DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO I FINANSOWO-KSIĘGOWEGO WRAZ Z MODUŁEM GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH (ERP)

Data publikacji 2020-07-13
Data zakończenia 2020-07-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561182-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO I FINANSOWO-KSIĘGOWEGO WRAZ Z MODUŁEM GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH (ERP)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb9475a4-1982-4880-80a5-aa7ca7d534f1
Biuletyn 561182-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 47080507600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Północna
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-425
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 341 270,
Zamawiajacy fax 426 341 254
Zamawiajacy email zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl,
Adres strony url www.zozmswlodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswlodz.pl/przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswlodz.pl/przetargi
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, firma kurierska lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Północna 42, 91-425 Łódź, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO I FINANSOWO-KSIĘGOWEGO WRAZ Z MODUŁEM GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH (ERP)
Numer referencyjny 20/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO I FINANSOWO-KSIĘGOWEGO WRAZ Z MODUŁEM GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH (ERP)
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie w/w zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w podmiocie wykonującym działalność leczniczą jako stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne min. 1 dostawę systemu informatycznego klasy ERP dla minimum 15 użytkowników o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, obejmującą co najmniej następujące zakresy funkcjonalne: obszar finansowo-księgowy, obszar majątku trwałego; obszar gospodarki magazynowej; obszar kadrowo-placowy, portal pracowniczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o poniższych minimalnych kwalifikacjach, które będą brały czynny udział we wdrożeniu: • Kierownik projektu - osoba będąca kierownikiem projektu w min. dwóch wdrożeniach systemu informatycznego klasy ERP; posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrożeniach projektów informatycznych klasy ERP; posiadająca certyfikat PRINCE2 Foundation lub IPMA (poziom min. D) lub równoważne*; • Specjalista ds. wdrożeń - co najmniej 2 osoby uczestniczące w co najmniej dwóch wdrożeniach oferowanego rozwiązania ERP i posiadające co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu oferowanego rozwiązania ERP; • Administrator Baz Danych - wykształcenie wyższe, posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w administracji oraz tuningu silnika bazy danych dla oferowanego systemu potwierdzone certyfikatem *Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatu, analogicznego co do zakresu wskazanego certyfikatu, co jest rozumiane jako: • analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z wiedzy, którą obejmuje certyfikat; • analogiczny stopień poziomu kompetencji; • analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu (np.: konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów w danej roli, etc.); • uzyskanie certyfikatu potwierdzone jest egzaminem. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - jeśli wykonawca nie jest producentem wymagane jest przedstawienie aktualnej autoryzacji producenta oprogramowania uprawniającej do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy. - Oświadczenie o dysponowaniu serwisem www o funkcjonalności opisanej : a) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, b) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, c) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy, d) baza wiedzy zawierająca dane co najmniej z 12 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy serwisowanego przez wykonawcę oprogramowania, e) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach i automatyczne wysyłanie tych informacji na podane przez zamawiającego skrzynki e-mailowe wybranych pracowników zamawiającego odpowiedzialnych za obsługę umowy po stronie zamawiającego f) serwis http lub serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w następującym zakresie: g) W przypadkach wynikających z art. 144 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych, przy czym w sytuacji gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania tego wpływu, a zmiana umowy może nastąpić po akceptacji ww. wpływu przez Zamawiającego; h) zawieszenie realizacji umowy lub rozwiązanie umowy – w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej, ogłoszenia upadłości Wykonawcy, utraty przez Wykonawcę autoryzacji producentów uprawniających do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy, i) zmiana po którejkolwiek ze stron osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub osób uprawnionych do wprowadzania Zgłoszeń Serwisowych, j) w przypadku zmian stawek podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian k) Jeżeli w wyniku przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej zasadna dla powodzenia Projektu okaże się korekta ilości poszczególnych licencji w zakresie nie powodującym zmiany łącznej ceny z tytułu udzielenia licencji przewidzianej w Umowie; l) zmiany w zakresie zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych w Przedmiocie Umowy, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy lecz o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny – po przedstawieniu przez Wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany; wprowadzenie ww. zmian będzie możliwe w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie.
IV 4 4 data 2020-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)