamawiającego zakresie z tym zastrzeżeniem, iż wezwanie Zamawiającego uznaje się za fakultatywne w przypadku możliwości zweryfikowania powyższych informacji w ramach publicznie dostępnych danych udostępnionych przez producentów i/lub posiadania przez Zamawiającego danego asortymentu w ramach obecnie obowiązujących umów;
Informacje zawarte w katalogu muszą potwierdzić spełnianie przez zaoferowany wyrób wymagań zawartych w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik numer 3 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie.
2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100)
Część II: 800,00 zł (osiemset złotych 00/100)
Część III: 90,00 zł (dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
Część IV: 400,00 zł (czterysta złotych 00/100)
Część V: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100)
Część VI: 400,00 zł (czterysta złotych 00/100)
Część VII: 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych 00/100)
Część VIII: 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
Część IX: 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240).
4. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Poznań
numer: 36 1130 1088 8200 0000 0000 7122
tytułem: „WADIUM – POSTĘPOWANIE NR ZP/p/27/2020”.
6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć w formie oryginału w odrębnym opakowaniu.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie / lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
12. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
13. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy zostały przewidziane w Załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy)
|
IV 4 4 data |
2020-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki wyspowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek do mocowania kaniul i cewników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe podciśnieniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
KOmpres żelowy zimno/ciepło
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do wkłucia centralnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Test paskowy do oznaczenia poziomu glukozy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
|
| |