Zakup usługi udostępnienia platformy Serwisu Szkolnego Biura Kariery na okres 2 lat wraz z usługą wdrożenia, przeszkolenia użytkowników i serwisu dla 3 Zespołów Szkół

Data publikacji 2020-07-15
Data zakończenia 2020-07-27 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Technicznych nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561946-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wykonaniem usługi dla 3 zespołów szkół na okres 24 miesięcy udostępnienia licencji kompleksowego Serwisu Szkolnego Biura Karier (SBK) oraz kompleksowe wdrożenie Serwisu Szkolnego Biura Karier (SBK) dla użytkowników ww. systemu.
2. Wszelkie informacje zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonanie zadania zapewni zrealizowanie usługi w odniesieniu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5edf610-b3e5-400a-9192-6f2717aa2d3b
Biuletyn 561946-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Technicznych nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie
Regon 23886000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sportowa
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41-506
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 241 02 16,
Zamawiajacy fax 32 241 25 08
Zamawiajacy email zst1ch@wp.pl,
Adres strony url https://zst1.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kompetentni na rynku pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zespół Szkół Technicznych nr 1 im. W. Korfantego, ul. Sportowa 23, 41-506 Chorzów tel. (032) 241 02 16, fax (032) 241 25 08 www: zst1.edu.pl email: zst1ch@wp.pl adres mail do korespondencji w przetargu: przetargi_zst1@onet.pl
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Postępowanie przeprowadza Zespół Szkół Technicznych nr 1 im. W. Korfantego, ul. Sportowa 23, 41-506 Chorzów. Poszczególne szkoły podpiszą umowy dotyczące ich części zamówienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zst1.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Technicznych nr 1 im. W. Korfantego, ul. Sportowa 23, 41-506 Chorzów, Sekretariat Szkoły
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usługi udostępnienia platformy Serwisu Szkolnego Biura Kariery na okres 2 lat wraz z usługą wdrożenia, przeszkolenia użytkowników i serwisu dla 3 Zespołów Szkół
Numer referencyjny ZP 01/07/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wykonaniem usługi dla 3 zespołów szkół na okres 24 miesięcy udostępnienia licencji kompleksowego Serwisu Szkolnego Biura Karier (SBK) oraz kompleksowe wdrożenie Serwisu Szkolnego Biura Karier (SBK) dla użytkowników ww. systemu. 2. Wszelkie informacje zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonanie zadania zapewni zrealizowanie usługi w odniesieniu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Harmonogram ramowy: 1) Udostępnienie systemu Serwis SBK w chmurze – do 7 dni od dnia podpisania umowy, 2) Dostawa licencji do systemu Serwis SBK – do 7 dni od dnia podpisania umowy, 3) Wdrożenie systemu Serwis SBK (dostosowanie, konfiguracja) – do 30 dni włącznie od dnia podpisania umowy, 4) Maintenance i support SBK. Utrzymanie SBK – 23 miesiące od dnia podpisania umowy, 5) Realizacja szkoleń z zakresu użytkowania Serwisu SBK – do 30 dni włącznie od dnia podpisania umowy. Dokładny harmonogram zajęć w ramach szkoleń objętych zamówieniem ustalony zostanie z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Szczegółowe terminy realizacji poszczególnych szkoleń zostaną uzgodnione i zawarte w Szczegółowym harmonogramie wykonania usługi szkoleniowej, uwzględniającym wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić i uzyskać akceptację zamawiającego, w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy harmonogram wykonania usługi szkoleniowej, stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) Zarządzającym usługą tj. osobą posiadającą wykształcenie wyższe, certyfikat zarządzania projektami np. PMI, PRINCE2 lub innymi równoważnymi, nadany przez organizację uprawnioną do certyfikacji w danej metodyce, certyfikat potwierdzający znajomość oferowanego systemu informatycznego na poziomie minimum podstawowym wydany przez producenta rozwiązania lub autoryzowaną przez producenta jednostkę certyfikującą, minimum 5 letnie doświadczenie obejmujące zarządzanie w roli kierownika projektu lub osoby odpowiedzialnej za nadzór nad projektem. b) Ekspertem tj. osobą posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie obejmujące udział jako osoba odpowiedzialna za dostosowanie i modyfikacje w minimum dwóch (2) projektach związanych z dostarczeniem i wdrożeniem oferowanego systemu informatycznego lub innego oferującego wymaganą funkcjonalność, każdy na kwotę co najmniej 175 000 zł netto. Osoba ta musi legitymować się certyfikatem producenta lub autoryzowanej przez producenta jednostki certyfikującej potwierdzającym znajomość oferowanego systemu minimum na poziomie eksperckim. (wykaz osób wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ). 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie (2) usługi obejmujące dostarczenie i wdrożenie oferowanego systemu informatycznego dla jednostki oświatowej lub uczelni wyższej, przy czym wartość usługi w części dotyczącej dostarczenia oferowanego oprogramowania (z wyłączeniem sprzętu informatycznego i oprogramowania systemowego) była nie mniejsza niż 175 000 zł brutto każda. (wykaz usług wg wzoru załącznika nr 8 do SIWZ).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów (jeżeli dotyczy), na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1.) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3.) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4.) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz z oświadczeniem, że oferowane usługi są zgodne z wymaganiami przedstawionymi w SIWZ. Uwaga, aby Wykonawca otrzymał punkty w postępowaniu za kryterium Poziom gotowości systemu musi dołączyć dokument (załącznik nr 10 do SIWZ) już na etapie składania ofert. Nie dostarczenie dokumentu wraz z ofertą będzie skutkowało, że Wykonawca za kryterium Poziom gotowości systemu otrzyma 0 pkt. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3). 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 6. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: Jak w Rozdziale V. 7. Oświadczenie w zakresie spełniania wymagań określonych w RODO stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst INFORMACJA O ZMIANIE POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadkach: - Zmiany harmonogramu realizacji: – w przypadku otrzymania decyzji jednostki Kontraktującej projekt zawierającej zmiany terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany oraz wynikających z postanowień umowy Zamawiającego z Jednostką Kontraktującą, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia; – na wniosek Zamawiającego przekazany Wykonawcy w terminie minimum 21 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia pod warunkiem uprzedniego uzgodnienia zmiany z Wykonawcą, w przypadku gdy będzie to wynikało z uwarunkowań wynikających z potrzeb Zamawiającego, - Zmiany terminu realizacji umowy wynikającą z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. 3) Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadkach: a) W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy m.in. rezygnacji z części usług, gdy realizacja całego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego – o wartość niewykonanych usług. b) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów; c) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:  udowodni, że zmiana ww. przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,  wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na wynagrodzenie wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę. d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:  udowodni, że zmiana w.w. przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,  wykaże, jaką część wynagrodzenia stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na wynagrodzenie wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę. 4) zmiana Stron umowy; 5) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w§ 7 ust. 1 projektu umowy, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron na podstawie informacji przekazanych przez Strony; 6) zmiana stawek podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto, przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian, a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów; 7) zmiana podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców. 8) W przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron; 9) W przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, m.in. siła wyższa, mogące uniemożliwić lub mające wpływ na realizację postanowień umowy. 10) Rozwiązania umowy – w przypadku, gdy Zamawiający nie podpisze umowy o dofinansowanie z jednostką Kontraktującą projekt; 11) Uzasadnionych zmian zakresu lub metody wykonania przedmiotu umowy, której to zmiany w chwili zawarcia umowy strony nie mogły przewidzieć, 12) Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 13) Innych przypadkach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 14). Zamawiający nie może wprowadzać zmian do umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 15). Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 16). Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria poziom gotowości systemu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria termin udostępnienia systemu
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)