GuidZP400 |
e587e2ca-c45d-4e47-966c-f536229e98f4
|
Biuletyn |
561141-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Metro Warszawskie Sp. z o.o.
|
Regon |
01531459200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczy Dół
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-798
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226554000
|
Zamawiajacy fax |
+48226433997
|
Zamawiajacy email |
zam-eh@metro.waw.pl
|
Adres strony url |
https://postepowania.metro.waw.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://postepowania.metro.waw.pl/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://postepowania.metro.waw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://postepowania.metro.waw.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Adres internetowy platformy zakupowej Zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie formy pisemnej (w postaci papierowej) w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wilczy Dół 5 w punkcie podawczym w budynku portierni głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. (godziny pracy punktu podawczego: w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz: 7.00 - 13.00
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego - Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w Warszawie (02-798) przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania oraz innego specjalistycznego
|
Numer referencyjny |
WP.25.00116.2020.S.W.BEDA
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania:
Zadanie 1: Oprogramowanie Autocad LT – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 15, w tym:
a) Zakres podstawowy: sztuk 12.
b) Zakres opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres 12 miesięcy: sztuk
Zadanie nr 2: Oprogramowanie Adobe Acrobat Pro DC – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 35, w tym:
a) Zakres podstawowy: sztuk 21.
b) Zakres opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres
12 miesięcy: sztuk 14.
Zadanie nr 3: Microsoft Office Professional Plus 2019 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1.
Zadanie nr 4: Microsoft Visio Professional 2019 – 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1.
Zadanie nr 5: BricsCad + pakiet elektryczny – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca w zakresie Zadań nr 1 i 2 dokona aktywacji licencji objętych Przedmiotem Zamówienia w środowisku Zamawiającego na okres 12 miesięcy od dnia aktywacji. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w następujących terminach:
a) dla zakresu podstawowego: w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy,
b) dla zakresu opcjonalnego: w terminie do 7 dni od dnia wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia zakupu opcjonalnego w terminie do 31.12.2020 r.
2. Wykonawca w zakresie Zadań nr 3, 4 i 5 udzieli wieczystej licencji na oprogramowanie będące Przedmiotem Zamówienia. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiany dotyczące osób wykonujących Przedmiot Umowy nie wymagają pisemnego aneksu.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zmiany terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:
przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu umowy,
opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowaniu należytej staranności,
opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności.
2) zmiany ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
3) zmiany ceny umownej w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1794);
4) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom;
5) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
6) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
7) w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody - z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy;
8) zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy;
9) zmian wynikających z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
10) zmian wynikających ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;
11) Zmiany (w tym m.in. dotyczące zmiany terminów określonych w Umowie oraz cen umownych) z powodu wystąpienia siły wyższej.
4. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp.”.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
60
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: Oprogramowanie Autocad LT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 dokona aktywacji licencji objętych Przedmiotem Zamówienia w środowisku Zamawiającego na okres 12 miesięcy od dnia aktywacji. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w następujących terminach:
a) dla zakresu podstawowego: w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy,
b) dla zakresu opcjonalnego: w terminie do 7 dni od dnia wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia zakupu opcjonalnego w terminie do 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego z podziałem na następujące Zadania:
Zadanie 1: Oprogramowanie Autocad LT – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 15, w tym:
a) Zakup podstawowy: sztuk 12.
b) Zakup opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres 12 miesięcy: sztuk 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2: Oprogramowanie Adobe Acrobat Pro DC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca w zakresie Zadania nr 2 dokona aktywacji licencji objętych Przedmiotem Zamówienia w środowisku Zamawiającego na okres 12 miesięcy od dnia aktywacji. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w następujących terminach:
a) dla zakresu podstawowego: w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy,
b) dla zakresu opcjonalnego: w terminie do 7 dni od dnia wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia zakupu opcjonalnego w terminie do 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania:
Zadanie nr 2: Oprogramowanie Adobe Acrobat Pro DC – subskrypcja na okres 12 miesięcy: sztuk 35, w tym:
a) Zakres podstawowy: sztuk 21.
b) Zakres opcjonalny: możliwość uruchomienia do 31.12.2020 w całości lub części na okres
12 miesięcy: sztuk 14.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3: Microsoft Office Professional Plus 2019 64 Bit
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca w zakresie Zadania nr 3 udzieli wieczystej licencji na oprogramowanie będące Przedmiotem Zamówienia. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy,
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania:
Zadanie nr 3: Microsoft Office Professional Plus 2019 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4: Microsoft Visio Professional 2019 64 Bit
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca w zakresie Zadania nr 4 udzieli wieczystej licencji na oprogramowanie będące Przedmiotem Zamówienia. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy,
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania:
Zadanie nr 4: Microsoft Visio Professional 2019 64 Bit – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5: BricsCad + pakiet elektryczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca w zakresie Zadania nr 5 udzieli wieczystej licencji na oprogramowanie będące Przedmiotem Zamówienia. Aktywacja licencji w środowisku Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania do projektowania i innego specjalistycznego z podziałem na następujące Zadania:
Zadanie nr 5: BricsCad + pakiet elektryczny – oprogramowanie z licencją wieczystą: sztuk 2.
|
| |