Sukcesywna dostawa środków czystości

Data publikacji 2020-07-17
Data zakończenia 2020-07-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Orion" w Ciechocinku
Miejscowość Ciechocinek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562988-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji „ORION” w Ciechocinku przy ul. Warzelniana 1. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do
SIWZ, który to stanowi integralną część Specyfikacji. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 788fd2b0-0c2d-4718-a5ac-a1ef89dad95e
Biuletyn 562988-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Orion" w Ciechocinku
Regon 91085571100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warzelniana
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ciechocinek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 839 100,
Zamawiajacy fax 542 836 370
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@sanatoriummswia.pl,
Adres strony url http://www.sanatoriummsw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.sanatoriummsw.pl/art/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.sanatoriummsw.pl/art/bip
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny 1. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określone w Specyfikacji zostaną odrzucone. 2. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy złożyć według formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego, tj. Sekretariat – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji „ORION” w Ciechocinku.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków czystości
Numer referencyjny AGKR-2374-6-2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji „ORION” w Ciechocinku przy ul. Warzelniana 1. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, który to stanowi integralną część Specyfikacji. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż od 28.04.2021 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat lub jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej 2 dostawy środków czystości o wartości każdej dostawy co najmniej 40.000,00 PLN brutto (każda dostawa w ramach odrębnej umowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.; 3. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5. oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.; 6. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.; 7. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716); 8. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej, Zamawiający żąda: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane Dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda kart charakterystyki, specyfikacji technicznych lub innych dokumentów dla wycenianych środków czystości i koncentratów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) dostawy po cenach niższych niż ustalone w umowie, z zastrzeżeniem warunków dotyczących jakości określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w umowie – w razie okresowych promocji cenowych niższych niż określone w załączniku do umowy – stosowanych przez producentów, 2) zmiany danych Wykonawcy bądź Zamawiającego, 3) wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej, w następujących sytuacjach: a) wycofania produktu z rynku, b) zmiany nazwy produktu, c) zaprzestania wytwarzania produktu, d) wstrzymania produktu do obrotu, e) zmiany producenta, f) zmiany wielkości opakowania w poszczególnym asortymencie. 2. Wszelkie zmiany treści Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)