Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby baletu Opery Krakowskiej w Krakowie

Data publikacji 2020-07-08
Data zakończenia 2020-07-16 00:00:00
Instytucja "Opera Krakowska" w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559542-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby baletu Opery Krakowskiej w Krakowie wg wyszczególnienia zawartego w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym opis przedmiotu zamówienia jako załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach ujętych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Jeżeli w opisie wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia ze względu na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W każdym przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia, przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych) niż wskazane w załączniku do 1 SIWZ.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach inwestycji dofinansowanej z funduszy Unii Europejskiej pod nazwą: „ Modernizacja i rewitalizacja budynku baletu Opery Krakowskiej znajdującego się przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; Oś 6: Dziedzictwo regionalne; Działanie 6.1: Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Poddziałanie 6.1.1: Ochrona i opieka nad zabytkami.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił min. 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85984805-119e-4c33-a8d4-43a0dd433f43
Biuletyn 559542-N-2020
Zamawiajacy nazwa "Opera Krakowska" w Krakowie
Regon 27880185935000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubicz
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-512
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 29 66 101, 12 29 66 202
Zamawiajacy fax 12 29 66 103
Zamawiajacy email d.sularz@opera.krakow.pl
Adres strony url https://www.opera.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja i rewitalizacja budynku baletu Opery Krakowskiej znajdującego się przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; Oś 6: Dziedzictwo regionalne; Działanie 6.1: Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Poddziałanie 6.1.1: Ochrona i opieka nad zabytkami.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Opera Krakowska w Krakowie, ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby baletu Opery Krakowskiej w Krakowie
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby baletu Opery Krakowskiej w Krakowie wg wyszczególnienia zawartego w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym opis przedmiotu zamówienia jako załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach ujętych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli w opisie wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia ze względu na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W każdym przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia, przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych) niż wskazane w załączniku do 1 SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach inwestycji dofinansowanej z funduszy Unii Europejskiej pod nazwą: „ Modernizacja i rewitalizacja budynku baletu Opery Krakowskiej znajdującego się przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; Oś 6: Dziedzictwo regionalne; Działanie 6.1: Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Poddziałanie 6.1.1: Ochrona i opieka nad zabytkami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił min. 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumenty dotyczą, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą karty katalogowe zaoferowanych urządzeń – dla poz. 1,2,4,5 formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa Ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaleca się, aby wykonawca złożył ofertę przy wykorzystaniu druku „Formularz oferty” stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 - 6 SIWZ, tj: 1) Formularz ofertowy zawierający oświadczenia i informacje odpowiednio do wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Karty katalogowe zaoferowanych urządzeń – dla poz. 1,2,4,5 formularza asortymentowo-cenowego. 4) Oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu - załączniku nr 4 do SIWZ. (Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania). 5) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, Oświadczenie o którym mowa w ust. 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./). Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści przełożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wybór wykonawcy, w przypadkach określonych w § 5 wzoru umowy stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty (brutto)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji (w miesiącach)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia (w dniach kalendarzowych)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)