Dostawa dodatkowego wyposażenia podnoszącego poziomu bezpieczeństwa szkoleń strażaków

Data publikacji 2020-07-15
Data zakończenia 2020-07-30 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562590-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 – Zakup kamer termowizyjnych, prądownic i nasad gost z gwintem zewnętrznym;
Część 2 - Zakup aparatów powietrznych ochrony dróg oddechowych, urządzenia do statystycznych testów sprzętu ochrony dróg oddechowych i kapturów ratunkowych;
Część 3 – Zakup kompresora powietrznego, wentylatorów, pilarki spalinowej, przecinarki
z wysokociśnieniowym zbiornikiem na wodę, motopompy z wężem ssawnym i smokiem, detektorów, przełączników, statywu bezpieczeństwa wraz z dodatkowym wyposażeniem, radiotelefonów przenośnych i rozdzielacza kulowego;
Część 4 – Zakup przenośnych działek wodno-pianowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 553ee868-6af2-4124-a01b-4f2ac839514f
Biuletyn 562590-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Regon 00017341000000
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-629
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5617624,
Zamawiajacy fax 22 8330724
Zamawiajacy email zam.pub@sgsp.edu.pl,
Adres strony url www.sgsp.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sgsp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.sgsp.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgsp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę przygotowaną i zaadresowaną jak w pkt. 8 SIWZ należy złożyć tylko w KANCELARII OGÓLNEJ SGSP w Warszawie pok.117 w budynku B Obiekt 02 – wejście od ul. Siemiradzkiego2.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa dodatkowego wyposażenia podnoszącego poziomu bezpieczeństwa szkoleń strażaków
Numer referencyjny PN 16/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Część 1 – Zakup kamer termowizyjnych, prądownic i nasad gost z gwintem zewnętrznym; Część 2 - Zakup aparatów powietrznych ochrony dróg oddechowych, urządzenia do statystycznych testów sprzętu ochrony dróg oddechowych i kapturów ratunkowych; Część 3 – Zakup kompresora powietrznego, wentylatorów, pilarki spalinowej, przecinarki z wysokociśnieniowym zbiornikiem na wodę, motopompy z wężem ssawnym i smokiem, detektorów, przełączników, statywu bezpieczeństwa wraz z dodatkowym wyposażeniem, radiotelefonów przenośnych i rozdzielacza kulowego; Część 4 – Zakup przenośnych działek wodno-pianowych.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy wyłącznie części numer 2 pozycja nr 1: Aktualne i ważne świadectwo dopuszczenia na oferowany asortyment tj. aparaty powietrzne ochrony dróg oddechowych, wydane przez CNBOP-PIB, zgodnie z „Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania” (Dz. U. z 2007 Nr 143, poz. 1002, z 2010 r. Nr 85 poz. 553, z 2018 r. poz. 984 z późn. zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty – sporządzony według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ i wypełniony w każdym polu zgodnie z wymogami Zamawiającego, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę, 3) zobowiązanie podmiotów składających wspólnie ofertę, że w przypadku wygrania przetargu, przed zawarciem umowy z zamawiającym, zawrą między sobą umowę (i przekażą Zamawiającemu); 4) informację na temat Podwykonawców, 5) Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) - załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych, za zgodą Stron wyrażoną w aneksie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem zawarcia aneksu pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie: 1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania; 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego; 3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, w tym stanu epidemii, lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 9) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 10) przedłużenia terminu wykonania poszczególnej dostawy wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 11) w zakresie wysokości kar umownych po zawarciu ugody przez Strony, zgodnie z ustawą o finansach publicznych - z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie: osób wskazanych w § 10 ust. 3 i ust. 4 pkt 1 i 2, numerów telefonów, adresów wskazanych w Umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy: 1) przedłużenia terminu wykonania dostawy wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 2) w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, zmiany nazwy handlowej sprzętu przez producenta w stosunku do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, którego kopia stanowi załącznik nr 2 do Umowy i ofercie przetargowej, której kopia stanowi załącznik nr 3 do Umowy, dopuszcza się zamianę na inne równoważne (tożsame pod względem funkcjonalnym), o nie gorszej jakości, oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy obciąża Wykonawcę. 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów normatywnych. 5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
IV 4 4 data 2020-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Nazwa projektu „Realizacja projektu nr 215/2019/ADM2019/M (Moduł II na rok 2020) pn. „Regionalne Centra Szkolenia Ratowniczego - wsparcie systemu kształcenia OSP oraz zawodowych służb ratowniczych na Ukrainie.” Nr umowy o dofinansowanie DSM-WWDW-0864-10/2020/UA

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup kamer termowizyjnych, prądownic i nasad gost z gwintem zewnętrznym;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Zakup kamer termowizyjnych 3 szt., prądownic 9 szt. i nasad gost z gwintem zewnętrznym 9 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup aparatów powietrznych ochrony dróg oddechowych, urządzenia do statystycznych testów sprzętu ochrony dróg oddechowych i kapturów ratunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Zakup aparatów powietrznych ochrony dróg oddechowych 14 kpl., urządzenia do statystycznych testów sprzętu ochrony dróg oddechowych 1 szt. i kapturów ratunkowych 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup kompresora powietrznego, wentylatorów, pilarki spalinowej, przecinarki z wysokociśnieniowym zbiornikiem na wodę, motopompy z wężem ssawnym i smokiem, detektorów, przełączników, statywu bezpieczeństwa wraz z dodatkowym wyposażeniem, radiotelefonów przenośnych i rozdzielacza kulowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Zakup kompresora powietrznego 1 kpl, wentylatorów 2 szt., pilarki spalinowej 1 szt., przecinarki z wysokociśnieniowym zbiornikiem na wodę 1 kpl., motopompy z wężem ssawnym i smokiem 1 kpl, detektorów prądu przemiennego 1 szt i gazów palnych 1 szt., przełączników 52/25 4 szt. i 75/52 4 szt., statywu bezpieczeństwa wraz z dodatkowym wyposażeniem 1 kpl., radiotelefonów przenośnych 8 kpl. i rozdzielacza kulowego K52/25-52-25.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup przenośnych działek wodno-pianowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Zakup przenośnych działek wodno-pianowych
  

Criterion

Kryteria Oferowany czas gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 6,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)