Zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania oraz innego specjalistycznego

Data publikacji 2020-07-14
Data zakończenia 2020-07-22 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561141-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania:
Zadanie 1: Oprogramowanie Autocad LT – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 15, w tym:
a) Zakres podstawowy: sztuk 12.
b) Zakres opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres 12 miesięcy: sztuk
Zadanie nr 2: Oprogramowanie Adobe Acrobat Pro DC – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 35, w tym:
a) Zakres podstawowy: sztuk 21.
b) Zakres opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres
12 miesięcy: sztuk 14.
Zadanie nr 3: Microsoft Office Professional Plus 2019 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1.
Zadanie nr 4: Microsoft Visio Professional 2019 – 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1.
Zadanie nr 5: BricsCad + pakiet elektryczny – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e587e2ca-c45d-4e47-966c-f536229e98f4
Biuletyn 561141-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url https://postepowania.metro.waw.pl/
Adres strony internetowej https://postepowania.metro.waw.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Adres internetowy platformy zakupowej Zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie formy pisemnej (w postaci papierowej) w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wilczy Dół 5 w punkcie podawczym w budynku portierni głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. (godziny pracy punktu podawczego: w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz: 7.00 - 13.00
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego - Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w Warszawie (02-798) przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania oraz innego specjalistycznego
Numer referencyjny WP.25.00116.2020.S.W.BEDA
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania: Zadanie 1: Oprogramowanie Autocad LT – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 15, w tym: a) Zakres podstawowy: sztuk 12. b) Zakres opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres 12 miesięcy: sztuk Zadanie nr 2: Oprogramowanie Adobe Acrobat Pro DC – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 35, w tym: a) Zakres podstawowy: sztuk 21. b) Zakres opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres 12 miesięcy: sztuk 14. Zadanie nr 3: Microsoft Office Professional Plus 2019 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1. Zadanie nr 4: Microsoft Visio Professional 2019 – 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1. Zadanie nr 5: BricsCad + pakiet elektryczny – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 2.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca w zakresie Zadań nr 1 i 2 dokona aktywacji licencji objętych Przedmiotem Zamówienia w środowisku Zamawiającego na okres 12 miesięcy od dnia aktywacji. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w następujących terminach: a) dla zakresu podstawowego: w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy, b) dla zakresu opcjonalnego: w terminie do 7 dni od dnia wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia zakupu opcjonalnego w terminie do 31.12.2020 r. 2. Wykonawca w zakresie Zadań nr 3, 4 i 5 udzieli wieczystej licencji na oprogramowanie będące Przedmiotem Zamówienia. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zmiany dotyczące osób wykonujących Przedmiot Umowy nie wymagają pisemnego aneksu. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiany terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu umowy,  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowaniu należytej staranności,  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności. 2) zmiany ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3) zmiany ceny umownej w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1794); 4) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 5) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 6) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 7) w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody - z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 8) zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 9) zmian wynikających z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 10) zmian wynikających ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 11) Zmiany (w tym m.in. dotyczące zmiany terminów określonych w Umowie oraz cen umownych) z powodu wystąpienia siły wyższej. 4. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp.”. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2020-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 60

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Oprogramowanie Autocad LT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 dokona aktywacji licencji objętych Przedmiotem Zamówienia w środowisku Zamawiającego na okres 12 miesięcy od dnia aktywacji. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w następujących terminach: a) dla zakresu podstawowego: w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy, b) dla zakresu opcjonalnego: w terminie do 7 dni od dnia wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia zakupu opcjonalnego w terminie do 31.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego z podziałem na następujące Zadania: Zadanie 1: Oprogramowanie Autocad LT – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 15, w tym: a) Zakup podstawowy: sztuk 12. b) Zakup opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres 12 miesięcy: sztuk 3.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Oprogramowanie Adobe Acrobat Pro DC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca w zakresie Zadania nr 2 dokona aktywacji licencji objętych Przedmiotem Zamówienia w środowisku Zamawiającego na okres 12 miesięcy od dnia aktywacji. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w następujących terminach: a) dla zakresu podstawowego: w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy, b) dla zakresu opcjonalnego: w terminie do 7 dni od dnia wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia zakupu opcjonalnego w terminie do 31.12.2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania: Zadanie nr 2: Oprogramowanie Adobe Acrobat Pro DC – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 35, w tym: a) Zakres podstawowy: sztuk 21. b) Zakres opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres 12 miesięcy: sztuk 14.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3: Microsoft Office Professional Plus 2019 64 Bit
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca w zakresie Zadania nr 3 udzieli wieczystej licencji na oprogramowanie będące Przedmiotem Zamówienia. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy,
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania: Zadanie nr 3: Microsoft Office Professional Plus 2019 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4: Microsoft Visio Professional 2019 64 Bit
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca w zakresie Zadania nr 4 udzieli wieczystej licencji na oprogramowanie będące Przedmiotem Zamówienia. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy,
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania: Zadanie nr 4: Microsoft Visio Professional 2019 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5: BricsCad + pakiet elektryczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca w zakresie Zadania nr 5 udzieli wieczystej licencji na oprogramowanie będące Przedmiotem Zamówienia. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania: Zadanie nr 5: BricsCad + pakiet elektryczny – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 2.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)