Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu, Samodzielnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu, Komend Powiatowych Policji garnizonu opolskiego

Data publikacji 2020-07-17
Data zakończenia 2020-07-28 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560686-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391510005, 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego zadania, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7e6a2f6-da6f-44af-9fb0-02cd17a308c0
Biuletyn 560686-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Regon 53112570400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korfantego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-077
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 478612670, 478642670, 478612673,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@opolska.policja.gov.pl,
Adres strony url https://opolska.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Wydział Prezydialny i Komunikacji Społecznej z dopiskiem OFERTA - Zespół I ds. Zamówień Publicznych Sekcji, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu, Samodzielnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu, Komend Powiatowych Policji garnizonu opolskiego
Numer referencyjny WS-ZF.2380.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego zadania, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: * Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla zadań nr II i III – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; * Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla zadania nr I do KP w Zawadzkiem – od 19 – 30 października 2020 r. W przypadku potrzeb Zamawiającego termin ten może ulec zmianie na późniejszy, jednak nie późniejszy niż 15 grudnia 2020 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem dla danego zadania sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 2) pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty, oświadczeń oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub w sytuacji wskazanej w pkt X SIWZ; 3) dla zadania nr III dla każdego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia : - specyfikację techniczną zawierającą wszystkie wymiary oferowanego produktu, wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz symbol lub nazwę oferowanych krzeseł biurowych pracowniczych, krzeseł konferencyjnych pracowniczych, foteli obrotowych oraz taboretów; - oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Treść oświadczenia znajduje się na formularzu ofertowym. - wymagane w opisie przedmiotu zamówienia atesty/certyfikaty (nie dotyczy taboretów).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli na wymiar do pomieszczenia dyżurnych, pomieszczeń socjalnych, gabinetów Komendantów i sekretariatu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania zamówienia: od 19 do 30 października 2020 r. W przypadku potrzeb Zamawiającego termin ten może ulec zmianie na późniejszy, jednak nie późniejszy niż 15 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr I, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do określonych pomieszczeń w lokalizacjach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem i wniesieniem mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr II, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do określonych pomieszczeń w lokalizacjach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem i wniesieniem krzeseł biurowych pracowniczych, krzeseł konferencyjnych pracowniczych, foteli obrotowych, taboretów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe - 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr III, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do określonych pomieszczeń w lokalizacjach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)