GuidZP400 |
c9be0e7e-54fc-4fbc-8bd8-1ecab6e6b321
|
Biuletyn |
561116-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
"Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
519558690
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołdapska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olecko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
087 520 22 95/96,
|
Zamawiajacy fax |
87 520 25 43
|
Zamawiajacy email |
olmedica@olmedica.pl,
|
Adres strony url |
www.olmedica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPWM.09.01.01-28-0022/20 pn. „Zapobieganie zakażeniu COVID-19 w powiecie Oleckim poprzez wyposażenie szpitala w niezbędny sprzęt i aparaturę medyczną oraz środki ochrony osobistej personelu”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Olmedica w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.olmedica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.olmedica.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej “Olmedica” w Olecku Sp. z o. o. 19 – 400 Olecko, ul. Gołdapska 1 – KANCELARIA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wyposażenie szpitala w niezbędny sprzęt i aparaturę medyczną w ramach realizacji projektu nr RPWM.09.01.01-28-0022/20 pn. „Zapobieganie zakażeniu COVID-19 w powiecie Oleckim poprzez wyposażenie szpitala w niezbędny sprzęt i aparaturę medyczną oraz środki ochrony osobistej personelu”
|
Numer referencyjny |
ZP/13– 2020/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie szpitala w niezbędny sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z formularzem cenowym oraz z tabelami warunków granicznych i eksploatacyjnych stanowiącym Załączniki Nr 2.1 – 2.8 oraz 3.1-3.8 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 8 pakietach tj.:
PAKIET 1 – Aparat EKG
PAKIET 2 – Aparat USG w tym USG wielofunkcyjne z głowicą umożliwiającą diagnostykę klatki piersiowej płuc
PAKIET 3 - Bronchoskop
PAKIET 4 – Defibrylator z wyposażeniem
PAKIET 5- Pompa infuzyjna wraz z wyposażeniem
PAKIET 6 – Respirator
PAKIET 7 - Samobieżna maszyna czyszcząca do powierzchni (szpitalnych)
PAKIET 8 – Wózek anestezjologiczny
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę sprzętu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia i / lub innego sprzętu medycznego będącego wyrobem medycznym
o podobnym charakterze stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (w zależności od przedmiotu zamówienia na określone zadanie) o łącznej wartości nie mniejszej niż 318 682,00 złotych brutto a w przypadku składnia ofert na wybrane zadania w wysokości nie niższej niż suma warunku wartościowego dla zadań, na które jest składana oferta, tj:
Nazwa zadania Wartość PLN
Zadanie nr 1 8 812,00
Zadanie nr 2 154 200,00
Zadanie nr 3 42 120,00
Zadanie nr 4 37 093,00
Zadanie nr 5 8 100,00
Zadanie nr 6 46 008,00
Zadanie nr 7 12 044,00
Zadanie nr 8 10 303,00
RAZEM 318 682,00
Uwaga!
→ Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
→ Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku dostaw i sumowania ich wartości w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
→ Zamawiający dopuszcza natomiast, aby jeden dokument potwierdzający (dowód), że dostawy zostały wykonane należycie, potwierdzał spełnianie warunku udziału jednocześnie dla kilku części zamówienia, na które Wykonawca złożył ofertę, pod warunkiem, że wartość dostawy będzie odpowiadała wartości wymaganej przez Zamawiającego.
W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ .
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanych wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE i jego zgodność z wymaganiami dyrektywy98/79/WE lub 93/42/EEC, tj.:
- deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej.
b) w przypadku sprzętu, który nie został sklasyfikowany, jako wyrób medyczny wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia.
c) katalogów, opisów, ulotek, lub innych materiałów informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia celem potwierdzenia, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udostępnienia katalogów lub materiałów opisujących przedmiot zamówienia pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów sprzętu medycznego ujętego w SIWZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować katalog w oparciu o informacje uzyskane od producenta. Zamawiający prosi o przekazywanie ww. dokumentów uporządkowanych, czyli wraz z oznaczeniem, dla którego pakietu specyfikacji asortymentowo-cenowej zostają złożone.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w: rozdziale VI pkt. 1 lit. a) niniejszej SIWZ – oraz jeżeli dotyczy wskazane w rozdziale VI pkt.1 li. b), c) i d) – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ
b) Wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
c) wypełniony „Kosztorys cenowy” zawierający minimalne parametry określone przez Zamawiającego stanowiący przedmiot zamówienia, określony w załączniku 2.1 – 2.8 do SIWZ.
d) prawidłowo wypełnione tabele warunków technicznych i eksploatacyjnych (granicznych i oceny jakościowej) oraz warunków gwarancji z podaniem dokładnej wartości oferowanych parametrów przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załącznikach nr 3.1-3.8 do SIWZ. W przypadku parametru określonego przez Zamawiającego, jako „maksymalnie”, „minimalnie” należy podać dokładną wartość oferowanych parametrów przez Wykonawcę (wypełnić kolumnę oznaczoną „Parametry techniczne oferowane przez Wykonawcę”). W przypadku parametrów granicznych: Oferty z produktami nie spełniającymi wszystkich parametrów granicznych zostaną odrzucone. W tabelach należy wpisać co najmniej właściwe słowo „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr .
Brak wypełnienia choćby jednego wiersza w kolumnie: „Parametry techniczne oferowane przez Wykonawcę” w opisie przedmiotu zamówienia umieszczonej w załączniku nr 3.1-3.8 do SIWZ spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego, iż oferta w zakresie nie opisanego parametru nie spełnia warunków granicznych określonych przez Zamawiającego, ze skutkiem odrzucenia oferty, natomiast w odniesieniu do parametrów podlegających dodatkowo ocenie jakościowej brak wypełnienia (brak charakterystyki/opisu) w kolumnie „Parametry techniczne oferowane przez Wykonawcę” spowoduje przyznanie 0 punktów dla ocenianego parametru.
e) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty, składanej w formie elektronicznej, dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany osób upoważnionych przez strony do realizacji umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku określonym w art. 144 ustawy Pzp oraz:
1) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, która może nastąpić w każdym czasie;
2) zaniechania produkcji określonego sprzętu, zmiany numeru katalogowego/ nr seryjnego lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do podpisania aneksu jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie. Ilości sprzętu muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z umowy.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących nazwy stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron.
4) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian. Zmiana nastąpi automatycznie, nie wymaga formy aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1 – Aparat EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówenia określonym w załączniku r 3.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2 – Aparat USG w tym USG wielofunkcyjne z głowicą umożliwiającą diagnostykę klatki piersiowej płuc
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3 - Bronchoskop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 4 – Defibrylator z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 5- Pompa infuzyjna wraz z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 6 – Respirator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 7 - Samobieżna maszyna czyszcząca do powierzchni (szpitalnych)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3.7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 8 – Wózek anestezjologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2.8 do SIWZ.
|
| |