GuidZP400 |
3cbd0d6b-dab0-40ff-bb64-ddb8f140a2b7
|
Biuletyn |
563381-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
|
Regon |
14194475000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 64 03 299,
|
Zamawiajacy fax |
25 64 03 263
|
Zamawiajacy email |
ozp@szpital.siedlce.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.siedlce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.siedlce.pl/przetargi
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.siedlce.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w zapieczętowanej kopercie i oznaczonej zgodnie z wymogiem SIWZ należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub kurierską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poniatowskiego 26, pok. 138 A, 08-110 Siedlce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy rękawic medycznych
|
Numer referencyjny |
FZP.2810.19.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie rękawic medycznych od daty zawarcia umowy przez okres 5 miesięcy. Dostawy do magazynów zlokalizowanych w siedzibach Zamawiającego: Siedlce - ul. Poniatowskiego 26 oraz Rudka- ul. Teodora Dunina 1 (miejsce dostawy określone na zamówieniu).
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
5
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie pakietu I, II – certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający zgodność asortymentu z normą EN 455 - część 1,2,3 oraz raport z badań producenta do serii dostarczonych próbek nie starszy niż z 2017 r. ( w raporcie informacja dotycząca poziomu protein, AQL, długości i grubości rękawic)
W zakresie pakietu III (poz. 1, 2 i 4 )– deklaracja zgodności oraz raport z badań na przenikanie wirusów i substancji chemicznych
W zakresie pakietu III poz. 4 - deklaracja zgodności oraz raport z badań producenta do serii dostarczonych próbek nie starszy niż z 2017 r. ( w raporcie informacja dotycząca poziomu protein, AQL, długości i grubości rękawic)
W zakresie pakietu IV – deklaracje zgodności z normą EN 374-3 oraz EN 455 - część 1,2,3
W zakresie pakietu V, VI, VII, VIII i IX – certyfikaty wystawione przez jednostkę notyfikowaną potwierdzające zgodność wyrobów z Dyrektywą o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC w klasie II a i Dyrektywą o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie wirusów potwierdzający zgodność z normą ASTM F1671.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć ilościowo-asortymentowych w zakresie objętym umową (w tym pomiędzy pakietami) oraz zmniejszenia ilości zamówienia z wyłączeniem roszczeń odszkodowawczych. Powyższe zmiany nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
W przypadku nie wykorzystania wartości umowy w okresie jej obowiązywania, Zamawiający zastrzega sobie prawo jej wydłużenia o okres maksymalnie kolejnych 5 miesięcy.
W przypadku przedłużenia czasu trwania umowy zgodnie z ust. 4 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w zakresie zmiany stawki podatku VAT.
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Zaistnienie okoliczności zmiany wysokości stawki podatku VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie stawki jednocześnie z pierwszą fakturą doręczoną po zmianie stawki.
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
Strony dopuszczają zmianę (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości) niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w szczególności w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, lub dostępności na rynku, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
2) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
3) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania, przy zachowaniu jego parametrów.
Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę itp.) niż określone w niniejszej umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-07-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice sterylne, j.u.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice sterylne, ortopedyczne, j.u.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice niesterylne nitrylowe i winylowe j. u.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice do cytostatyków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice sterylne do przygotowywania cytostatyków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice ginekologiczne, sterylne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice lateksowe do procedur wysokiego ryzyka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VIII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne syntetyczne, dla osób uczulonych na lateks
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IX
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
5
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice nitrylowe z możliwością pojedynczego dozowania
|
| |