„Dostawa oprogramowania dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2”.

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-07-29 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564321-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz doposażenie infrastruktury teletechnicznej na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, według poniższego zestawienia:
Część 1) Dostawa oprogramowania zabezpieczającego pocztę elektroniczną – 1 zestaw.
Część 2) Dostawa oprogramowania translatora mowy na tekst – 1 zestaw.
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie sprzętowe istniejącego systemu konferencyjnego, rozbudowa sprzętowa o nagrywanie i archiwizację nagrań oraz dostarczenie usługi transkrypcji spotkań zespołów roboczych Uczelni.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cfb15571-61a3-4d90-b788-1be1fcd496db
Biuletyn 564321-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Regon 27579000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 121
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-726
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 2547408, centrala 2547598
Zamawiajacy fax 422 547 418
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
Adres strony url www.asp.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” nr umowy POWR.03.05.00-00-Z012/18-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.asp.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.asp.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa oprogramowania dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2”.
Numer referencyjny KBZ.261.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz doposażenie infrastruktury teletechnicznej na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, według poniższego zestawienia: Część 1) Dostawa oprogramowania zabezpieczającego pocztę elektroniczną – 1 zestaw. Część 2) Dostawa oprogramowania translatora mowy na tekst – 1 zestaw. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie sprzętowe istniejącego systemu konferencyjnego, rozbudowa sprzętowa o nagrywanie i archiwizację nagrań oraz dostarczenie usługi transkrypcji spotkań zespołów roboczych Uczelni.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Za wystarczające Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Za wystarczające Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu IT, oprogramowania lub multimediów audiowizualnych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru, który zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia: a) wykaz doświadczenia zawodowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Szczegółowa specyfikacja techniczna wraz z innymi niezbędnymi dokumentami w celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu dostawy z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Rozdziale II w pkt 1.1.1 z podpunktami – dla części nr 1 oraz w pkt 1.2.1 z podpunktami – dla części nr 2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy nie stanowią w szczególności zmiany: nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, c) zmiany miejsc dostaw, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług towarzyszących wykonaniu przedmiotu umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego, innych jednostek, na rzecz których, w imieniu których i/lub wspólnie z którymi Zamawiający udzielił zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje realizację umowy (rozpoczęcie i zakończenie/odbiór) w miesiącu sierpniu/wrześniu 2020 r. przy założeniu że Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia w możliwie najszybszym terminie licząc od dnia zawarcia umowy przy uwzględnieniu procedury o udzielenie zamówienia publicznego, z wyłączeniem zaistnienia sytuacji w której zawarcie umowy byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego oraz w której pomimo zawarcia umowy nie jest możliwe wykonanie zamówienia i innych czynności towarzyszących przedmiotowemu zamówieniu (zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy) wynikających z przedłużającego się okresu trwania epidemii COVID-19 albo trwania związanego z tym stanu wyjątkowego na terytorium RP i wynikających z tego powodu obostrzeń lub ograniczeń stanowionych odpowiednimi aktami prawa lub decyzji administracyjnych. W przypadku wystąpienia opóźnień w przystąpieniu do realizacji zamówienia albo jego ukończenia, wynikających z siły wyższej o której mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający i Wykonawca ustalą harmonogram realizacji uwzględniający możliwości świadczenia usługi z tym zastrzeżeniem, że zachowane zostaną ramy czasowe realizacji zamówienia o których mowa w ust. 1 – dla danej części zamówienia. 4. Zmiana terminu umownego wykonania zamówienia związku z wystąpieniem okoliczności przywołanych w ust. 3 następuje na pisemny wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wiarygodne i obiektywne dowody potwierdzające zaistnienie okoliczności o których mowa w ust. 3 pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania i utrzymania przez Zamawiającego podstawowego (umownego) terminu wykonania zamówienia. 5. W przypadku uznania przez Zamawiającego okoliczności przedstawionych we wniosku Wykonawcy o którym mowa w ust. 4, zmiany terminów wymagają formy pisemnej w postaci Aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca może zastrzec, że załączone do oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji nie mogą być udostępniane. W przypadku zastrzeżenia dokumentów Wykonawca uzasadni pisemnie i załączy to uzasadnienie do oferty, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Zastrzeżone dokumenty powinny być opatrzone napisem następującej treści: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wskazane jest umieszczenie tych dokumentów w ofercie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zapoznanie się z ich treścią.
IV 4 4 data 2020-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL (Polski)
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1) Dostawa oprogramowania zabezpieczającego pocztę elektroniczną – 1 zestaw.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagania ogólne System ochrony poczty musi zapewniać kompleksową ochronę antyspamową, antywirusową antyspyware’ową oraz DLP w postaci usługi realizowanej „w chmurze” producenta. Wymagana funkcjonalność: Kontrola antyspamowa Wymagana funkcjonalność: Kontrola treści Wymagana funkcjonalność: Ochrona antywirusowa Wymagana funkcjonalność: Funkcje logowania i raportowania Wymagana funkcjonalność: Zarządzanie Serwisy i licencje: W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu licencje upoważniające do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów na wskazany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić 4-godzinne szkolenie online dla jednej osoby wskazanej przez Zamawiającego w terminie 7 dni od wdrożenia systemu (tj. dokonania dostawy i odbioru przez Zamawiającego bez zastrzeżeń).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2) Dostawa oprogramowania translatora mowy na tekst – 1 zestaw.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest doposażenie sprzętowe istniejącego systemu konferencyjnego, rozbudowa sprzętowa o nagrywanie i archiwizację nagrań oraz dostarczenie usługi transkrypcji spotkań zespołów roboczych Uczelni. 2) Wykonawca zobowiązany jest rozbudować istniejący bezprzewodowy system konferencyjny Televic o system do nagrywania prowadzonych spotkań. System nagrywający musi być w pełni kompatybilny z istniejącym rozwiązaniem oraz ma gwarantować maksymalną jakość (niedopuszczalne jest nagrywanie „odsłuchowe”) poprzez nagrywanie bezpośrednio z systemu konferencyjnego z możliwością określania parametrów jakościowych nagrania (próbkowanie) i typów plików dźwiękowych. 3) System nagrywający musi sprzętowo współpracować z stacją do archiwizacji nagrań oraz dostępem do systemu transkrypcji. 4) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić 4-godzinne szkolenie online dla jednej osoby wskazanej przez Zamawiającego w terminie 7 dni od wdrożenia systemu (tj. dokonania dostawy i odbioru przez Zamawiającego bez zastrzeżeń).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zapewnienie przez Wykonawcę „Wsparcia” dla pracownika w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja jakości” obejmująca przedmiot zamówienia – dostawy z wyłączeniem usług szkoleniowych towarzyszących dostawie)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)