GuidZP400 |
d7cdc32f-7066-4281-bf8b-a6fdd5d58a9c
|
Biuletyn |
562381-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.
|
Regon |
63030345400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
28 Czerwca 1956 r.
|
Zamawiajacy adres numer domu |
404
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-441
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
616 686 984
|
Zamawiajacy fax |
616 686 992
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wcwi.com.pl
|
Adres strony url |
www.wcwi.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
GJW Gramza i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka partnerska siedzibą w Poznaniu, ul. Szelągowska 27, 61-626 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000372186, NIP: 9721222511, www.gjw.pl, e-mail:wcwi@gjw.com.pl
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gjw.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gjw.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
GJW Gramza i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska ul. Szelągowska 27, 61- 626 Poznań, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku zlokalizowanym przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 trzon B na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania.”
|
Numer referencyjny |
ZP/WCWI/2020/10
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego, sprzętu AGD do pomieszczenia socjalnego (aneksu kuchennego) oraz wykonanie zabudowy indywidualnej mebli dla biura mieszczącego się w budynku przy ul. Za Bramką 1, na kondygnacji +2 na potrzeby Biura Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Poznania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Część II do SIWZ.
3. Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą.
4. Okres realizacji Zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
5. Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot zamówienia:
391300000-2 Meble biurowe
Dodatkowe przedmioty:
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39156000-0 Meble recepcyjne
39153000-9 Meble konferencyjne
39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
39173000-5 Meble do przechowywania
6. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności regulacji Ustawy, Kodeksu cywilnego.
7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust. 4 Ustawy.
8. Wskazany w OPZ opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia dostarczanego w ramach niniejszego postępowania przetargowego. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów. W przypadku oferowania mebli równoważnych należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje, w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Szacunkowa kwota, jaką Zamawiający przewiduje na udzielanie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, stanowi nie więcej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Odstępuje się od opisu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie odpowiedniego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, którego przykładowy formularz stanowi Załącznik Nr 2 do IDW.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Stosowne Pełnomocnictwo (-a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie lub dokumentów załączonych do oferty czy odpisu z właściwego rejestru,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wadium.
2. Wysokość wadium.
Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
3. Forma wadium.
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
f) przedmiotowe zobowiązanie gwaranta, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie będzie zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy,
g) właściwość miejscową do rozstrzygania sporów wskazywać będzie siedziba Zamawiającego,
h) wszelkie przywołane w dokumencie gwarancji pojęcia nie zdefiniowane w przepisach prawa powinny zawierać w tekście gwarancji swoją definicję.
4. Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń.
5. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
PKO BP SA: 65 1440 1286 0000 0000 1147 9658
Zamawiający zaleca załączenie do oferty kopii polecenia przelewu - załączenie kopii ułatwi identyfikację wniesionych wadiów.
2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego, jeżeli w treści dokumentu zastrzeżono jego ważność uzależnioną od posiadania oryginału (jeśli zwrot oryginału powoduje wygaśnięcie wadium). Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. Przyjęcie wadium w siedzibie Zamawiającego nie oznacza akceptu Zamawiającego dla ważności wadium.
6. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (moment zaksięgowania wpływu na rachunku Zamawiającego).
Uwaga!
Aktualnie sesje międzybankowe w banku Zamawiającego odbywają się o godz. 11:30, 15:10, 17:30 (jest to przybliżony czas księgowania na rachunku przelewu przychodzącego z innego banku).
Zaleca się by Wykonawcy samodzielnie sprawdzili aktualność wskazanych informacji w celu wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego w wymaganym terminie (termin składania ofert).
7. Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium.
Zamawiający zwróci, odpowiednio zażąda wniesienia lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.
XIII Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1. Informacje ogólne.
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w pkt 4 ppkt 3 Formularza oferty.
2) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przed podpisaniem umowy w sposób określony w oddzielnej korespondencji od Zamawiającego. Dodatkowo szczegółowe warunki wnoszenia zabezpieczenia uregulowano w odpowiednim paragrafie wzoru umowy stanowiącej część II SIWZ.
3. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.
3) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
4) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.
5) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - WCWI), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego wypłacenia Zamawiającemu wymaganej kwoty po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie Zamawiającego, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- nie wykonał umowy lub
- nienależycie wykonał umowę lub
- nie wykonał lub w odpowiednim terminie nie wykonał lub wykonał nienależycie zobowiązań wynikających z tytułu rękojmi za wady udzielonej na przedmiot zamówienia.
f) zobowiązanie (poza bezwzględnie zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta) nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dotyczącego konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, dopuszczalne i zgodne z obowiązującym prawem formy,
g) właściwość miejscową do rozstrzygania sporów wskazującą siedzibę Zamawiającego,
h) wszelkie przywołane w dokumencie gwarancji pojęcia nie zdefiniowane w powszechnie obowiązujących przepisach prawa winny być uprzednio i odpowiednio w tekście gwarancji zdefiniowane.
6) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do zabezpieczenia składanego w formie poręczeń.
7) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1, stosownie do treści art. 94 ust. 3 Ustawy.
8) Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 Ustawy.
4. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Szczegółowe warunki zwrotu zabezpieczenia uregulowano we Wzorze umowy stanowiącym Część II SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Poza zmianami postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy przewidzianych w art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany wynagrodzenia brutto, określonego w Umowie, w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 2) przedłużenie wskazanego w Umowie terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli zmiana ta jest następstwem niezawinionego przez Wykonawcę działania lub zaniechania organów administracji publicznej lub podmiotów trzecich przy czym przedłużenie terminu wykonania Umowy nastąpi o czas odpowiedni do okresu trwania tych okoliczności. 3) zmiana terminu, sposobu wykonania przedmiotu Zamówienia (Umowy), wynagrodzenia wraz z konsekwencjami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i Wykonawca mogą określić sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego; 4) dopuszczalna jest zmiana umowy w razie zaistnienia potrzeby dostosowania treści umowy w sprawie zamówienia do treści zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w szczególności w celu zapewnienia kwalifikowalności wydatków ponoszonych przez Zamawiającego na podstawie lub w związku z umową w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i Wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, ustalić inne terminy realizacji przedmiotu zamówienia, przyjąć odmienne zasady udzielania przez Zamawiającego zaliczek i prowadzenia rozliczeń z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia – w zakresie niezbędnym do dostosowania treści umowy w sprawie zamówienia do treści zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu;5) dopuszczalna jest zmiana terminu, zakresu przedmiotu zamówienia, sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia Wykonawcy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, np. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych w miejscu realizacji zamówienia, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy tj. np. kolizje z sieciami infrastruktury, konieczność uzyskania niezbędnych uzgodnień administracyjnoprawnych, które spowodują konieczność przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub terminu wydania Terenu Montażu. W przypadku określonym w zdaniu poprzednim, zmiana terminu nastąpi o okres uzasadniony przyczynami zmiany, o których mowa powyżej. Zakres przedmiotu zamówienia, sposób wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenie Wykonawcy zostaną ustalone przez Strony w sposób uwzględniający osiągnięcie rezultatu będącego przedmiotem świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, którego dotyczyć będzie zmiana. 6) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 7) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy doszło do kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiającego inwestycjami, przy czym zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.
|
IV 4 4 data |
2020-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|