GuidZP400 |
0aaeb015-85fa-48b5-8246-6a441a71dece
|
Biuletyn |
562922-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
|
Regon |
14033854900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 847 818,
|
Zamawiajacy fax |
261 847 145
|
Zamawiajacy email |
czi.inwestycje@mon.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://czcsz.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://czcsz.wp.mil.pl/pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Wykonawca może złozyć ofertę za pośrednictewm formularza do złożenia oferty, zmiany lub wycofania dostępnego na ePUAP i udostępnionego równiez na mini Portalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na mini Portalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć w formie pisemnej w języku polskim osobiście, przesłać pocztą lub kurierem, miejsce składania oferty: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 30, pok. 206 A-B (kancelaria jawna) tel. 261 848 190
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych , 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 30, pok 206 A-B (kancelaria jawna) tel. 261 848 190
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu „SARA”.
|
Numer referencyjny |
2612.9.2020.AT.
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu „SARA”. Opis oraz szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 5, 5a (Istotne postanowienia umowy).
Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące usługę zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 1666 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia realizowania tego obowiązku przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia pracowników Wykonawcy bądź podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Wykonawca oświadcza, że od zatrudnionych osób uzyska każdorazowo stosowną zgodę na udostępnienie ich danych osobowych tj. imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. W przypadku stwierdzenia niezgodności informacji podanych w oświadczeniu Zamawiający jest uprawniony do naliczania kary umownej określonej w Załączniku nr 5 oraz 5a do SIWZ Istotne postanowienia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach, których lub ich sytuacji polega Wykonawca. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1) Strony uwzględniają możliwość zastosowania art. 15r ustawy z dnia z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw i zobowiązując się do niezwłocznego, wzajemnego informowania o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu, zakresu i wartości zamówienia,
w tym poszczególnych jego elementów – w związku z okolicznościami takimi jak stan epidemii lub inne sytuacje potwierdzone wydawanymi aktami prawnymi, które mają wpływ na potrzeby Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|