GuidZP400 |
553ee868-6af2-4124-a01b-4f2ac839514f
|
Biuletyn |
562590-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
|
Regon |
00017341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-629
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5617624,
|
Zamawiajacy fax |
22 8330724
|
Zamawiajacy email |
zam.pub@sgsp.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sgsp.edu.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.sgsp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sgsp.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgsp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę przygotowaną i zaadresowaną jak w pkt. 8 SIWZ należy złożyć tylko w KANCELARII OGÓLNEJ SGSP w Warszawie pok.117 w budynku B Obiekt 02 – wejście od ul. Siemiradzkiego2.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa dodatkowego wyposażenia podnoszącego poziomu bezpieczeństwa szkoleń strażaków
|
Numer referencyjny |
PN 16/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 – Zakup kamer termowizyjnych, prądownic i nasad gost z gwintem zewnętrznym;
Część 2 - Zakup aparatów powietrznych ochrony dróg oddechowych, urządzenia do statystycznych testów sprzętu ochrony dróg oddechowych i kapturów ratunkowych;
Część 3 – Zakup kompresora powietrznego, wentylatorów, pilarki spalinowej, przecinarki
z wysokociśnieniowym zbiornikiem na wodę, motopompy z wężem ssawnym i smokiem, detektorów, przełączników, statywu bezpieczeństwa wraz z dodatkowym wyposażeniem, radiotelefonów przenośnych i rozdzielacza kulowego;
Część 4 – Zakup przenośnych działek wodno-pianowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy wyłącznie części numer 2 pozycja nr 1: Aktualne i ważne świadectwo dopuszczenia na oferowany asortyment tj. aparaty powietrzne ochrony dróg oddechowych, wydane przez CNBOP-PIB, zgodnie z „Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania” (Dz. U. z 2007 Nr 143, poz. 1002, z 2010 r. Nr 85 poz. 553, z 2018 r. poz. 984 z późn. zm.).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty – sporządzony według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ i wypełniony w każdym polu zgodnie z wymogami Zamawiającego,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę,
3) zobowiązanie podmiotów składających wspólnie ofertę, że w przypadku wygrania przetargu, przed zawarciem umowy z zamawiającym, zawrą między sobą umowę (i przekażą Zamawiającemu);
4) informację na temat Podwykonawców,
5) Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych, za zgodą Stron wyrażoną w aneksie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem zawarcia aneksu pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie: 1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania; 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego; 3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, w tym stanu epidemii, lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 9) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 10) przedłużenia terminu wykonania poszczególnej dostawy wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 11) w zakresie wysokości kar umownych po zawarciu ugody przez Strony, zgodnie z ustawą o finansach publicznych
- z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie: osób wskazanych w § 10 ust. 3 i ust. 4 pkt 1 i 2, numerów telefonów, adresów wskazanych w Umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy:
1) przedłużenia terminu wykonania dostawy wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie;
2) w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, zmiany nazwy handlowej sprzętu przez producenta w stosunku do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, którego kopia stanowi załącznik nr 2 do Umowy i ofercie przetargowej, której kopia stanowi załącznik nr 3 do Umowy, dopuszcza się zamianę na inne równoważne (tożsame pod względem funkcjonalnym), o nie gorszej jakości, oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy obciąża Wykonawcę.
4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów normatywnych.
5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Nazwa projektu „Realizacja projektu nr 215/2019/ADM2019/M (Moduł II na rok 2020) pn. „Regionalne Centra Szkolenia Ratowniczego - wsparcie systemu kształcenia OSP oraz zawodowych służb ratowniczych na Ukrainie.”
Nr umowy o dofinansowanie DSM-WWDW-0864-10/2020/UA
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup kamer termowizyjnych, prądownic i nasad gost z gwintem zewnętrznym;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup kamer termowizyjnych 3 szt., prądownic 9 szt. i nasad gost z gwintem zewnętrznym 9 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup aparatów powietrznych ochrony dróg oddechowych, urządzenia do statystycznych testów sprzętu ochrony dróg oddechowych i kapturów ratunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup aparatów powietrznych ochrony dróg oddechowych 14 kpl., urządzenia do statystycznych testów sprzętu ochrony dróg oddechowych 1 szt. i kapturów ratunkowych 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup kompresora powietrznego, wentylatorów, pilarki spalinowej, przecinarki z wysokociśnieniowym zbiornikiem na wodę, motopompy z wężem ssawnym i smokiem, detektorów, przełączników, statywu bezpieczeństwa wraz z dodatkowym wyposażeniem, radiotelefonów przenośnych i rozdzielacza kulowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup kompresora powietrznego 1 kpl, wentylatorów 2 szt., pilarki spalinowej 1 szt., przecinarki z wysokociśnieniowym zbiornikiem na wodę 1 kpl., motopompy z wężem ssawnym i smokiem 1 kpl, detektorów prądu przemiennego 1 szt i gazów palnych 1 szt., przełączników 52/25 4 szt. i 75/52 4 szt., statywu bezpieczeństwa wraz z dodatkowym wyposażeniem 1 kpl., radiotelefonów przenośnych 8 kpl. i rozdzielacza kulowego K52/25-52-25.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup przenośnych działek wodno-pianowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup przenośnych działek wodno-pianowych
|
| |