GuidZP400 |
694f36ad-2f68-482b-b76d-c0917a2e6cbb
|
Biuletyn |
561559-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
|
Regon |
23118096000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bohaterów Getta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamienna Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 449 033,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
pcz@pcz.org.pl,
|
Adres strony url |
pcz.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pcz.org.pl Zakładka: Przetargi; Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/transakcja/362445
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/transakcja/362445
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć w formie papierowej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o., ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz wybranego sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
PN 3/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz wybranego sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
2. Produkty objęte zamówieniem podzielone są na dwadzieścia cztery (24) pakiety stanowiące odrębne części zamówienia:
Część 1. Nici
Część 2. Nici
Część 3. Nici
Część 4. Nici
Część 5. Nici
Część 6. Nici
Część 7. Nici
Część 8. Nici
Część 9. Nici
Część 10. Nici
Część 11. Nici
Część 12. Produkty specjalistyczne
Część 13. Staplery
Część 14. Staplery
Część 15. Igła Veressa i trokar optyczny
Część 16. Taśmy retrakcyjne
Część 17. Aplikatory do siatek przepuklinowych
Część 18. Szwy specjalistyczne
Część 19. Staplery poprzecznie tnące
Część 20. Retraktory laparoskopowe
Część 21. Systemy mocujące
Część 22. Siatki przepuklinowe
Część 23. Balony żołądkowe
Część 24. Siatki 3D
3. Szczegółowy opis zamawianych produktów i ich ilości określono w Załącznikach nr 1.1–1.24 do Formularza oferty (Formularze asortymentowo-cenowe). Podane w formularzach ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia środków w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
4. Oferowany asortyment musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanych produktów do obrotu i używania zgodnie z w/w ustawą i zobowiązany jest okazać te dokumenty Zamawiającemu na każde jego żądanie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 1.4).a) Tomu I SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio:
- oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub
- oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
1) W sytuacji określonej w pkt I, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich:
a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp
b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ informacje o tych podmiotach.
II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6 ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od wykonawcy.
III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.1076 z późn.zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do Tomu I SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych
w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Pzp.
2) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane
do obowiązującego stanu prawnego.
3) W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian.
4) W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 3), Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia brutto obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie i wymagać będzie wprowadzenia aneksu do umowy.
5) Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
6) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt 5) podlega unieważnieniu.
|
IV 4 4 data |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 1) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.1 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 2) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.2 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 3) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.3 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 4) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.4 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 5) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.5 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 6) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.6 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 7) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.7 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 8) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.8 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 9) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.9 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 10) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.10 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Nici
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 11) jest sukcesywna dostawa nici dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych nici i ich ilości określono w Załączniku nr 1.11 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Produkty specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 12) jest sukcesywna dostawa produktów specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych produktów specjalistycznych i ich ilości określono w Załączniku nr 1.12 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Staplery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 13) jest sukcesywna dostawa staplerów dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych staplerów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.13 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Staplery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 14) jest sukcesywna dostawa staplerów dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych staplerów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.14 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Igła Varessa i trokar optyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 15) jest sukcesywna dostawa igieł Varessa i trokarów optycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych igieł Varessa i trokarów optycznych i ich ilości określono w Załączniku nr 1.15 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Taśmy retrakcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 16) jest sukcesywna dostawa taśm retrakcyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych taśm retrakcyjnych i ich ilości określono w Załączniku nr 1.16 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Aplilatory do siatek przepuklinowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 17) jest sukcesywna dostawa aplikatorów do siatek przepuklinowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych aplikatorów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.17 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Szwy specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 18) jest sukcesywna dostawa szwów specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych szwów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.18 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Staplery poprzecznie tnące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 19) jest sukcesywna dostawa staplerów poprzecznie tnących dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych staplerów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.19 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Retraktory laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 20) jest sukcesywna dostawa retraktorów laparoskopowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych retraktorów i ich ilości określono w Załączniku nr 1.20 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Systemy mocujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 21) jest sukcesywna dostawa systemów mocujących dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych systemów mocujących i ich ilości określono w Załączniku nr 1.21 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Siatki przepuklinowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 22) jest sukcesywna dostawa siatek przepuklinowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych siatek i ich ilości określono w Załączniku nr 1.22 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Balony żołądkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 23) jest sukcesywna dostawa balonów żołądkowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych balonów żołądkowych i ich ilości określono w Załączniku nr 1.23 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Siatki 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia (Części 24) jest sukcesywna dostawa siatek 3D dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Szczegółowy opis zamawianych siatek i ich ilości określono w Załączniku nr 1.24 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo-cenowy). Podane w formularzu ilości stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie.
|
| |