Doradztwo eksperckie podczas budowy i uruchomienia stanowiska badawczego-pełnowymiarowe stanowisko dynamometryczne do badań hamulcowych układów ciernych.

Data publikacji 2020-07-07
Data zakończenia 2020-07-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 557396-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722220007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu doradztwa eksperckiego podczas budowy i uruchomienia stanowiska badawczego-pełnowymiarowe stanowisko dynamometryczne do badań hamulcowych układów ciernych. Zamawiający dokona odbioru usług zrealizowanych przez Wykonawcę. Szczegółowe uwarunkowania odbioru usług zostały określone w § 4 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b29aae12-a473-4a5b-be57-baf64c58608a
Biuletyn 557396-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 00000168900000
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Laboratoria nauk technicznych i ścisłych dedykowane rozwojowi potencjału badawczego w zakresie innowacyjnych rozwiązań i technologii o kluczowym znaczeniu dla gospodarki województwa kujawskopomorskiego o nr RPKP.01.01.00-04-0001/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7, Kancelaria Główna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Doradztwo eksperckie podczas budowy i uruchomienia stanowiska badawczego-pełnowymiarowe stanowisko dynamometryczne do badań hamulcowych układów ciernych.
Numer referencyjny AZZP.243.039.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu doradztwa eksperckiego podczas budowy i uruchomienia stanowiska badawczego-pełnowymiarowe stanowisko dynamometryczne do badań hamulcowych układów ciernych. Zamawiający dokona odbioru usług zrealizowanych przez Wykonawcę. Szczegółowe uwarunkowania odbioru usług zostały określone w § 4 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 72222000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że celem realizacji przedmiotu zamówienia, dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a. jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Koordynatora, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania projektami oraz doświadczenie w zakresie zarządzania (zdobyte w trakcie pełnienia funkcji osoby kierującej projektem lub koordynującej realizację projektu) b. jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Eksperta ds. hamulców ciernych pojazdów szynowych, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie badań i rozwoju elementów ciernych lub pneumatyki układów hamulcowych pojazdów szynowych oraz posiada wiedzę w zakresie wymagań i interpretacji wyników badań prowadzonych zgodnie z dokumentami normalizacyjnymi – kartami UIC.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu wykaz osób (wzór – załącznik nr 7 do SIWZ), o których mowa w rozdziale VI pkt 5 SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli dotyczy: a) oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom (wzór załącznik nr 6 do SIWZ); b) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia podmiotów na których zasobach wykonawca polega oraz potwierdzające spełnianie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu (w zakresie w jaki inny podmiot je udostępnia); c) WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 4 lit. „a” rozdziału VII SIWZ, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. d) Jeżeli Zamawiający może uzyskać oświadczenia lub dokumenty dotyczące wykonawcy za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i pozwolą na to przekazane dane identyfikacyjne, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia tych dokumentów, o ile Zamawiający nie poweźmie wątpliwości co do ich aktualności. W przypadku, gdy pobrane przez Zamawiającego dokumenty nie są w języku polskim Wykonawca zobowiązany jest złożyć ich tłumaczenie. e) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ; b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ; c. zmiana terminu wykonania zamówienia (bez zmiany wynagrodzenia ryczałtowego), o maksymalnie 3 miesiące, może nastąpić w przypadku: • wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres przedłużonego trwania odbioru stanowiska badawczego; • zmian w wytycznych lub zaleceń instytucji, która przekazała środki na współfinansowanie przedmiotu zamówienia; • zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia (w tym w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego lub wprowadzeniu ograniczeń w funkcjonowaniu Zamawiającego); d. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; e. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6; Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)