Dostawy rękawic medycznych

Data publikacji 2020-07-17
Data zakończenia 2020-07-28 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563381-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie rękawic medycznych od daty zawarcia umowy przez okres 5 miesięcy. Dostawy do magazynów zlokalizowanych w siedzibach Zamawiającego: Siedlce - ul. Poniatowskiego 26 oraz Rudka- ul. Teodora Dunina 1 (miejsce dostawy określone na zamówieniu).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3cbd0d6b-dab0-40ff-bb64-ddb8f140a2b7
Biuletyn 563381-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Regon 14194475000000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 64 03 299,
Zamawiajacy fax 25 64 03 263
Zamawiajacy email ozp@szpital.siedlce.pl,
Adres strony url www.szpital.siedlce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.siedlce.pl/przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.siedlce.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w zapieczętowanej kopercie i oznaczonej zgodnie z wymogiem SIWZ należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 26, pok. 138 A, 08-110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy rękawic medycznych
Numer referencyjny FZP.2810.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie rękawic medycznych od daty zawarcia umowy przez okres 5 miesięcy. Dostawy do magazynów zlokalizowanych w siedzibach Zamawiającego: Siedlce - ul. Poniatowskiego 26 oraz Rudka- ul. Teodora Dunina 1 (miejsce dostawy określone na zamówieniu).
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie pakietu I, II – certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający zgodność asortymentu z normą EN 455 - część 1,2,3 oraz raport z badań producenta do serii dostarczonych próbek nie starszy niż z 2017 r. ( w raporcie informacja dotycząca poziomu protein, AQL, długości i grubości rękawic) W zakresie pakietu III (poz. 1, 2 i 4 )– deklaracja zgodności oraz raport z badań na przenikanie wirusów i substancji chemicznych W zakresie pakietu III poz. 4 - deklaracja zgodności oraz raport z badań producenta do serii dostarczonych próbek nie starszy niż z 2017 r. ( w raporcie informacja dotycząca poziomu protein, AQL, długości i grubości rękawic) W zakresie pakietu IV – deklaracje zgodności z normą EN 374-3 oraz EN 455 - część 1,2,3 W zakresie pakietu V, VI, VII, VIII i IX – certyfikaty wystawione przez jednostkę notyfikowaną potwierdzające zgodność wyrobów z Dyrektywą o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC w klasie II a i Dyrektywą o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III raport z badań jednostki niezależnej na przenikanie wirusów potwierdzający zgodność z normą ASTM F1671.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć ilościowo-asortymentowych w zakresie objętym umową (w tym pomiędzy pakietami) oraz zmniejszenia ilości zamówienia z wyłączeniem roszczeń odszkodowawczych. Powyższe zmiany nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. W przypadku nie wykorzystania wartości umowy w okresie jej obowiązywania, Zamawiający zastrzega sobie prawo jej wydłużenia o okres maksymalnie kolejnych 5 miesięcy. W przypadku przedłużenia czasu trwania umowy zgodnie z ust. 4 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Zaistnienie okoliczności zmiany wysokości stawki podatku VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie stawki jednocześnie z pierwszą fakturą doręczoną po zmianie stawki. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. Strony dopuszczają zmianę (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości) niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w szczególności w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, lub dostępności na rynku, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 2) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 3) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania, przy zachowaniu jego parametrów. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę itp.) niż określone w niniejszej umowie.
IV 4 4 data 2020-07-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice sterylne, j.u.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice sterylne, ortopedyczne, j.u.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice niesterylne nitrylowe i winylowe j. u.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice do cytostatyków
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice sterylne do przygotowywania cytostatyków
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice ginekologiczne, sterylne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice lateksowe do procedur wysokiego ryzyka
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice chirurgiczne syntetyczne, dla osób uczulonych na lateks
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet IX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik informacje dodatkowe Punkty za kryterium Jakość zostaną przyznane na podstawie próbek oferowanych materiałów dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę wraz z ofertą w zakresie i ilościach, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Rękawice nitrylowe z możliwością pojedynczego dozowania
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)