GuidZP400 |
8c0eb8e1-a386-46fb-b268-bee5382e2d96
|
Biuletyn |
561121-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
12137497000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Oferty wnioski dostepne |
Ofertę należy złożyć w Biurze Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435,
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W POSTACI ELEKTRONICZNEJ, OPATRZONEJ ODPOWIEDNIO WŁASNORĘCZNYM PODPISEM ALBO KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości.
|
Numer referencyjny |
120/Cag/20/KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie postępowania w tzw. procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
5.2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego pobrania z tych baz danych wskazanych oświadczeń lub dokumentów.
6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
6.1. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2. W celu wykazania, że oferowane dostawy bądź usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą:
2.1. Wzór oferowanego przedmiotu zamówienia, w ilości po 1 (jednej) sztuce:
pozycje: p. 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego.
UWAGA:
W przypadku nie dostarczenia do oferty wzorów oferowanego przedmiotu zamówienia oferta zostanie odrzucona. Uzupełnienie wzorów oferowanego przedmiotu na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp nie ma zastosowania w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych do oferty wzorów podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej.
2.2. Dokument (wyniki badań laboratoryjnych użytych materiałów, karty produktu, karty charakterystyki, karty katalogowe, prospekty, fotografie warz z opisem itd.), potwierdzający wszystkie techniczno - użytkowe wymagania Zamawiającego, wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Ponadto Wykonawca musi złożyć:
3.1. Wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikiem (o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych).
2. Forma wnoszenia wadium.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty):
Komenda Główna Policji
Narodowy Bank Polski O/O Warszawa
07 1010 1010 0071 2613 9120 0000
z dopiskiem: wadium nr sprawy 120/Cag/20/KK
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej/w siedzibie Zamawiającego lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
5. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć:
- w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY” oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (przedstawicieli Gwaranta) albo
- w formie pisemnej. Oryginał gwarancji należy złożyć w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, wgodz. 09.00-15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
7. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, zastosowanie mieć będą przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|