GuidZP400 |
d9686da5-0855-4d66-837c-2a11e96d5c8b
|
Biuletyn |
559881-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
|
Regon |
22041530500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105/106
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 6460264
|
Zamawiajacy fax |
55 6460235
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@pcz.net.pl
|
Adres strony url |
www.pcz.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcz.net.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcz.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjna, kurier, posłaniec, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
|
Numer referencyjny |
PCZ.ZP.06/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku w podziale na 13 pakietów:
Pakiet nr 1. SZWY MONOFILAMENTOWE NIEWCHŁANIALNE
Pakiet nr 2. SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTER
Pakiet nr 3. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, WIELOWŁÓKNOWY, POWLEKANY, WYKONANY Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO
Pakiet nr 4. NITKA PODWIĄZKOWA PLECIONA NIEWCHŁANIALNA
Pakiet nr 5. NITKA PODWIĄZKOWA PLECIONA WCHŁANIALNA, POWLEKANA, WYKONANA Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO
Pakiet nr 6. TKANINA DZIANA Z UTLENOWANEJ NIEREGENEROWANEJ CELULOZY, O pH 2,2-4,5 POSIADAJĄCA UDOKUMENTOWANE WŁAŚCIWOŚCI
Pakiet nr 7. WOSK CHIRURGICZNY
Pakiet nr 8. SZEW DO ODBARCZANIA (SZEW ANTYEWENTRACYJNY) TYPU VENTROFIL
Pakiet nr 9. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, WIELOWŁÓKNOWY, POWLEKANY, WYKONANY Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO
Pakiet nr 10. SZEW CHIRURGICZNY, WCHŁANIALNY, MONOFILAMENT, POLIDIOKSANON.
Pakiet nr 11. SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, WCHŁANIALNE, MONOFILAMENT, poli(glikolido-co-kaprolakton)
Pakiet nr 12.SZWY CHIRURGICZNE, STERYLNE, NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTER POWLEKANY SILIKONEM
Pakiet nr 13. TAŚMY RETRAKCYJNE
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załączniki nr 2 do SIWZ.
3. Zaoferowane produkty muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty CE i deklaracje zgodności.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) – jeżeli dotyczy.
6. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga złożenia wykazu 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (szwy/nici chirurgiczne), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (szwy/nici chirurgiczne), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga złożenia wykazu 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (szwy/nici chirurgiczne), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgłoszenie/powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 186),
Firmowe materiały informacyjne/katalogi/broszury (w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z wyraźnym wskazaniem którego pakietu i pozycji dany materiał/katalog/ broszura dotyczy.
Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w następującym zakresie:
a) nazwy produktu i nr katalogowego (przy zachowaniu wszystkich parametrów określonych w SIWZ) oraz sposobu konfekcjonowania produktów,
b) wydłużenia terminu realizacji umowy do 2 m-cy w sytuacji niewykorzystania asortymentu,
c) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy:
- w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
- w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (zgodnie z §2 ust.6).
- gdy w trakcie okresu trwania umowy zajdą następujące zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż powyższe zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia, wynagrodzenia zostanie zmienione w odpowiednim (ustalonym przez strony) do zmian zakresie. Zmienione wynagrodzenie wejdzie w życie od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów prawa, jeżeli zmiana przepisów miała wpływ na koszt wykonania zamówienia od tego dnia (dnia wejścia w życie zmiany przepisów).
|
IV 4 4 data |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|