Zakup, dostawa i wdrożenie Systemu Medycznego w skład którego wchodzi PACS/RIS/VNA dla obsługi urządzeń diagnostycznych obrazowych oraz nieobrazowych w szpitalu w Białej

Data publikacji 2020-07-08
Data zakończenia 2020-07-17 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Biała
Województwo opolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559371-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie ZSI (Zintegrowany System Informatyczny) w skład którego wchodzi PACS/RIS/VNA dla obsługi pracowni diagnostyki obrazowej funkcjonującej w Szpitalu oraz innych pracowni diagnostycznych pracujących w szpitalu w Białej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42f8062e-d32c-4857-8750-1ec96a59c376
Biuletyn 559371-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 53057174900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 48-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 4387033, 4388574
Zamawiajacy fax 774 388 561
Zamawiajacy email fassa@op.pl
Adres strony url www.bip.szpitalbiala.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny, publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.szpitalbiala.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpitalbiala.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Białej, ul. Moniuszki 8 , 48-210 Biała
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i wdrożenie Systemu Medycznego w skład którego wchodzi PACS/RIS/VNA dla obsługi urządzeń diagnostycznych obrazowych oraz nieobrazowych w szpitalu w Białej
Numer referencyjny 03/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie ZSI (Zintegrowany System Informatyczny) w skład którego wchodzi PACS/RIS/VNA dla obsługi pracowni diagnostyki obrazowej funkcjonującej w Szpitalu oraz innych pracowni diagnostycznych pracujących w szpitalu w Białej.
Cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 1
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli do oferty wykonawca dołączy ważne zezwolenie na prowadzenie działalności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) 1 realizacje określoną przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 PZP): a)w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy, od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę, w zakresie czynników określonych w § 3 ust. 2 umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b)w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, c)gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, d)w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, e)zmiana umowy w zakresie dotyczącym czasowych dostaw asortymentu zamiennego o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ, w przypadku niemożności realizowania dostaw zgodnie z umową stanowi zmianę umowy wymagającą zawarcia aneksu. Dla wyżej wymienionych czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego, f)w szczególnych przypadkach (np. wycofania, wstrzymania produkcji, wydania stosownej decyzji urzędowej), Wykonawca musi, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, dostarczyć zamawiany asortyment występujący pod inną nazwą handlową (jako odpowiednik) w cenie jednostkowej nie wyższej od ceny zawartej w załączniku do SIWZ nr 1a-1d i spełniający wszystkie wymagania „zamienianego” produktu. Zmiana ta wymaga zawarcia aneksu do umowy, g)zmiany umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, po rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria CZas realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)