Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych z podziałem na 4 zadania w ramach projektu „Modelowa szkoła ćwiczeń w Sycowie” nr projektu POWR.02.10.00-00-3015/20 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 , dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2020-07-08
Data zakończenia 2020-07-16 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 1 im. III Tysiąclecia
Miejscowość Syców
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559335-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych z podziałem na 4 zadania w ramach projektu „Modelowa szkoła ćwiczeń w Sycowie” nr projektu POWR.02.10.00-00-3015/20realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 , dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zadanie nr 1 -Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej, przyrodniczej, fizycznej
Zadanie nr 2 - Dostawa modułowych pracowni przyrodniczych LaboLAB
Zadanie nr 3 - Dostawa pomocy do nauki języka angielskiego i języka niemieckiego
Zadanie Nr 4 - Dostawa pomocy do programowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał nr 3 i/lub 3.1. i/lub 3.2 i/lub 3.3. oraz 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6a23ba7-050c-4d50-aa88-831a94df008f
Biuletyn 559335-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 1 im. III Tysiąclecia
Regon 12284840000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Syców
Zamawiajacy kod pocztowy 56-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 627 855 158
Zamawiajacy fax 627 855 158
Zamawiajacy email sekretariatsp1sycow@gmail.com
Adres strony url www.sp1sycow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Modelowa szkoła ćwiczeń w Sycowie” nr projektu POWR.02.10.00-00-3015/20, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp1sycow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp1sycow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 1 im. III Tysiąclecia ul. Matejki 5; 56-500 Syców, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych z podziałem na 4 zadania w ramach projektu „Modelowa szkoła ćwiczeń w Sycowie” nr projektu POWR.02.10.00-00-3015/20 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 , dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny 2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych z podziałem na 4 zadania w ramach projektu „Modelowa szkoła ćwiczeń w Sycowie” nr projektu POWR.02.10.00-00-3015/20realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 , dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zadanie nr 1 -Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej, przyrodniczej, fizycznej Zadanie nr 2 - Dostawa modułowych pracowni przyrodniczych LaboLAB Zadanie nr 3 - Dostawa pomocy do nauki języka angielskiego i języka niemieckiego Zadanie Nr 4 - Dostawa pomocy do programowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał nr 3 i/lub 3.1. i/lub 3.2 i/lub 3.3. oraz 5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 i/lub3.1. i/lub 3.2. i/lub 3.3. do SIWZ. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 - do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany: 1) zmiana np. typu, marki pomocy dydaktycznych w przypadku wycofania zaproponowanego w ofercie z produkcji lub rynku pod warunkiem, że będzie to sprzęt, który spełnia warunki techniczne określone w SIWZ lub będzie lepszy i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty, 2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od stron, stanowiących obiektywną przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 3 „ - o okres trwania przeszkody.” 5) zmiany stawki podatku od towarów i usług – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 17. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest Zamawiający. 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Szkoła Podstawowa Nr 1 Im. III Tysiąclecia, ul. Matejki 5; 56-500 Syców : Inspektor Ochrony Danych: Sebastian Kopacki email: inspektor.rodo@gmail.com 3) przekazane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, 5) przekazane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, do czasu ustania celu ich przetwarzania. 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych w niniejszym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu posiada: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu uzna że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje osobie której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO ___________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej, przyrodniczej, fizycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej, przyrodniczej, fizycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał nr 3 i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa modułowych pracowni przyrodniczych LaboLAB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa modułowych pracowni przyrodniczych LaboLAB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał nr 3.1. i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy do nauki języka angielskiego i języka niemieckiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do nauki języka angielskiego i języka niemieckiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał nr 3.2. i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy do programowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy do programowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał nr 3.3 i 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zadania
Znaczenie 0,20
  
Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 0,20
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)