GuidZP400 |
f4a70aa4-bbce-4b7a-8390-5b580669575a
|
Biuletyn |
562451-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Radziejowice
|
Regon |
75014841400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kubickiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radziejowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
468 577 171
|
Zamawiajacy fax |
468 577 120
|
Zamawiajacy email |
urzad@radziejowice.pl
|
Adres strony url |
http://radziejowice.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „KREATYWNI Z GMINY RADZIEJOWICE – III edycja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. oraz projekt pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT- utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w gminnym przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.radziejowice.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, wymaga się aby wykonawca zamieścił ofertę w szczelnie zamkniętym opakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie placówek oświatowych w gminie Radziejowice w pomoce dydaktyczne i wyposażenie TIK w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Numer referencyjny |
ZP.271.4.4.2020.DJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, tj. sprzętu komputerowego oraz multimedialnego I pomocy dydaktycznych jako uzupełnienie wyposażenia dla placówek oświatowych w gminie Radziejowice. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) Część I zamówienia: w ramach Projektu pn.: „KREATYWNI Z GMINY RADZIEJOWICE – III edycja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja
dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2) Część II zamówienia: w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT- utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w gminnym przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja
dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach:
1) Dla części I zamówienia- załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Dla części II zamówienia- załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Kompletny przedmiot zamówienia, dla każdej z części zamówienia, należy dostarczyć w maksymalnie 2 dostawach (ilość dostaw stanowi kryterium oceny ofert) pod następujące adresy:
1) Część I zamówienia do Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A, ul. Szkolna 3 96-325 Radziejowice, w dniach roboczych w godzinach 8:00-16:00.
2) Część II zamówienia do nowopowstałego budynku przedszkola w Radziejowicach, znajdującego się przy ul. Kubickiego, 96-325 Radziejowice, w dniach roboczych w godzinach 8:00-16:00.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu dla części I zamówienia:
2.1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w następujących okolicznościach:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 odrębnych zamówień, z których każde polegało na dostawie pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego i o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 60 tys. zł brutto.
Wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu dla części II zamówienia:
3.1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w następujących okolicznościach:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 odrębnych zamówień, z których każde polegało na dostawie pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 10 tys. zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wymogi w zakresie składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia mogą wykazać spełnianie powyższych warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej posługując się na wszystkie części tym samym doświadczeniem, pod warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki określone dla każdej z części, na które składana jest oferta, zgodnie z powyższymi wymogami.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający będzie żądał, odpowiednio dla każdej z części, następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdz. oraz rozdz. VI pkt 2.1. i 3.1. SIWZ:
wykazu dostaw (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda zgodnie z rozdz. VI pkt 1 lit. c) następujących dokumentów (szczegółowe informacje zawarte są w OPZ dla każdej z części zamówienia):
1) Dla części I:
a) przenośny komputer dla ucznia wraz z systemem operacyjnym (15 szt.):
Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu
Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
Deklaracja zgodności CE
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.
Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym
Certyfikat TCO dla oferowanego modelu – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
b) przenośny komputer dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym (1 szt.)
Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu
Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
Deklaracja zgodności CE
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.
Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym
Certyfikat TCO dla oferowanego modelu – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
c) Monitor interaktywny (1 szt.)
Firma serwisująca musi posiadać certyfikat ISO 9001 i 14001 – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty,
Oświadczenie, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty,
2) Dla części II:
Laptop (1 szt.):
Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu
Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
Deklaracja zgodności CE
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.
Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym
Certyfikat TCO dla oferowanego modelu – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem– dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
11. Reasumując w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) modeli, opisów oraz innych informacji, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
b) dokumentów, o których mowa w powyżej w pkt 10, a szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ dla części I i załącznik nr 6 do SIWZ dla części II.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla Części I zamówienia:
1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 000,00 zł, słownie: tysiąc złotych.
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:
4) Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice
5) Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020
6) W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.
7) Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla Części II zamówienia.
3. W przypadku składania ofert na obydwie części, Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla tej części zamówienia, dla której wadium jest wymagane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną część SIWZ, tym samym zamawiający spełnia wymóg określenia w SIWZ przyszłych zmian umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I zamówienia: w ramach Projektu pn.: „KREATYWNI Z GMINY RADZIEJOWICE – III edycja”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, tj. sprzętu komputerowego oraz multimedialnego I pomocy dydaktycznych jako uzupełnienie wyposażenia dla placówek oświatowych w gminie Radziejowice. Część I zamówienia: w ramach Projektu pn.: „KREATYWNI Z GMINY RADZIEJOWICE – III edycja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja
dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: Dla części I zamówienia- załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Kompletny przedmiot zamówienia, dla każdej z części zamówienia, należy dostarczyć w maksymalnie 2 dostawach (ilość dostaw stanowi kryterium oceny ofert) pod następujące adresy: Część I zamówienia do Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A, ul. Szkolna 3 96-325 Radziejowice, w dniach roboczych w godzinach 8:00-16:00.
Wyłoniony Wykonawca w części I zamówienia, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany będzie dokonać szczegółowego zapoznania się z warunkami lokalowymi oraz wykonać dokładne pomiary w pomieszczeniach z uwagi na konieczność wykonania przez Wykonawcę usługi instalacji sieci strukturalnej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2) Część II zamówienia: w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT- utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w gminnym przedszkolu w Radziejowicach"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, tj. sprzętu komputerowego oraz multimedialnego I pomocy dydaktycznych jako uzupełnienie wyposażenia dla placówek oświatowych w gminie Radziejowice.
Część II zamówienia: w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT- utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w gminnym przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: Dla części II zamówienia- załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Kompletny przedmiot zamówienia, dla każdej z części zamówienia, należy dostarczyć w maksymalnie 2 dostawach (ilość dostaw stanowi kryterium oceny ofert) pod następujące adresy: Część II zamówienia do nowopowstałego budynku przedszkola w Radziejowicach, znajdującego się przy ul. Kubickiego, 96-325 Radziejowice, w dniach roboczych w godzinach 8:00-16:00.
|
| |