Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu „SARA”.

Data publikacji 2020-07-17
Data zakończenia 2020-07-27 00:00:00
Instytucja Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562922-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu „SARA”. Opis oraz szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 5, 5a (Istotne postanowienia umowy).
Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące usługę zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 1666 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia realizowania tego obowiązku przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia pracowników Wykonawcy bądź podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Wykonawca oświadcza, że od zatrudnionych osób uzyska każdorazowo stosowną zgodę na udostępnienie ich danych osobowych tj. imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. W przypadku stwierdzenia niezgodności informacji podanych w oświadczeniu Zamawiający jest uprawniony do naliczania kary umownej określonej w Załączniku nr 5 oraz 5a do SIWZ Istotne postanowienia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0aaeb015-85fa-48b5-8246-6a441a71dece
Biuletyn 562922-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
Regon 14033854900000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 847 818,
Zamawiajacy fax 261 847 145
Zamawiajacy email czi.inwestycje@mon.gov.pl,
Adres strony url https://czcsz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://czcsz.wp.mil.pl/pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Wykonawca może złozyć ofertę za pośrednictewm formularza do złożenia oferty, zmiany lub wycofania dostępnego na ePUAP i udostępnionego równiez na mini Portalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na mini Portalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć w formie pisemnej w języku polskim osobiście, przesłać pocztą lub kurierem, miejsce składania oferty: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 30, pok. 206 A-B (kancelaria jawna) tel. 261 848 190
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych , 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 30, pok 206 A-B (kancelaria jawna) tel. 261 848 190
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu „SARA”.
Numer referencyjny 2612.9.2020.AT.
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu „SARA”. Opis oraz szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 5, 5a (Istotne postanowienia umowy). Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące usługę zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 1666 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia realizowania tego obowiązku przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia pracowników Wykonawcy bądź podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Wykonawca oświadcza, że od zatrudnionych osób uzyska każdorazowo stosowną zgodę na udostępnienie ich danych osobowych tj. imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. W przypadku stwierdzenia niezgodności informacji podanych w oświadczeniu Zamawiający jest uprawniony do naliczania kary umownej określonej w Załączniku nr 5 oraz 5a do SIWZ Istotne postanowienia umowy.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach, których lub ich sytuacji polega Wykonawca. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1) Strony uwzględniają możliwość zastosowania art. 15r ustawy z dnia z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw i zobowiązując się do niezwłocznego, wzajemnego informowania o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu, zakresu i wartości zamówienia, w tym poszczególnych jego elementów – w związku z okolicznościami takimi jak stan epidemii lub inne sytuacje potwierdzone wydawanymi aktami prawnymi, które mają wpływ na potrzeby Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia uszkodzenia KLASY A od chwili zgłoszenia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)