GuidZP400 |
e32c13fb-531a-4d81-8b47-9635ea9a7f06
|
Biuletyn |
563812-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
|
Regon |
17071162800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 629 0 505
|
Zamawiajacy fax |
55 629 0 510
|
Zamawiajacy email |
zp@pwsz.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.elblag.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. ”Startup House IV- Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”, nr RPWM. 01. 03. 01-28-0004/19-00 w ramach Osi Priorytetowej 1- Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur, Działania 1.3 - Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości), Poddziałania 1.3.1- Inkubowanie przedsiębiorstw Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz.elblag.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz.elblag.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg kancelaria ogólna (parter)
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/2312/08/1157/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”, w tym:
Część I: Świadczenie usług ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
Część II: Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
1) Usługi świadczone będą sukcesywnie na potrzeby łącznie 15 przedsiębiorstw w zakresie części I i II zamówienia odrębnie, z zastrzeżeniem że zapotrzebowanie na usługi będzie ostatecznie zależało od rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstw, co oznacza, że liczba przedsiębiorstw, dla których docelowo będzie świadczona usługa oraz liczba miesięcy świadczenia usługi w ramach każdej części zamówienia może być mniejsza od określonej przez Zamawiającego. Każde przedsiębiorstwo ma prawo skomponować dowolny pakiet usług. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje, że w okresie trwania zamówienia zostaną zlecone Wykonawcy wszystkie usługi określone w postępowaniu. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przewidywanej określonej w zamówieniu liczby usług.
2) Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktycznie świadczonych usług według cen jednostkowych za świadczenie danej usługi na rzecz 1 przedsiębiorstwa, określonych w Formularzu oferty, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1.
3) Wykonawca zapewni dyspozycyjność co najmniej 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia:
a) osobiście w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Zacisze 12 w Elblągu w wymiarze nie mniejszym niż 3 godziny zegarowe w tygodniu, w dni powszednie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w zależności od potrzeb przedsiębiorstw.
b) telefonicznie i/lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w dni robocze.
Celem osobistego stawiennictwa osoby skierowanej do realizacji zamówienia będzie m.in. ustalanie z przedstawicielami przedsiębiorstw szczegółów dotyczących wykonania poszczególnych usług oraz koordynowanie realizacji umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w tym informowanie Zamawiającego o trudnościach związanych z realizacją zamówienia leżących po stronie przedsiębiorstw.
|
Cpv glowny przedmiot |
79340000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji usług, do których Zamawiający w OPZ użył pojęcia:
a) „usługa jednorazowa” będzie wynosić:
- Część I: Świadczenie usług ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”: do 90 dni od dnia otrzymania zamówienia,
- Część II: Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”: do 30 dni od dnia otrzymania zamówienia
b) „usługa cykliczna”: Wykonawca rozpocznie świadczenie usługi od pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym Wykonawca otrzymał zamówienie od Zamawiającego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
w zakresie części I zamówienia: usług informatycznych/ICT obejmujących co najmniej wykonanie stron internetowych, świadczenie usług dostępu do oprogramowania, baz danych, świadczeniu usług chmurowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości zamówień w ramach maksymalnie 5 odrębnych kontraktów (zamówień) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każdy pod warunkiem, że każdy z tych kontraktów obejmował będzie pełen zakres usług określonych w przedmiotowym warunku.
w zakresie części II zamówienia: usług marketingowych/ promocyjnych obejmujących co najmniej opracowanie strategii sprzedaży, wykonanie elementów promocyjnych, przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej na portalach internetowych, doradztwo medialne, organizowanie spotkań promocyjnych/networkingowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości zamówień w ramach maksymalnie 5 odrębnych kontraktów (zamówień) o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każdy pod warunkiem, że każdy z tych kontraktów obejmował będzie pełen zakres usług określonych w przedmiotowym warunku.
- Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:
w zakresie I części zamówienia: co najmniej 1 osobę posiadającą co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług informatycznych /ICT, w tym polegających na wykonaniu stron internetowych, itp.
w zakresie II części zamówienia: co najmniej 1 osobę posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług promocyjnych, marketingowych, w tym prowadzenia kampanii reklamowych, organizowania spotkań promocyjnych/networkingowych, itp.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego
w Rozdz. V ust. 1 pkt. 2) ppkt. c) tiret pierwszy.
b) Rodzaj wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w Rozdz. V ust. 1 pkt. 2) ppkt. c) tiret pierwszy.
c) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w Rozdz. V ust. 1 pkt. 2) ppkt. c) tiret drugi.
b) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ).
a) Wraz ze złożeniem w|w oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające.
1) wypełniony Formularz oferty zawierający w szczególności łączną cenę oferty brutto, oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację o ewentualnych podwykonawcach, w tym część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy;
2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1.
3) pozostałe dokumenty, niewymienione w rozdziale VI ust. 1, w tym: np.
a) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
b) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji każdego Wykonawcy z wspólnie ubiegających się.
c) itp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: :
a) w zakresie części I: Świadczenie usług ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
b) w zakresie części II: Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego:
Santander Bank Polska SA I O/Elbląg 21 1090 2617 0000 0006 5200 2942
z dopiskiem:
wadium część I- Świadczenie usług ICT
i/lub
wadium część II- Świadczenie usług związanych z promocją
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Ofertę/wniosek należy złożyć w oryginale za pośrednictwem miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz platformy ePUAP dostępnej pod adresem: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia.
1) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu pod poniższym linkiem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx.
2) Instrukcja korzystania z miniPortalu, w tym składania oferty znajduje się pod poniższym linkiem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf
3. Wykonawca, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę
w postępowaniu musi założyć konto na Platformie ePUAP. Po założeniu konta Wykonawca ma dostęp do formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Aby złożyć ofertę użytkownik wybiera formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępny na miniPortalu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość istotnych zmian, postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:
a) w przypadku zmiany terminów realizacji Projektu,
b) w przypadku zmiany harmonogramu realizacji usługi,
c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
d) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,
e) gdy wystąpi konieczność wykonania usług dot. zmiany zakresu rzeczowego umowy, a niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2) zmiana zakresu rzeczowego umowy z powodu wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym:
a) zwiększenia zakresu o usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia,
b) wynikające z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, warunków atmosferycznych,
3) zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem że nowe osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Zamawiającego,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
5) zmiana podwykonawcy, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jako podwykonawca pierwotny,
6) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
8) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku zmian obowiązujących przepisów prawa, w tym:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
b) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego,
jeżeli zmiany, o których mowa w lit. a) i b) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
9) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
10) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa,
11) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
12) w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia ani jego części.
Szczegółowe warunki zmiany umowy określa rozdział XVI SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-07-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Świadczenie usług ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ICT na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach Projektu, w tym:
b) Usługa chmury obliczeniowej (usługa cykliczna),
c) Usługa bezpieczeństwa sieciowego (usługa cykliczna),
d) Usługa archiwizacji danych (usługa cykliczna),
e) Usługa kolokacji sprzętu IT (usługa cykliczna),
f) Wykonanie strony internetowej typu wizytówka (usługa jednorazowa),
g) Wykonanie strony internetowej typu e-commerce - Wariant podstawowy (usługa jednorazowa),
h) Wykonanie strony internetowej typu e-commerce - Wariant rozszerzony (usługa jednorazowa),
i) Udostępnienie prywatnego wirtualnego serwera VPS (usługa cykliczna),
j) Pozycjonowanie strony internetowej (usługa cykliczna),
k) Dostęp do pakietu oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami (usługa cykliczna),
l) Dostęp do bazy zamówień publicznych (usługa cykliczna),
m) Dostęp do usług chmurowych (usługa cykliczna),
n) Dostęp do pakietu oprogramowania graficznego (usługa cykliczna).
3) W ramach realizacji usług, o których mowa w ust. II pkt. 1, 2, 5-7,8, 10-11 OPZ Wykonawca przeprowadzi szkolenie jednorazowe w wymiarze min. 2 godzin dla każdego przedsiębiorstwa w zakresie co najmniej dotyczącym funkcjonalności danej usługi. Termin szkolenia Wykonawca uzgodni bezpośrednio z przedsiębiorstwem. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia online.
4) Jeżeli OPZ zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia systemów lub usług należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe systemów lub usług użyte w OPZ powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe systemów lub usług.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących systemy lub usługi o parametrach, funkcjach technicznych i funkcjonalnościach nie gorszych niż wymienione w OPZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w OPZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79340000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznych związanych promocją na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach Projektu, w tym:
a) Opracowanie strategii sprzedażowej z elementami strategii promocyjno-marketingowej (usługa jednorazowa)
b) Opracowanie identyfikacji wizualnej i księgi znaków (usługa jednorazowa)
c) Stworzenie lub modyfikacja istniejącego profilu w mediach społecznościowych wraz z poprowadzeniem kampanii reklamowej (usługa cykliczna)
d) Stworzenie filmowej wizytówki (usługa jednorazowa)
e) Artykuły promocyjne w lokalnym portalu internetowym (usługa jednorazowa)
f) Przeprowadzanie kampanii reklamowej banerowej (usługa jednorazowa)
g) Przygotowanie i aktualizowanie treści na stronę internetową (usługa cykliczna)
h) Udostępnienie platformy do promocji produktów i usług (usługa jednorazowa)
i) Organizacja spotkania promocyjno-networkingowego (usługa jednorazowa)
j) Wizytówki (usługa jednorazowa,1 kpl.)
k) Teczka papierowa (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
l) Długopisy (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
m) Rollup (usługa jednorazowa, 1 szt..)
n) Kubek (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
o) Notes (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
p) Torba materiałowa (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
q) Pakiet powitalny (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
r) Zaprojektowanie gadżetu reklamowego (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
s) Opracowanie projektu graficznego i oklejenie samochodu osobowego (usługa jednorazowa,
1 kpl.)
t) Kubek izotermiczny (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
u) Kalendarz grawerowany (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
v) Pendrive (usługa jednorazowa, 1 kpl.)
3) Jeżeli OPZ zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia systemów lub usług należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe systemów lub usług użyte w OPZ powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe systemów lub usług.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących systemy lub usługi o parametrach, funkcjach technicznych i funkcjonalnościach nie gorszych niż wymienione w OPZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w OPZ.
|
| |