GuidZP400 |
7a1aaa87-b55a-44fd-b9b6-f8ca5076b590
|
Biuletyn |
561072-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
|
Regon |
00028909300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marymoncka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
99/103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-813
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 693 700
|
Zamawiajacy fax |
225 693 712
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.cmkp.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
https://cmkp.eb2b.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://cmkp.eb2b.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (01-813) – pokój nr 28-29 (Kancelaria).
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY CMKP (nr sprawy ZP-705/2020)
|
Numer referencyjny |
ZP-705/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego z siedzibą w Warszawie zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
2. Zamówienie jest podzielone na 5 części:
1) część nr 1 – Meble biurowe i socjalne;
2) część nr 2 – Krzesła obrotowe;
3) część nr 3 – Meble dydaktyczne I;
4) część nr 4 – Meble dydaktyczne II;
5) część nr 5 – Meble tapicerowane.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia, określający wymagania Zamawiającego, stanowi Załącznik nr 1.1-1.5 do SIWZ.
4. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1.1-1.5 do SIWZ).
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na oferowane meble na okres co najmniej 12 miesięcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 1.1-1.5 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
7. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na rezygnacji z dostawy części przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, co uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 50% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy zawartej w ramach każdej z części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
232136,99
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie wskazany w sekcji II.8 ogłoszenia winien brzmieć: "1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Poszczególne dostawy będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji składanych przez Zamawiającego, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 28 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. 3. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy."
2. Jest to zamówienie udzielane w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a stosownie do art. 32 ust. 4 ustawy Pzp łączna wartość poszczególnych części zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp dla dostaw.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i wykaże, że posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, co oznacza że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
a) w przypadku składania oferty na część nr 1 – co najmniej dwa zamówienia polegające co najmniej na dostawie mebli biurowych, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto każde,
b) w przypadku składania oferty na część nr 2 – co najmniej dwa zamówienia polegające co najmniej na dostawie mebli biurowych lub krzeseł obrotowych, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każde,
c) w przypadku składania oferty na część nr 3 – co najmniej dwa zamówienia polegające co najmniej na dostawie mebli biurowych lub mebli dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto każde –
d) w przypadku składania oferty na część nr 4 – co najmniej dwa zamówienia polegające co najmniej na dostawie mebli biurowych lub mebli dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każde,
e) w przypadku składania oferty na część nr 5 – co najmniej dwa zamówienia polegające co najmniej na dostawie mebli biurowych lub mebli tapicerowanych, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto każde.
/UWAGA 1: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca może wykazywać te same zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunku w więcej niż jednej części./
/UWAGA 2: W przypadku dostaw nadal wykonywanych, wartość i zakres dostawy wykonanej do dnia składania ofert (nie wcześniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku./
/UWAGA 3: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców (lub kilku z nich łącznie) musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego./
/UWAGA 4: Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych./
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp (w zakresie określonym w SIWZ w odniesieniu do Wykonawcy).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw – o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 (oraz w sekcji III.1.3 ogłoszenia o zamówieniu) – wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; 2) dowody, o których mowa powyżej, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego – w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym prezentację następujących mebli:
1) część nr 1 – blat biurka (element pozycji biurko z płyty laminowanej, zgodny z wymaganiami określonymi dla płyt i obrzeży meblowych) – o wymiarach min. 500x500 mm i grubości min. 25 mm oraz stelaż nogi (element pozycji biurko z płyty laminowanej na stelażu metalowym) – zgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SIWZ;
2) część nr 2 – krzesło biurowe obrotowe – zgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SIWZ;
3) część nr 3 – stolik na metalowym składanym stelażu „T” – zgodny z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SIWZ;
4) część nr 4 – biurko z płyty laminowanej o regulowanej automatycznie wysokości, na konstrukcji stalowej/aluminiowej – zgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.4 do SIWZ;
5) część nr 5 – krzesło konferencyjne tapicerowane I – zgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.5 do SIWZ.
