GuidZP400 |
1221d9fb-3b5b-427a-b997-349a98b3dbf4
|
Biuletyn |
561114-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
|
Regon |
53156361100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wróblewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-759
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 62 60 61;261 62 51 29
|
Zamawiajacy fax |
261 62 60 51
|
Zamawiajacy email |
przetargi@116szpital.opole.pl
|
Adres strony url |
www.116szpital.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.116szpital.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP/07/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 13 Pakietów, sukcesywnie przez okres trwania umowy.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie.
6. Główny kod CPV: 33140000-0, 33141420-0, 33700000-7
7. Zamówienie zostało podzielone na 13 Pakietów:
Pakiet nr 1 mju- Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne CPV 33141420-0
Pakiet nr 2 mju- Zestawy materiałów jednorazowego użytku CPV 33140000-3
Pakiet nr 3 mju- Pieluchomajtki/ produkty od higieny CPV 33700000-0
Pakiet nr 4 mju- Materiały opatrunkowe CPV 33140000-3
Pakiet nr 5 mju- Materiały opatrunkowe specjalne II CPV 33140000-3
Pakiet nr 6 mju- Opaski gipsowe/ podkłady pod gips CPV 33140000-3
Pakiet nr 7 mju- Tampony donosowe CPV 33140000-3
Pakiet nr 8 mju- Materiały opatrunkowe specjalne III CPV 33140000-3
Pakiet nr 9 mju- Materiały opatrunkowe specjalne IV CPV 33140000-3
Pakiet nr 10 mju- Materiały opatrunkowe specjalne V CPV 33140000-3
Pakiet nr 11 mju- Materiały opatrunkowe 3 CPV 33140000-3
Pakiet nr 12 mju- Materiały opatrunkowe 4 CPV 33140000-3
Pakiet nr 13 mju- Materiały opatrunkowe 5CPV 33140000-3
8. Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
9. Dopuszczamy składanie ofert równoważnych.
a) Ilekroć Zamawiający użył w treści SIWZ nazw własnych dopuszcza produkty równoważne. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wskazanie przez Zamawiającego w siwz marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu. Przez równoważny należy rozumieć materiały i sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowane materiały powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Miejscem dostawy jest:
a) Apteka Zakładowa 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ, ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole;
b) Przychodnia w Nysie, ul. T Kościuszki 3, 48-300 Nysa
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia i dokumenty wymagane na dzień składania ofert:
a) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
b) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ
spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ
d) oświadczenia, że oferowane materiały i sprzęt jednorazowego użytku są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP i na żądanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty zostaną mu niezwłocznie przedstawione – załącznik nr 6 do SIWZ
Oferta i oświadczenia winny być złożone w oryginale i podpisane przez prawomocnego przedstawiciela.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
1. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy określają przepisy art. 144 ustawy Pzp a także poniższy zapis (144 ust.1 pkt 1 Pzp):
W przypadku niewykorzystania ilości przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie umowy o czas potrzebny na jej realizację.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności
w formie aneksu do umowy.
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy określają przepisy art. 144 ustawy Pzp a także poniższy zapis (144 ust.1 pkt 1 Pzp):
W przypadku niewykorzystania ilości przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie umowy o czas potrzebny na jej realizację.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności
w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 mju- Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 mju- Zestawy materiałów jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 mju- Pieluchomajtki/ produkty od higieny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 mju- Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 mju- Materiały opatrunkowe specjalne II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 mju- Opaski gipsowe/ podkłady pod gips
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 mju- Tampony donosowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 mju- Materiały opatrunkowe specjalne III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 mju- Materiały opatrunkowe specjalne IV CPV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 mju- Materiały opatrunkowe specjalne V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 mju- Materiały opatrunkowe 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 mju- Materiały opatrunkowe 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 mju- Materiały opatrunkowe 5 CPV 33140000-3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |