GuidZP400 |
42f8062e-d32c-4857-8750-1ec96a59c376
|
Biuletyn |
559371-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
53057174900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Moniuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
48-210
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 4387033, 4388574
|
Zamawiajacy fax |
774 388 561
|
Zamawiajacy email |
fassa@op.pl
|
Adres strony url |
www.bip.szpitalbiala.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny, publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.szpitalbiala.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpitalbiala.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Białej, ul. Moniuszki 8 , 48-210 Biała
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i wdrożenie Systemu Medycznego w skład którego wchodzi PACS/RIS/VNA dla obsługi urządzeń diagnostycznych obrazowych oraz nieobrazowych w szpitalu w Białej
|
Numer referencyjny |
03/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie ZSI (Zintegrowany System Informatyczny) w skład którego wchodzi PACS/RIS/VNA dla obsługi pracowni diagnostyki obrazowej funkcjonującej w Szpitalu oraz innych pracowni diagnostycznych pracujących w szpitalu w Białej.
|
Cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli do oferty
wykonawca dołączy ważne zezwolenie na prowadzenie działalności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) 1 realizacje określoną przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 PZP):
a)w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy, od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę, w zakresie czynników określonych w § 3 ust. 2 umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę,
b)w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy,
c)gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d)w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych,
e)zmiana umowy w zakresie dotyczącym czasowych dostaw asortymentu zamiennego o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ, w przypadku niemożności realizowania dostaw zgodnie z umową stanowi zmianę umowy wymagającą zawarcia aneksu. Dla wyżej wymienionych czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego,
f)w szczególnych przypadkach (np. wycofania, wstrzymania produkcji, wydania stosownej decyzji urzędowej), Wykonawca musi, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, dostarczyć zamawiany asortyment występujący pod inną nazwą handlową (jako odpowiednik) w cenie jednostkowej nie wyższej od ceny zawartej w załączniku do SIWZ nr 1a-1d i spełniający wszystkie wymagania „zamienianego” produktu. Zmiana ta wymaga zawarcia aneksu do umowy,
g)zmiany umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, po rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|