Szczegółowe zasady i warunki przeprowadzenia prezentacji określono w Załączniku nr 10 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert (w postaci papierowej na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Załączniki”):
1) wypełniony formularz ofertowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o:
a) części zamówienia na którą(-re) składana jest oferta, oferowanym przedmiocie zamówienia i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia,
b) terminie realizacji zamówienia i okresie gwarancji – w odniesieniu do części zamówienia na którą(-re) składana jest oferta – oraz o warunkach płatności,
c) terminie związania ofertą,
d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń,
e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców;
2) wypełniony formularz cenowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1-3.5 do SIWZ – w odniesieniu do części zamówienia na którą(-re) składana jest oferta – zawierający w szczególności oświadczenie o:
a) oferowanym przedmiocie zamówienia poprzez podanie modelu, symbolu oraz producenta oferowanych mebli,
b) cenach jednostkowych brutto za poszczególne meble i łącznej cenie ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ;
3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie podpisane odpowiednio przez mocodawcę albo notariusza – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w przypadku gdy:
a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców,
b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu;
5) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
6) w celu umożliwienia oceny w kryterium oceny ofert „Produkcja” opisanym w rozdziale XI SIWZ (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości – w odniesieniu do wszystkich mebli oferowanych w ramach danej części zamówienia – potwierdzającego że:
a) oferowany przedmiot zamówienia jest produkowany zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001,
b) oferowany przedmiot zamówienia jest produkowany zgodnie z systemem zarządzania środowiskowego ISO 14001.
/UWAGA: Dokumenty, o których mowa w pkt 6, stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu, jednocześnie złożenie powyższych dokumentów nie jest obowiązkowe i ma na celu jedynie uzyskanie dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert./
2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Pytania/Informacje”):
1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku niewyczerpania wartości brutto przedmiotu Umowy określonej w § 4 ust. 1, z zastrzeżeniem, że okres przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy nie może być dłuższy niż 6 miesięcy;
2) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy;
3) zmianę modeli lub producenta Mebli objętych przedmiotem Umowy i zastąpienie ich innymi modelami lub produktami, pod warunkiem, że charakteryzują się one co najmniej takimi parametrami jak Meble pierwotnie oferowane, z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1.
2. Zmiana liczby poszczególnych rodzajów Mebli określonych w Załączniku nr 2 do Umowy o nie więcej niż 25% pierwotnej liczby sztuk danego Mebla, z zastrzeżeniem że nie może to powodować przekroczenia wartości brutto przedmiotu Umowy określonej w § 4 ust. 1 nie wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy i będzie dokonywana na podstawie zamówień, o których mowa w § 3 ust. 2, składanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem że Wykonawca może odmówić realizacji zamówienia w tej części, o czym zobowiązany jest poinformować przedstawiciela Zamawiającego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia - Zapis właściwy w przypadku, gdy umowa dotyczy części nr 1 i 5 zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-07-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim; 2) oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Krzesła obrotowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40163,41
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Okres, w którym realizowane będzie zamówienie wskazany w sekcji pkt 4 ogłoszenia winien brzmieć: "1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 2. Poszczególne dostawy będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji składanych przez Zamawiającego, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 28 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia."
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania Zamawiającego, stanowi Załącznik nr 1.2 do SIWZ.
2. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1.2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble dydaktyczne I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20813,01
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Okres, w którym realizowane będzie zamówienie wskazany w sekcji pkt 4 ogłoszenia winien brzmieć: "1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 2. Poszczególne dostawy będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji składanych przez Zamawiającego, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 28 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia."
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania Zamawiającego, stanowi Załącznik nr 1.3 do SIWZ.
2. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1.3 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Meble dydaktyczne II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32850,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Okres, w którym realizowane będzie zamówienie wskazany w sekcji pkt 4 ogłoszenia winien brzmieć: "1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 2. Poszczególne dostawy będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji składanych przez Zamawiającego, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 28 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia."
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania Zamawiającego, stanowi Załącznik nr 1.4 do SIWZ.
2. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1.4 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Meble tapicerowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39110000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16691,06
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Okres, w którym realizowane będzie zamówienie wskazany w sekcji pkt 4 ogłoszenia winien brzmieć: "1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 2. Poszczególne dostawy będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji składanych przez Zamawiającego, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 28 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia."
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania Zamawiającego, stanowi Załącznik nr 1.5 do SIWZ.
2. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1.5 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe i socjalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
121619,51
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Okres, w którym realizowane będzie zamówienie wskazany w sekcji pkt 4 ogłoszenia winien brzmieć: "1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 2. Poszczególne dostawy będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji składanych przez Zamawiającego, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 28 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia."
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania Zamawiającego, stanowi Załącznik nr 1.1 do SIWZ.
2. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1.1 do SIWZ).
|
| |